...Olen aidosti ja syvästi pahoillani aiheuttamastani häpeästä ja nöyryytyksestä sukusi huoneelle ja kansallesi.
Olin oman ylimielisyyteni, vihani ja katkeruuteni vanki. Vuotavat haavani hiljensivät järkeni äänen.
Olen aidosti ja syvästi pahoillani siitä, mitä olet ajan saatossa joutunut kokemaan ja kärsimään minun vuokseni.
Sanani eivät riitä kantamaan kuvauksellaan kipuasi, uhrauksiasi ja tuskaasi, mutta ymmärrän suolan poltteen haavassa.
Olen aidosti ja syvästi pahoillani siitä, miten kohtelin sanojasi. Rakkaudella annetut sanat kylmyydessäni menemään heitin kuin roskan.
Olin ja olen yhä rikki, sisäinen maailmani ei kykene ymmärtämään rakkauden kieltä. Kasvoin kylmyyden varjossa, vailla turvaa ja rakkautta.
En tiedä, mikä kohtaloni on? Tiedän vain etten pakoon enää pääse. Luojani rankaisee minua, jos käteni kautta pois tästä maailmasta lähden. En edes uskalla ajatella, mitä sinä tulet minulle tekemään?
Olen kauhuissani...
Olen aidosti ja syvästi pahoillani...
Anonyymi-ap
6
113
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Zama Zama!
- Anonyymi00002
Hejdo ei kiinnosta.
- Anonyymi00003
On syy miksi pysyä sivussa
- Anonyymi00004
Et varmaankaan kerro kenelle?
- Anonyymi00006
En valitettavasti voi kertoa. Hän tunnistaa kyllä ja ymmärtää sanani. - Ap
- Anonyymi00005
Korjaus viimeiseen kappaleeseen:
En tiedä, mikä kohtaloni lopulta on? Tiedän vain, etten pakoon enää pääse. Luojani minua rankaisee, jos käteni kautta pois tästä maailmasta lähden. En edes uskalla ajatella, mitä sinä tulet minulle tekemään?
Kivut heikentävät sanojeni virtaa. - Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470