Kokematonta miestä toiselle samanlaiselle.

Anonyymi-ap

Haluaisin kokea seksiä miehen kanssa. Olen aina ollut bi henkinen. Kokemusta miehistä ei kuitenkaan ole. Haluaisin kokeilla. Jos sinulla on samanlaisia ajatuksia, niin kirjoittele.
Bi pks

60

473

Vastaukset 60

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vielä ehtii.

• Kerro toiveesi . Täällä jp93333outlook.com 🤌

• Anonyymi00004

Luulen että suurin osa meistä haluaisi kokeilla jotain semmosta.

• Anonyymi00006

HYVÄÄ INHIMILLISEN KASVUN JA PRIDEN PÄIVÄÄ.
      Millainen mies avauksen tehnyt "bi" mahtaa olla, missä päin, ja mitä toiveita muuten tämän seuran suhteen sulla on?

Ps. Varo "tavakseen saalistajia"!

• Anonyymi00007

Miten saan sinut yhteyttä?

• Anonyymi00008

Kerro ensin itsestäsi täällä.
        T. Bi pks

• Anonyymi00009

Täällä, vähän nuorempana jo kokemeempi mutta pitkään yksin ollut btm mies "aikuisella kypsällä" ikää miettii voisiko näin onnistua löytämään luotettavaa seuraa, en seksiä päällimmäisenä tavoitteena vasn inhimillistä seuraa jopa ystävyyttä!?

Ars longa Vita brevis! Menikö se näin...

• Anonyymi00010

Hei Bi pks! Mulla on ollut m&m fantasioita nuoresta asti. Koskaan en ole päässyt toteuttamaan bi-halujani. Minusta olisi ihanaa päästä vaihtamaan ajatuksia ja tutustua toiseen samoin tuntevaan. Alkuun vaikka anonyymisti spostilla tai kik:ssä (jos sellainen vielä toimii). Jaettaisiin fantasiamme ja vaihdettaisiin kuvia jos se tuntuu hyvältä. Unelmoin joskus kohtaavani toisen samanlaisen ja hitaasti edeten siitä.

• Anonyymi00011

Kiitos vastauksesta. Kuulostat siltä mitä hain. Kerrotko vähän itsestäsi täällä ensin ja sitten voidaan luoda yksityinen yhteys? Kuinka kokeilunhaluinen sä oot seksin suhteen muuten?
        T. Bi pks

• Anonyymi00012

IHANAA meitä on niin paljon piilossa ylenkatseilta!
        Mutta tämä Pride päivä oli juuri teitä ja meitä varten!

Missä seuraavat maakunta-Pridet mahtaa olla?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

IHANAA meitä on niin paljon piilossa ylenkatseilta!
        Mutta tämä Pride päivä oli juuri teitä ja meitä varten!

Missä seuraavat maakunta-Pridet mahtaa olla?

Kaikki on yhtä oikeessa itsestään! 🍭🏳️‍🌈

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kuulostat siltä mitä hain. Kerrotko vähän itsestäsi täällä ensin ja sitten voidaan luoda yksityinen yhteys? Kuinka kokeilunhaluinen sä oot seksin suhteen muuten?
        T. Bi pks

Hei, kiitos kiitos. Kokeilunhalukkuudesta vain että hyvin varovainen etenemisessä: kosketusta, suutelua jne. ainakin alkuun. Ikää 54 ja ukm. Mun pitää jatkaa tätä myöhemmin.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hei, kiitos kiitos. Kokeilunhalukkuudesta vain että hyvin varovainen etenemisessä: kosketusta, suutelua jne. ainakin alkuun. Ikää 54 ja ukm. Mun pitää jatkaa tätä myöhemmin.

Ollaan aika samassa elämäntilanteessa. Mitä seksiin m+m tulee, niin minä olisin valmis jo menemään pidemmälle. Ehkä se ei olisi haitaksi, jos minä olisin alkuun ottava osapuoli ja voisit ajan myötä edetä omaa tahtia?
        Bi pks

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ollaan aika samassa elämäntilanteessa. Mitä seksiin m m tulee, niin minä olisin valmis jo menemään pidemmälle. Ehkä se ei olisi haitaksi, jos minä olisin alkuun ottava osapuoli ja voisit ajan myötä edetä omaa tahtia?
        Bi pks

Hei vielä, niin fantasioissani unelmieni tyypin kanssa nuoleskellaan ja imeskellään toisiamme joka paikasta, siitä se etenisi

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hei vielä, niin fantasioissani unelmieni tyypin kanssa nuoleskellaan ja imeskellään toisiamme joka paikasta, siitä se etenisi

Mä kyllä haluaisin kokea miltä tuntuu, kun mua pannaan. Se on, näissä se mun suurin fantasia.
        Oisko susta siihen?
        T. Bi pks

• Anonyymi00024
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ollaan aika samassa elämäntilanteessa. Mitä seksiin m m tulee, niin minä olisin valmis jo menemään pidemmälle. Ehkä se ei olisi haitaksi, jos minä olisin alkuun ottava osapuoli ja voisit ajan myötä edetä omaa tahtia?
        Bi pks

Tarkoitatko suhteeseen saakka miesten kesken? 🤪

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tarkoitatko suhteeseen saakka miesten kesken? 🤪

Tarkoita sitä, ikää ja toiveita.
        Bi pks

• Anonyymi00016

Mitenkäs poikamies Antti, voinko olla vain seksisminne pantti?

• Anonyymi00017

En ymmärrä?
        Bi pks

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En ymmärrä?
        Bi pks

Tuo toiveesi nro 1 oli se mihin ei tulisi heti ja alkuun langeta!
        Mutta sinänsä tärkeä tieto. Näin kiinnostuneet saa karsittua, ja jäljelle jäävät vain "tosimies-alfat" ehdolle!

Todettakoon ns. "top"- panomies tyyppejä on aika vähän näillä markkinoilla, muuten kyllä kaikkialla, tämä on marginaalisten ja epäonnistujien palsta!
        Ikävä kyllä.

• Kokematon etsii kokenutta opettajaa miesten väliseen seksiin. Ukm 70 hki.

• Anonyymi00022

Niinkö, oletko tosissai ja "ensikokemusta" vailla?
        Haluatko avata hieman, miten tähän ajatukseen olet nyt "kypsynyt" tai halukas kokemaan?
        Onhan sulla täytynyt olla pidempään kiinnostusta aiheeseen näihin kymmeniin nähden.

Ei siinä mitään - ja 'parempi myöhemmin kuin ei koskaan'...
        Voiko kysyä kuitenkin minkä tyyppinen seura ja kontakti sua voisi kiinnostaa? Joku asia on ehkä ylitse muiden uskoisin.

Eli mistä olet haaveillut tässä asiassa toisen kanssa? Pelkkää seksiä vaiko myös muuta sen ohessa?
        Vastaa jos haluat.

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Haluatko avata hieman, miten tähän ajatukseen olet nyt "kypsynyt" tai halukas kokemaan?
        Onhan sulla täytynyt olla pidempään kiinnostusta aiheeseen näihin kymmeniin nähden.

Voiko kysyä kuitenkin minkä tyyppinen seura ja kontakti sua voisi kiinnostaa? Joku asia on ehkä ylitse muiden uskoisin.

Eli mistä olet haaveillut tässä asiassa toisen kanssa? Pelkkää seksiä vaiko myös muuta sen ohessa?
        Vastaa jos haluat.

Junnusta asti olen asiaa pohtinut. Ystävä kyllä myös kelpaa niitä ei ole liikaa. Vanhempi herrasmies olis hakusessa. Olis kiva jos vois toisaalla kertoa paremmin. Täällä saa vain kuraa nisksaan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vastaa jos haluat.

Minä taas haluaisin kokea miltä tuntuu kun saa kyrpää anaaliin. Ihan vaan fyysistä kokemusta haen, ensisijaisesti. Voin toki myös panna, imeä, antaa imeä jne.
        Olet oikeassa, olen tuhlannut hyviä vuosia.
        Bi pks

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä taas haluaisin kokea miltä tuntuu kun saa kyrpää anaaliin. Ihan vaan fyysistä kokemusta haen, ensisijaisesti. Voin toki myös panna, imeä, antaa imeä jne.
        Olet oikeassa, olen tuhlannut hyviä vuosia.
        Bi pks

Haluaisin myös kokeilla miltä tuntuu kun joku pane mut. Olen 49 vuotias ukm

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Haluaisin myös kokeilla miltä tuntuu kun joku pane mut. Olen 49 vuotias ukm

Se olisi tietysti ok. Reilusti molempien halut.
        O jo sinulla muuta mitä haluaisit ja olisiko sinulle ok panna minua?
        Bi pks

• Anonyymi00028
        Heavy1 kirjoitti:

Junnusta asti olen asiaa pohtinut. Ystävä kyllä myös kelpaa niitä ei ole liikaa. Vanhempi herrasmies olis hakusessa. Olis kiva jos vois toisaalla kertoa paremmin. Täällä saa vain kuraa nisksaan

Kiitos kommentistasi kysymyksiini edellä.
        Mulla on samaa ajatusta ystävyyteen nähden, parhaimmillaan se voisi olla hyvä lähtökohta.
        Olemme samoilla kymmenillä, ja seksuaaliset intohimot eivät ole enää kuten ehkä joskus aikoinaan.
        Silti iteäni kiehtoo myös ajatus varttuneeman kaverin seurasta, itsellä vain mieskokemusta olen sinkku, ja bi-henkinen mies voisi olla sopivan tyyppinen? En koe että kaverin aviosuhde naiseen olisi esteenä tutustua.
        Mutta helppoahan sopivan ja kiinnostavan miehen löytyminen on, vaikka en nyt sen aktiivisemmin ole vuosiin enää hakenutkaan.

Kuten ymmärretään, tämä ym. foorumin palstat eivät suoraan ole "treffin hakuun" luotuja, mutta ainakin voi jutella. Huolimatta että loan heittoa ja sekaannusta esiintyy tahallisesti kyllä.
        Siksi ja muutenkin on oltava tarkkana, nytkin kun olemme toisen keskustelun avaajan "tontilla" ikäänkuin ja omin toivein ja painotuksin. (Pahoittelut hänelle).
        Mutta samoin toivein ehkä kukin tahollaan.
        Herrasmiehiin en koe kuuluvani, mutta jonkunlaiset käytöstavat uskoisin omaavani.

Kontaktin saaminen on se hankaluus, jokaiselle tämän palstan kautta, sen tiedostamme.
        Mutta kiva olisi ainakin vaihtaa ajatuksia, jos emme muuhun yllä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Se olisi tietysti ok. Reilusti molempien halut.
        O jo sinulla muuta mitä haluaisit ja olisiko sinulle ok panna minua?
        Bi pks

Kyllä se sopisi hyvin. Haluaisin myös imeä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Mulla on samaa ajatusta ystävyyteen nähden, parhaimmillaan se voisi olla hyvä lähtökohta.
        Olemme samoilla kymmenillä, ja seksuaaliset intohimot eivät ole enää kuten ehkä joskus aikoinaan.
        Silti iteäni kiehtoo myös ajatus varttuneeman kaverin seurasta, itsellä vain mieskokemusta olen sinkku, ja bi-henkinen mies voisi olla sopivan tyyppinen? En koe että kaverin aviosuhde naiseen olisi esteenä tutustua.
        Mutta helppoahan sopivan ja kiinnostavan miehen löytyminen on, vaikka en nyt sen aktiivisemmin ole vuosiin enää hakenutkaan.

Kuten ymmärretään, tämä ym. foorumin palstat eivät suoraan ole "treffin hakuun" luotuja, mutta ainakin voi jutella. Huolimatta että loan heittoa ja sekaannusta esiintyy tahallisesti kyllä.
        Siksi ja muutenkin on oltava tarkkana, nytkin kun olemme toisen keskustelun avaajan "tontilla" ikäänkuin ja omin toivein ja painotuksin. (Pahoittelut hänelle).
        Herrasmiehiin en koe kuuluvani, mutta jonkunlaiset käytöstavat uskoisin omaavani.

Kontaktin saaminen on se hankaluus, jokaiselle tämän palstan kautta, sen tiedostamme.

Olen alkuperäinen keskustelun avaaja. Ei tarvitse pahoitella. Olen iloinen, jos tämä rönsyää ja tuottaa muillekin iloa. Varsinkin tuommoisille herrasmiehelle. Toivotan teille kaikkea hyvää.
        T. Bi pks

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Kyllä se sopisi hyvin. Haluaisin myös imeä.

Saisit, minun puolestani. Olisiko sinulla muita haluja suhteeni?
        Bi pks

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Olen alkuperäinen keskustelun avaaja. Ei tarvitse pahoitella. Olen iloinen, jos tämä rönsyää ja tuottaa muillekin iloa. Varsinkin tuommoisille herrasmiehelle. Toivotan teille kaikkea hyvää.
        T. Bi pks

On ihan mukava kirjoitella samassa asemassa olevien miesten kanssa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

JK. Korjaus lisäys edelliseen txt:
        Sanoin; Mutta helppoahan sopivan ja kiinnostavan miehen löytyminen on, vaikka en nyt sen aktiivisemmin ole vuosiin enää hakenutkaan." Tarkoitin tietenkin - ei ole helppoa...! OK, tämä on totuus, itseäni lainaten.
        /\/\

• Anonyymi00028 kirjoitti:

Olis kiva löytää seuraa vaikka seksi ei onnistuiskaan. Hitaasti vois edetä ja tutustua Oisko se mahdollista ei väkisin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

On ihan mukava kirjoitella samassa asemassa olevien miesten kanssa.

Naulan kantaan veli.
        T. Bi pks

• Anonyymi00033 kirjoitti:

JK. Korjaus lisäys edelliseen txt:
        Sanoin; Mutta helppoahan sopivan ja kiinnostavan miehen löytyminen on, vaikka en nyt sen aktiivisemmin ole vuosiin enää hakenutkaan." Tarkoitin tietenkin - ei ole helppoa...! OK, tämä on totuus, itseäni lainaten.
        /\/\

Millainen mies sinua sitten kiinnostais. Tässä olis ujo arka ja kokematon.

• Anonyymi00042
        Heavy1 kirjoitti:

Millainen mies sinua sitten kiinnostais. Tässä olis ujo arka ja kokematon.

Aamupäivää (sinä 'ukm 70') - valppaana palstan toivorikkaissa jutuissa siis? Kesäkuun viimeinen sunnuntai mutta "kesää on vielä jäljellä"...
        Olen tämä "ikätoveri" sinkku hs-tyyppi. Tässä avauksessa on jo useampi bim asialla, mutta ehkä he tunnistavat toisiaan.
        Itse tunnistan itse kyllä kirjoittelusi toistaiseksi, kiitos vaan jos kohdistat niitä mulle.
        Niin, millainen mies kiinnostaisi, kysyt... ja "ujo, arka tms." ei ole huono asia. Näissä kuvioissa edeten se tunne saattaa yllättää vähän jokaisen? Ja on useimmille uudessa tilanteessa aika luonnollinen, missä tahansa ihmissuhteissa. Myös itselleni tottakai, vaikka tutustuttuani olen avoin ja luotettava - jollaista arvostan myös muissa!

Mutta kuten toin jo aikaisemmassa esille aikuinen varttuneempi mies kiinnostaa. Näin on oikeastaan ollut koko elämän ajan, ja itseäni jonkun verran vanhempi on kiinnostanut.
        Nyttemmin iän myötä se on tasaantunut jopa toiseen suuntaan. Mutta kovin nuoret ei tässä mielessä kiinnosta, kumma kyllä!?

Kaikki riippuu paljon henkilöstä ja hänen luonteestaan, samoin kuin ulkoisesti esim. pitkä hoikka tai roteva mies olisi ok tyyppinen.

Tavallisen miehekäs ulkoinen olemus viehättää.
        Näin ei tietenkään aina voi olla, vaikka itse olen myös tätä tyyppiä siis pitkä & solakka.
        Siksi kovin lyhyttä tai liian 'pulleaa' en koe itse kiinnostavaksi.
        Näin, vaikka en normaali oloissa tee ihmisistä mitään valintaperusteisia huomioita. Liikun mutta en "urheile" ja olen paljon yksin - siksikin hyvä kaveri olisi paikallaan jos vaikka liikunnan merkeissä!

Lähtisin kuten todettua muusta lähtökohdasta kuin seksipainotteisesta tavoitteista. Se ei nyt tietenkään ole "palstan imagon" ja tavoitteiden mukaista?

Mutta tällaisin ajatuksin nyt tässä kohtaa, tuli ehkä liikaa näin alkuun?
        Miten sinun kohdalla jos haluat kertoa enemmän? Kuulumisiin... kivaa päivän jatkoa ( Hesasta).

• Anonyymi00042 kirjoitti:

Aamupäivää (sinä 'ukm 70') - valppaana palstan toivorikkaissa jutuissa siis? Kesäkuun viimeinen sunnuntai mutta "kesää on vielä jäljellä"...
        Olen tämä "ikätoveri" sinkku hs-tyyppi. Tässä avauksessa on jo useampi bim asialla, mutta ehkä he tunnistavat toisiaan.
        Itse tunnistan itse kyllä kirjoittelusi toistaiseksi, kiitos vaan jos kohdistat niitä mulle.
        Niin, millainen mies kiinnostaisi, kysyt... ja "ujo, arka tms." ei ole huono asia. Näissä kuvioissa edeten se tunne saattaa yllättää vähän jokaisen? Ja on useimmille uudessa tilanteessa aika luonnollinen, missä tahansa ihmissuhteissa. Myös itselleni tottakai, vaikka tutustuttuani olen avoin ja luotettava - jollaista arvostan myös muissa!

Mutta kuten toin jo aikaisemmassa esille aikuinen varttuneempi mies kiinnostaa. Näin on oikeastaan ollut koko elämän ajan, ja itseäni jonkun verran vanhempi on kiinnostanut.
        Nyttemmin iän myötä se on tasaantunut jopa toiseen suuntaan. Mutta kovin nuoret ei tässä mielessä kiinnosta, kumma kyllä!?

Kaikki riippuu paljon henkilöstä ja hänen luonteestaan, samoin kuin ulkoisesti esim. pitkä hoikka tai roteva mies olisi ok tyyppinen.

Tavallisen miehekäs ulkoinen olemus viehättää.
        Näin ei tietenkään aina voi olla, vaikka itse olen myös tätä tyyppiä siis pitkä & solakka.
        Siksi kovin lyhyttä tai liian 'pulleaa' en koe itse kiinnostavaksi.
        Näin, vaikka en normaali oloissa tee ihmisistä mitään valintaperusteisia huomioita. Liikun mutta en "urheile" ja olen paljon yksin - siksikin hyvä kaveri olisi paikallaan jos vaikka liikunnan merkeissä!

Lähtisin kuten todettua muusta lähtökohdasta kuin seksipainotteisesta tavoitteista. Se ei nyt tietenkään ole "palstan imagon" ja tavoitteiden mukaista?

Mutta tällaisin ajatuksin nyt tässä kohtaa, tuli ehkä liikaa näin alkuun?
        Miten sinun kohdalla jos haluat kertoa enemmän? Kuulumisiin... kivaa päivän jatkoa ( Hesasta).

Lenkkikaveri kyllä olis ihan kiva. Nyt ulkoilutan tyttären Gorkia 5 päivänä viikossa. Punttii teen 3 krt viikossa. Olen aika iso en lihava enkä pitkä. Nyt olen Pohjois-Karjalassa vielä viikon. Seksikin kyllä olis jossain kohtaa varmaan paikallaan Sitä vartenhan olen täällä.

• Anonyymi00050
        Heavy1 kirjoitti:

Lenkkikaveri kyllä olis ihan kiva. Nyt ulkoilutan tyttären Gorkia 5 päivänä viikossa. Punttii teen 3 krt viikossa. Olen aika iso en lihava enkä pitkä. Nyt olen Pohjois-Karjalassa vielä viikon. Seksikin kyllä olis jossain kohtaa varmaan paikallaan Sitä vartenhan olen täällä.

Mahtavvoo! Hyvää kesäilyn jatkoa ... kovakuntoinen jässikkä olet sitten.

Muistan olimme yhteydessä joitain aikoja sitten näillä foorumeilla, meillä meni asiat jotenkin pieleen? En muista missä asiassa, väärin ymmärrys tai tulkinta? Mutta ehkä emme jatka pidemmälle täällä.
        Pahoittelut osaltani, löydät varmaan vielä etsimäsi, kiitos tästä nyt.

• Anonyymi00021

Anyone, someone? Haluaisin keskusteluseuraa (näin alkuun).
      Bi pks

• Anonyymi00035

Eikö enää löydy juttuseuraa? Ylläten loppui,
      Bi pks

• Anonyymi00036

Nukahdin puhelin kädessä 😴

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

No mitäs nyt, kun heräsit? Kuka oot?
        Bi pks

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Voisko meillä olla yhteisiä mielenkiinnon aiheita, joista haluisit jutella?
        Bi pks

• Anonyymi00044
        Anonyymi00036 kirjoitti:

HYVÄ ETTÄ OLI puhelin kädessä eikä sen "syvemmällä"...- sängyssä!
        😁🤣😜

• Anonyymi00038

Edelleen se 49 vuotias mies

• Anonyymi00040

Jouduin kelaamaan keskustelua taaksepäin, on ollut niin paljon osallistujia. Aloitetaanko sillä että sä kysyt jotain, mitä vaan ja mä vastaan rehellisesti?
        Bi pks

• Anonyymi00041

Oisko joku, joka ois hereillä, joka haluis kirjotella?
      Bi pks

• Anonyymi00051

Oletteko seurannut herättäjäjuhlintaa tämä suvena?

• Anonyymi00043

Olisiko tänään ketään paikalla, joka olisi kiinnostun kirjoittelemaan otsikon teeman mukaan?
      Bi pks

• Anonyymi00045

No hjaa... se taisi olla tässä? Ensikerralla paremmalla onnella?
      Pankki tyhjennettiin ennen kuin pääsitte itse peliin mukaan?

• Anonyymi00046

Anteeksi, taas meni ohi? Valitettavasti mitään ei ole tyhjennetty vielä.
        Kuka olet?
        Bi pks

• Anonyymi00047

Helvetin helppoa kirjoittaa asioita. Tosi tilanne on eri.

• Anonyymi00048

Sekin voi olla totta. Ei ole kokemusta, mutta ainakin kirjoittaminen ja asennoituminen on ok. Uskoisin, että tosi tilannekin onnistuisi, kohdallani, sopivan tyypin kanssa.
        Bi pks

• Anonyymi00049

Itse olen aivan kiimassa. Saunassa. Olisi ihanaa kirjoitella ”kokemattoman” kanssa tauoilla. Saada hiki kunnolla virtaamaan🤤
      Bi pks

• Anonyymi00052

Samanmielinen saa ehdottaa toimintaa saunaan (olen yksin).
        Bi pks

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Bi pks

OK. Parempaa matoa kulkuun, jos noilla ei nappaa. Mä venytän mun anaalia saunassa. Nyt taikka 5cm tappi sisällä. Kevyttä kauraa (omaksi onnekseni). Kohta isompaa ja sitten runkkausta tämän hektisellä. Onko ketään kiinnostunut kuulemaan lisää ja kertomaan itsestään?
        Bi pks

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

OK. Parempaa matoa kulkuun, jos noilla ei nappaa. Mä venytän mun anaalia saunassa. Nyt taikka 5cm tappi sisällä. Kevyttä kauraa (omaksi onnekseni). Kohta isompaa ja sitten runkkausta tämän hektisellä. Onko ketään kiinnostunut kuulemaan lisää ja kertomaan itsestään?
        Bi pks

Tauko 5cm sisällä*

• Anonyymi00056
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Bi pks

Millasta toimintaa ja missä päin.

• Anonyymi00055

Ällää miehet ujostelko. Kertokaa, kysykää, tutustutaan. Kiima kasvaa kirjoittaessa.
      Bi pks

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      752
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      657
    4. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      644
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      580
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe