Miehet varatut etsii toisiaan nautintoon joka pitkässä liitossa aivan normaalia myös naisten keskuudessa. Yksi asia ihmetyttää miksi toinen haluaa heti yhteys tiedot, jotka tänne täytyis laittaa. Toinen voi ehdottaa tapaamista sovitusti akalla kerralla, joka mielestäni reilua molemmille. Ikinä antaisi tietojani tänne tai muuallekaan jos tapaisi ensin kasvotusten. Miksi ei tavata kun molemmat etsii miesten välistä seksiä, jutella ensin ja nähdä löytyykö kipinää molemmilla toisia kohtaan. Voihan lähteä jutustelun jälkeen jatkaa matkaa jos kipinä puuttuu, ilman hammasten kiristelyä tai närkästystä. Ainahan voi toisensa tyydyttää yhden kerran jos hygieniä kunnossa, silloin hyvä maku jää molemmille. T. Bi mies
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
JUURI NÄIN,ITSE OLEN TODENNUT ETTÄ MIKÄLI KAVERI ON REILU EIKÄ HUUTELE YMPÄRIINSÄ ,MULLAKIN ON YKS KAVERI JOKA OSAA OLLA MEIDÄN VÄLISENÄ ASIANA,NYTTEN MUUTTANUT MUUALLE JOTENKA ON AIKA VAIKEETA LÖYTÄÄ UUTTA,MUTTA TOIVOSSA ELÄÄN EHKÄ JOKU OSUU KOHDALLE
- Anonyymi00005
Luottamus tärkein molempien välillä, tavatahan voi kun molemmille sopii. Voihan olli pidempikin väli näkemisessä, sillä välin yhteys viestein ja puhelimella. Sitten kun näkee kiimasta seksiä josta molemmat nauttivat. Bi ukm
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luottamus tärkein molempien välillä, tavatahan voi kun molemmille sopii. Voihan olli pidempikin väli näkemisessä, sillä välin yhteys viestein ja puhelimella. Sitten kun näkee kiimasta seksiä josta molemmat nauttivat. Bi ukm
Näin toivon että jossain tavataan vielä. onneksi on puhelin numero Tallessa. ja voidaan soitella en katso pahalla muitten tekemisiä ja olen nähnyt iha läheltä no jokainen päättää omista mieltymis asioista niin teen minäkin
- Anonyymi00002
Tämä onkin hupiukkojen temmellyskenttä ei täältä kukaan täysjärkinen seuraa hae missään muodossa ja tämä ei ole mikään seuran haku palsta se on erikseen HÖNÖT!!
- Anonyymi00003
NO MIKSI ROIKUT TÄÄLLÄ ,EUNOKKI
- Anonyymi00007
Ei kai siinä mitään ihmeellistä. Jos haluaa jonkun tietyn tyypin tavata, niin eihän se onnistu ilman yhteystietoja. Anonyymin sähköpostin saa helposti, vaikka vain kerran käytettäväksi tai sitten joku sovellus (kik tms). Puhelinnumeroa en minäkään laittaisi, vaikka prepaid toimii kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483