Vai kirjoitatko mulle? Pliis, vastaa tähän.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Tunnisteita?
- Anonyymi00003
Hmm.. miten voin auttaa? Oon vissiin sivullinen tapauksessasi, luulisin.
- Anonyymi00004
Minä olen kirjoittanut H:lle.
T
- Anonyymi00005
Sinulle kirjoitan. Heräsin juuri, mutta koitan nyt nukkua vähän vielä...
- Anonyymi00006
Täällä on näköjään toinenkin kohtalopari... Minä T mies kirjoitan vain ja ainoastaan H naiselle ja rakastan häntä ja ajattelen joka hetki...
T- Anonyymi00018
Onko tämä aloittajaäijä nääs se höhky ja hallu, josta olet rakennellut uuvateille tarinaa
- Anonyymi00007
Kirjoitan Ässälle. Hän on ihana. -Aulis
- Anonyymi00009
kirjoitan naiselle, koodinimi "haisula".
- Anonyymi00011
Voi vi//u 😒😣
- Anonyymi00010
Kirjoutan joskus pyllystäsi ja sen hieromisesta
Siinä kaikki unet jatkuvat virtana.- Anonyymi00024
Et sä muuta osaakaan.
- Anonyymi00012
Totuus on aika karua tekstiä:
Kukaan ei edes tiedä kuka olet, joten voit unohtaa kuvitelmat siitä, että joku kirjoittaa täällä juuri sinulle.- Anonyymi00015
Olet vaan kateellinen
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet vaan kateellinen
Harhoistasi? En ole.
- Anonyymi00017
Et taida saada tästä älyvapaasta nillittämisestä ikinä tarpeeksesi kun auot naista esittävälle spedelle päätä staattisesti
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Harhoistasi? En ole.
Jaha naista maalittavalle sitaemän leivän uunille kirjoitettu vastaus poistui välistä. Anna jo olla- ei aloittajaäijä kateuden kohteeksi muutu
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jaha naista maalittavalle sitaemän leivän uunille kirjoitettu vastaus poistui välistä. Anna jo olla- ei aloittajaäijä kateuden kohteeksi muutu
Mene johonkin metsään sekoilemaan.
- Anonyymi00014
En kirjoita poliitikolle enkå politiikkaa. En ole poliitikko, yhteiskuntatieteilijä, historioitsija tai yhteiskunnallinen vaikuttaja. En halua oolitiikkaan eikä minusta koskaan tule poliitikkoa. En ole ihastunut oiliitikkoon enkä ikävöi palstalla poliitikkoa. Minulla ei ole mitään tekemistä politiikan kanssa eikä minua voi aivopestä lähtemåån politiikkaan.
- Anonyymi00021
Joo ei minuakaan näillä näytöillä mitä täältä voi heijastella
- Anonyymi00022
Toiselle ja kolmannelle.
- Anonyymi00025
Sulle vain...
-J - Anonyymi00026
En kirjoita kenellekkään täällä erityisesti ja toisaalta kaikille joku halus et on tasa vertaiset mahdollisuudet silti tuntus olevan mahdotonta hyväksyä mua sellaisena kuin olen onnekseni mulle riittää että lapseni hyväksyvät isänsä juurikin sellaisena kuin olen ovat jopa mustasukkaisia toisilleen isästään vastenmielisenä mua pidetään siksi että mulla on kai liian monta lasta tietääkseni tunnustettuja mulla ei ole kuin kaksi mä olen pikkutarkka pilkunviilaaja siitä millainen nainen soveltuu lapselleni äidiksi kouvolassa saattaa olla yksi äidin nimi on iida kaverit kai kutsuivat häntä iitaksi opiskele logistiikka alaa en tie mitä tekee työkseen en kuullu hänestä sen jälkeen mitään kun totesin hänelle että anaaliseksi ei ole mun juttu sitä hänen kanssaan kokeiltuani kotkassa saattaa olla jokunen haminassa neljä tai viisi tunnustetun lisäksi johtuu mistä mulla ei ole tapana käyttää kortsua jos ei nainen sitä itse pyydä käyttämään silti en ole ollut kuin kahdenkymmenen naisen kanssa viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana vain kahden viitisentoista vuotta olin avoliitossa/parisuhteessa jonka jälkeen kuopiossa hetken tapailin yhtä naista
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371