Joku ihmeen keksitty ”Myllis” vie halun lukea palstaa!
Muiden paikkakuntien palstat rakentuvat todellisen tilanteen päälle. Kauhajoki on pelkkää hömpötystä aivan niin kuin Myllis, jota tuskin on olemassakaan todellisessa elämässä!
Tällä palstalla on turha käydä!
9
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä taasen tykkään lukea Kauhajoen sivuja, koska Myllis tuo niihin oman säväyksensä. Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. Kannattaa seurata niitäkin.
- Anonyymi00002
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät.Hyvä vitsi!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua!
- Anonyymi00005
Valtionsalaisuus valtion johdossa on vedelty pride lippu salkoon joka merkitsee HOMO Gayminkiaä kyseisessä lafkassa. https://positv.fi/uutisartikkelit/aleksi-valavuori-ravaytti-pride-liputuksesta-valtiojohdon-kateenveto-olisi-fiksumpi-valinta/
Puolustusvoimissa GAY juttu lehdessä jotta ei kannata heteron mennä suomen armeljaan enää koskaan.. https://positv.fi/uutisartikkelit/ruotuvaessa-vaitetaan-todellinen-maanpuolustus-loytyy-pride-kulkueesta/ Olen häiriköinyt täällä yli 10 vuotta. En lopeta koskaan!
- Anonyymi00007
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Olen jumala. Palvokaa minua!!!
- Anonyymi00006
Pökäleet ovat Kauhajoen suola. Ulosteet antavat paikkakunnan sielunelämään sen olennaisen ja konstailemattoman vivahteensa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591174Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501