OVH näyttää olevan hyllyn reunassa kaikilla brändeillä. Paksuja grillimakkaroita kyllä on alennuksessa, mutta en halua syödä itseäni ähkyyn, varsinkin kun ilmat ovat kuumenemassa ja kohta asunnossa on taas 30 astetta.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Nakkeja ja nakkeja.....kalapuikot parempia.....perunoiden ja Oivariinin kaa.
isäni onki haukikalan ja laitoin sen pakkaseen..mulla coopin puolikas patonkia josta väsään korppujauhon..osterikastiketta ja surautusta ni eiköhän tuu ihan hyvät haukipullat uunisssa ja pottuja sekä kermaa ...
- Anonyymi00002
P.ervokki kirjoitti:
isäni onki haukikalan ja laitoin sen pakkaseen..mulla coopin puolikas patonkia josta väsään korppujauhon..osterikastiketta ja surautusta ni eiköhän tuu ihan hyvät haukipullat uunisssa ja pottuja sekä kermaa ...
Puliukon syömisiä tuollaiset hauet.
täällä noin 26 astetta..ei hel ..pitäs varmaan hankkii avaruushuopa joka kuumuuden pitäisi loitolla...
- Anonyymi00003
Haukipullat ovat parasta ruokaa mitä minä tiedän. Nam, nam!!
tiedätkö muutes että arnoldikin surauttaa kananmunakuoret sekaan.. pitäs löytyy juutuubista.ja sitten
aim vegan BUT if you offerr me wienershnitzel.. ja hän otti--heh
- Anonyymi00004
Syön mielummin vaikka tonnikalaa kuin haukea kun se maistuu puulta.
- Anonyymi00005
Haukihan maistuu yleensä mudalta kun se ongitaan järvestä, mutta voilla ja
mausteilla siihen saa ihan kelpo aromit.
Mutta kun oli nakeista puhetta niin ruudikkaat napalminakit ovat huippua.
- Anonyymi00006
Nakkeja saa melkein aina jostain -60% tarjouksesta, ei niistä kannata täyttä hintaa koskaan maksaa.
Kunhan on ainakin 60% lihaa niin ostan ja syön, ei noita kumimakkaroita missä jotain 12% lihaa kannata syödä paitsi pahimmassa nälkähädässä.- Anonyymi00009
Syö sinä vaan ihan rauhassa jätteitä itse en tosiaan osta ale nakkia tai makkaraa.
- Anonyymi00007
Hauesta saa hyvän murekkeen, jos ei jaksa pulliksi pyöritellä msssaa.
- Anonyymi00008
En ottais edes vastaan haukea jos joku tarjois sanoisin syä ite,ahven sitten eri asia.Joku iso hauki niin on kuin puuta söisi.Puliukko laittaa vielä hauen pakastimeen huh.
- Anonyymi00010
Jos joku haluaa syödä ruotoja kuhisevan hauen niin antaa palaa, mutta
minä syön tänään perunoita, salaattia ja wieninleikettä, mikä on ihan jees.
- Anonyymi00011
Hauki on hyvä kala. Mökillä voi savustaa ja kotona tehdä uunihauen.
Parikiloinen hauki aika optimi.- Anonyymi00012
Kouluun tuotiin kuuden kilon hauki soppatarpeiksi. Valtava metrinen vonkale
mutta maku ei tainnut vanhalla hauella olla parhaasta päästä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kouluun tuotiin kuuden kilon hauki soppatarpeiksi. Valtava metrinen vonkale
mutta maku ei tainnut vanhalla hauella olla parhaasta päästä.Jätä makkarat sinne kaupan tiskiin. Kesällä syödään pelkkää makaryyniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483