Israel eli luvattu maa.

Anonyymi-ap

Minkä takia tuo alue ylipäätään annettiin juurikin Europpan juutalaislle?

8

66

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ilmeisesti ko Eurooppa erityisesti Saksa halusi hyvittää holokaustin jotenkin. Häpeä oli varmaan suuri natsien hävittyä.

• Anonyymi00003

Todellisuudessa Turkki (Osmanien valtakunta) salli juutalaisten maanostot ja maahanmuuton. Juutalaiset maksoivat maasta kolminkertaisesta kymmenkertaiseen hintaan sen tuon aikaiseen todelliseen arvoon nähden.

Ensimmäisessä maailmansodassa maan Turkilta vallannut Britannia antoi Balfourin julistuksella tukensa juutalaisten kansallisen kodin perustamiseksi. Kansainliitto määritti Palestiinan mandaatin alueen juutalaisten kansalliseksi kodiksi. Tämän vahvisti myöhemmin myös YK peruskirjassaan.

YK suositteli alueen juutalaisille ja arabeille omia valtioita. Juutalaiset perustivatkin oman valtionsa suosituksen mukaisesti, mutta arabit päättivät ratkaista yhteiskunnalliset ja alueelliset erimielisyydet väkivalloin hyökkäämällä vastaperustettua Israelia vastaan.

Vasta, kun arabit olivat menettäneet viimeisenkin neliösentin aikoinaan valvomastaan alueesta, heille rupesi kelpaamaan ajatus Palestiinan arabivaltiosta. Mutta ei Israelin rinnalle, vaan sen tilalle. Juutalaisia ei ymmärrettävästi innosta ajatus joutumisesta vähemmistöksi arabimaahan.

Israelia ei nimittäin perustettu Euroopan juutalaisille vaan kaikille juutalaisille. Sen juutalaisväestön enemmistö tai näiden esi-isät ovat entisiä arabi- tai muslimimaiden juutalaisia. Israelin tarpeellisuudesta todistaa, että yli 99% arabi- ja muslimimaiden juutalaisista on joutunut jättämään entiset kotimaansa. Euroopassa sinnittelee vielä toista miljoonaa juutalaista kasvavan ja yhä väkivaltaisemmaksi käyvän antisemitismin keskellä.

• Anonyymi00004

Totuus on melko varmasti se että eurooppa halusi juutalaisista eroon. Euroopan juutalaiset olivat sopeutuneet asumaan euroopassa mutta jostain syystä heille ei annettu mahdollisuutta jäädä euroopan alueelle.

• Anonyymi00005

Saattaako liittyö Talmudissa löydettyyn tekstiin jossa todetaan Jeesuksen olevan helvetissä yms? :D

• Raamatun Jumala lupaa Maan juutalaisille ja myös pitää lupauksensa.✡️👍❤️

• Anonyymi00009

EI OLE luvattu. Vallattu Palestiinalta. Rotschild ym. Väärennettyjä papereita ja alaitonta kaikki mikä liittyy juutalaiset nimen ottaneet tunnetut roisto paimentolais heimo. Ne on khazaareja.. Ne kontroloineet niin että ei saa kertoa totuutta heistä. Paljastus tulossa mitä ne tehneet ihmiskunnalle.
      Eivät ole maan asukkaita ja siksi ei maata ole. Pelkää pahuutta ne tehneet ihmisille.
      Eivät ne roistot ole Raamatun väkeä vaan julmia khazarian mafiaa. Kaiken pahan syy.
      Eivät ole 12 heimoa jotka ovat valkoisia Euroopan ihmisiä.
      Ja täällä te paasatte tyhmiä tietämättöminä.
      Kehtaatte solvataluoja jumalia jotka ovat oikeiden ihmisten luojia. Hävetkää.

• Anonyymi00010

Mikä oli se Palestiina jolta alue on mielestäsi valloitettu?

Tämä "paljastus tulossa" kertoo sinusta ja väitteistäsi ihan riittävästi. Oikeastaan tarpeetonta sinulta on odottaa vastausta tuohon kysymykseenkään, kun et tiedä yhtään mistä puhutaan.

• Israel kuuluu juutalaisille.🇮🇱
      Piste.
      .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1570
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      103
      782
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe