Joku ihmeen keksitty ”Myllis” vie halun lukea palstaa!
Muiden paikkakuntien palstat rakentuvat todellisen tilanteen päälle. Kauhajoki on pelkkää hömpötystä aivan niin kuin Myllis, jota tuskin on olemassakaan todellisessa elämässä!
Tällä palstalla on turha käydä!
12
204
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Minä taasen tykkään lukea Kauhajoen sivuja, koska Myllis tuo niihin oman säväyksensä. Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. Kannattaa seurata niitäkin.
- Anonyymi00002
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Anonyymi(Kirjaudu/Rekisteröidy)
Ikaalisten sivut ovat myös hyvät.Hyvä vitsi!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hyvä vitsi!
Niin on !
Koko Myllis-episodi on kauhajokisille syötettyä puppua!
- Anonyymi00005
Valtionsalaisuus valtion johdossa on vedelty pride lippu salkoon joka merkitsee HOMO Gayminkiaä kyseisessä lafkassa. https://positv.fi/uutisartikkelit/aleksi-valavuori-ravaytti-pride-liputuksesta-valtiojohdon-kateenveto-olisi-fiksumpi-valinta/
Puolustusvoimissa GAY juttu lehdessä jotta ei kannata heteron mennä suomen armeljaan enää koskaan.. https://positv.fi/uutisartikkelit/ruotuvaessa-vaitetaan-todellinen-maanpuolustus-loytyy-pride-kulkueesta/ Olen häiriköinyt täällä yli 10 vuotta. En lopeta koskaan!
- Anonyymi00007
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Anonyymi00007 kirjoitti:
Koetko itsesi jo kenties supersankarin kaltaiseksi henkilöksi?
Olen jumala. Palvokaa minua!!!
- Anonyymi00006
Pökäleet ovat Kauhajoen suola. Ulosteet antavat paikkakunnan sielunelämään sen olennaisen ja konstailemattoman vivahteensa.
- Anonyymi00009
Ei ruikuissakaan mitään vikaa ole, varsinkin kun ne on laskettu Pekan sierrahan.
- Anonyymi00010
Näkisit Pieksämäen sivut. Siellä muuten kettuilllaan teille.
- Anonyymi00011
Niin on. Tulkaa suonenjoelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510