Joku ihmeen keksitty ”Myllis” vie halun lukea palstaa!
Muiden paikkakuntien palstat rakentuvat todellisen tilanteen päälle. Kauhajoki on pelkkää hömpötystä aivan niin kuin Myllis, jota tuskin on olemassakaan todellisessa elämässä!
Tällä palstalla on turha käydä!
13
228
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Minä taasen tykkään lukea Kauhajoen sivuja, koska Myllis tuo niihin oman säväyksensä. Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. Kannattaa seurata niitäkin.
- Anonyymi00002
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät.Hyvä vitsi!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua! - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua!Myllis seikkaaloo myös Ikaalisten sivuulla kakkapuheineen
- Anonyymi00005
Valtionsalaisuus valtion johdossa on vedelty pride lippu salkoon joka merkitsee HOMO Gayminkiaä kyseisessä lafkassa. https://positv.fi/uutisartikkelit/aleksi-valavuori-ravaytti-pride-liputuksesta-valtiojohdon-kateenveto-olisi-fiksumpi-valinta/
Puolustusvoimissa GAY juttu lehdessä jotta ei kannata heteron mennä suomen armeljaan enää koskaan.. https://positv.fi/uutisartikkelit/ruotuvaessa-vaitetaan-todellinen-maanpuolustus-loytyy-pride-kulkueesta/ Olen häiriköinyt täällä yli 10 vuotta. En lopeta koskaan!
- Anonyymi00007
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Olen jumala. Palvokaa minua!!!
- Anonyymi00006
Pökäleet ovat Kauhajoen suola. Ulosteet antavat paikkakunnan sielunelämään sen olennaisen ja konstailemattoman vivahteensa.
- Anonyymi00009
Ei ruikuissakaan mitään vikaa ole, varsinkin kun ne on laskettu Pekan sierrahan.
- Anonyymi00010
Näkisit Pieksämäen sivut. Siellä muuten kettuilllaan teille.
- Anonyymi00011
Niin on. Tulkaa suonenjoelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241546Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681367- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731092Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629