Onko hän kirottu, kuten monet sanovat? Tekonsa ainakin ovat sitä.
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
joka kiroaa Israelia, sen Jumala kiroaa, ja joka siunaa Israelia, sitä Jumala siunaa.
Kiroaminen tarkoittaa toiselle pahan, tuhon tai onnettomuuden toivomista.
Putin tulee joskus kiroamaan Israelia ellei ole sitä jo sydämessään tehnyt.- Anonyymi00002
Lisäys: JA Jos Putin on Googin prinssi kuten Markku Veilo on sanonut Putinin olevan.
Äskeinen - Anonyymi00003
Brittijournalisti Piers Morgan: Suurin osa Yhdysvaltalaisista ei enään halua tukea Israelia. On tapahtunut historiallinen käänne.
Israelin kansallisen turvallisuuden ministeri Ben-Gvir sai vaimoltaan kultaisen 50-vuotislahjan.
https://www.youtube.com/shorts/aaaCj2ODydU - Anonyymi00036
Nyky Israel on paholaisen suosiossa. Mainio eksytys kristitylle.
- Anonyymi00041
Viides käsky ei koske kuitenkaan israelilaisia?
- Anonyymi00004
Putinin teot ovat pahoja. Kommonistista valehtelua. Saatana on valheen takana.
- Anonyymi00005
Putella on pienen miehen syndrooma ja narsisti tuo on myös. Pääsee aikanaan syvimpään helvettiin. Seuraksi saa Mätäjaahun, toisen käppänän.
- Anonyymi00006
Entäpä muslimi Israelin julkikiroaja Mahmud Ahmadinežad ?
- Anonyymi00007
Voihan se olla niinkin, että valtioiden päämiehet tulevat aidosti uskoon. Jos näin käy, pääseekö Putin taivaaseen? Kuka haluaisi samaan taivaaseen hänen tai Trumpin kanssa?
- Anonyymi00008
Kaikki sinne pääsevät. Anteeksianto kun täytyy olla jokaista kohtaan, joka on tehnyt pahaa syntiä joko ihmiselle itselle tai miljoonille ihmisille. SILLOIN MILJOONAN IIHMISEN on annettava anteeksi sille ihmisille , joka on miljoonan murhauttanut.
- Anonyymi00037
Siihen taivaseen en kaipaa. Onneksi taivaassa on monta asuinsijaa.
- Anonyymi00009
Ei ole taivasta missä tapetaan ihmisiä.
- Anonyymi00011
Kun uskovainen ihminen elää kultissa, niin hänelle ei tietenkään voi tulla mieleen, millainen sotahistoria on hänen palvomansa ja siunailemansa maan pääministerillä?
Netanjahun sodat, tai sodat joita hän on ollut taustalla operoimassa, voisi aloittaa vaikka Irakin sodasta, vuonna 2003:
(pelkästään tässä Irakin sodassa kuoli lähes puolimiljoonaa ihmistä)
https://youtu.be/aEHEw8JjD9M?t=389
https://yle.fi/a/3-6886184
Jeffrey Saches: "Netanjahun seitsemän muuta sotaa":
https://youtu.be/aEHEw8JjD9M?t=1097 - Anonyymi00012
Putin ei ole siunattu kun sen kansanmurha ei onnistu.
- Anonyymi00013
Filistealaisten muslimien pyrkimys jatkuu juutalaisen kansanmurhaan mottonaan from river to river ,tukijoina heillä ovat naapurimaiden ja muissa maissa asuvia muslimeja ja vasemmistolaisia kuten eräs ruotsalaisautisti, jonka nimeä en mutta häjyt naissilmänsä muistan.
- Anonyymi00014
"Putin ei ole siunattu kun sen kansanmurha ei onnistu."
No Netanjahulla on tässä suhteessa Gazassa sentään mennyt jonkun verran paremmin?
- Anonyymi00016
Mitä sinä tuollaista kirjoitat, meitä kehoitetaan ihan johonkin muuhun…..
- Anonyymi00020
Niin ei tappaminen ole uskossa kärkihanke
Ei sitä pitäisi ylistää ja siunata.
- Anonyymi00021
"Lisäys: JA Jos Putin on Googin prinssi kuten Markku Veilo on sanonut Putinin olevan."
Miten valtaapitävien, TITTELIT menevät???
Kuninkas, prissi ja muut alemmat?
Presisdentti on sama taso kuin kuninkas,
Nyt onko Venäjän hallitsija, prsidennti (kuninkas) vai sen ala puolella oleva prinssi, sotaväen tittelein kapteeni?
Eikö Putin ole "kuninkas" ja sotajoukkojen PÄÄ ja sitten jok toinen on kapteeni??
Ettekö osaa LUKEA??
Hes. 38:
2 "Ihmislapsi, käännä kasvosi kohti Googia Maagogin maassa, Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinasta, ja ennusta häntä vastaan
3 ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Goog, sinä Roosin, Mesekin ja Tuubalin ruhtinas.
2 Son of man, set thy face against Gog, the land of Magog, the chief prince of Meshech and Tubal, and prophesy against him,[(the chief…) : or, prince of the chief]
Kyseessä on sama titteli kuin isolla enkelillä, Miikael!
Joos. 5:
14 Niin hän sanoi: "En, vaan minä olen Herran sotajoukon päämies ja olen juuri nyt tullut". Niin Joosua heittäytyi kasvoilleen maahan, kumarsi ja sanoi hänelle: "Mitä herrallani on sanottavana palvelijalleen?"
Onko Miikael Jumala vai Jumalan alamainen???
aina te eksytte. - Anonyymi00022
"Onko hän kirottu, kuten monet sanovat? Tekonsa ainakin ovat sitä."
"Onko Putin kirottu, kuten monet sanovat? Tekonsa ainakin ovat sitä."
Mitä suurimmalla todennäköisyydella, Putin on Efraimin jälkeläinen ???
Israelin ESIKOINEN, ja sitten mukamas, kirottu???
Lukekaa ja oppikaa!- Anonyymi00023
Jer. 31:9
Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
Mihin Jeremia / Jumalan PROFEETTA, viittaa, maahan joka on POHJOISESSA, maan-äärissä pohjan perillä??
8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
eli missä tämä paikka on?
- Anonyymi00024
Kyllä pikkulapsikin ymmärtää ettei ihmisiä tule hulluna tappaa eikä sen vuokdi tarvitse Raamattua tutkia puoleen eikä toiseen.
- Anonyymi00025
Putinin suu puhuu tämän ukon välityksellä:
https://www.youtube.com/watch?v=BbBVO6FmWxg- Anonyymi00030
ole hiljaa, koira
- Anonyymi00026
Putin on vaan rusnya ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä ja alunperin nimeltään Rasputin otatti pois Rasputin siitä pois ku ei halunnut tulla yhdistetyistä Rasputin sukuun jossa mielisairaus on suvun vitsaus
Putin puolustaa kristillisiä arvoja.
Myös minä olen mongolien sekajätteen jälkeläinen.
Z- Anonyymi00028
Kummallisia juttuja. Itse en näe ainakaan että mongolit olisivat sekajätettä. Ihmisiähän tässä kaikki on.
- Anonyymi00029
Onko tämä Putinin kristillisyys samanlaista kuin näillä? Outo uutinen, kristityt haluaa saatanallisen verilöylyn, mutta semmoisiahan ne salaliittoihin uskovat on.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012107368.html
FBI esti Trumpin salamurhan – The Guardian: Taustalla äärioikeistolainen ryhmä
Yhden epäillyn sanoin hyökkäyksestä piti tulla ”saatanallinen verilöyly”.
Toinen epäilty, 32-vuotias Michael Alan Thomas, uskoi FBI:n asiakirjojen mukaan, että ”Yhdysvaltain hallitusta johtaa eliittiryhmä, joka uhraa ja syö vauvoja ja joka on tekemisissä [Jeffrey] Epsteinin kanssa”. Thomasin mielestä Trump myös suojelee Epsteiniä.
Properin äidin mukaan hänen poikansa oli viime aikoina kiinnostunut kristinuskosta. Ryhmä oli käyttänyt sisäisessä viestinnässään raamatullisia ilmauksia ”paimenista” ja ”leijonan luolista”. - Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kummallisia juttuja. Itse en näe ainakaan että mongolit olisivat sekajätettä. Ihmisiähän tässä kaikki on.
Mongolit ovat karaistuneita arojen asukkeja. Mitäs vikaa heissä on?
- Anonyymi00027
Oletko sinä kirottu?
Ovatko tekosi kirottuja? >>joka kiroaa Israelia, sen Jumala kiroaa, ja joka siunaa Israelia, sitä Jumala siunaa.>>
En kiroa Israelin homobileitä.- Anonyymi00033
Ole kirottu
- Anonyymi00031
Trump on valehteleva jumalaton!
Trump mm. valehdellut että Ukrainan ei olisi pitänyt aloittaa sotaa.
Ukraina ei aloittanut sotaa, mutta se lopettaa sen huolimatta Trumpin auttamishaluisuudesta diktaattorimurhaaja Putinia kohtaan.
Donald Trump is liar!- Anonyymi00032
Putin ja Trump ovat miljardöörejä kumpikin. Paha ihminen Trump menetti arvostukseni jo aikoja sitten kun alkoi kohtelemaan öykkäri rehtorimaisesti Zelenskiä kuin käskyläistä koulupoikaa kun koitti pakottaa Zelenskiä antamaan maa-alueensa Putin-koiralle ja venäläiselle maanryöstäjä orjakansalleen ja puhumalla täyttä valhetta Ukrainan olevan syyllinen Putinin pahaan tekoon eli sodanaloitukseen Ukrainaa kohtaan.
Trump on säälittävä valehtelija, joka ei uskalla sanoa totuutta : Putin hyökkäsi Ukrainaan. Säälittävä luuseri sekä Putin että Trump, maailma on parempi paikka ihmisten elää heitä ja kaltaisiaan paskapäitä. - Anonyymi00034
Miksi kirjoitat turhaan? Ei se julkisuudessa oleva mies johda sitä maata.
>>Onko tämä Putinin kristillisyys samanlaista kuin näillä? Outo uutinen, kristityt haluaa saatanallisen verilöylyn, mutta semmoisiahan ne salaliittoihin uskovat on.>>
Lue Ilmestyskirjaa. Siellä Jeesus tekee "saatanallisen" verilöylyn.
Z>>Ole kirottu>>
Ja mistäköhän syystä?- Anonyymi00039
" En kiroa Israelin homobileitä."
- Anonyymi00035
Miksi Putin haluaa pitkittää elämäänsä? No kuolema ja tuomiopäivä pelottavat.
- Anonyymi00040
No tuskin, mutta hän on vainoharhainen diktaattori niin kuin Hitlerkin oli.
- Anonyymi00042
Intia puhuu että Napoleon ja Hitler parivaljakko esiintyy yhteensä kolme kertaa maailmanhistoriassa. Nykyisin nimeltä Ravana ja Kumbharkarna. Länsi on nykyisin tuo Ravana ja itä Kumbharkarna (=Googin prinssi).
Seuraavan kerran he tulee nimillä Shisupala ja Dantavakra.
Intialla näyttää olevan Tiedon Sanojen armolahja. He tietää paljon tulevia asioita. " En kiroa Israelin homobileitä."
En kiroa Israelin homobileitä enkä ketään muutakaan.
Jeesus ei käske kiroamaan ketään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.642050Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt311627- 991112
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.23702- 29640
- 36582
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,122528