Kummallista, mikä on selitys?
Vastaukset 21
- Anonyymi00003
Persut kirjoittavat kaikille muille palstoille, paitsi perussuomalaisten?
- Anonyymi00004
toimitus hylkää muitten kirjoitukset
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
toimitus hylkää muitten kirjoitukset
Aloitushan oli "miksi vain persut kirjautuvat tänne" - eli ......
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Aloitushan oli "miksi vain persut kirjautuvat tänne" - eli ......
Kirjoittavat, ei "kirjautuvat"!
- Anonyymi00005
Mistä tiedät kunkin poliittisen suunnan?
- Anonyymi00006
En tiedäkään, mutta persun kyllä tunnistaa :P
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tiedäkään, mutta persun kyllä tunnistaa :P
Demarin tunnistaa satavarmasti, persu persu persu persu persu persu, tiedät kyllä? Onko sänkysi allakin persu, tarkista ihmeessä ennen kuin menet nukkumaan keijon viereen?
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Demarin tunnistaa satavarmasti, persu persu persu persu persu persu, tiedät kyllä? Onko sänkysi allakin persu, tarkista ihmeessä ennen kuin menet nukkumaan keijon viereen?
Osu ja uppos, jos mainitset persun, aina tulee vastaus:
DEMARIT!!!
- Anonyymi00007
Persut kirjoittavat ja heidät tunnistaa tyylistä ja kirjoitusvirheistä. He toimivat palstalla palstapoliiseina uhkailemassa kunnianloukkaussyytteillä meitä muita kirjoittelijoita, kun naureskelemme heidän puolustuskannalleen ja pyhälle vihastumiselleen.
- Anonyymi00010
Hyppää kiikkuun, se piristää tai sitten ei, demarin kohdalla ei niin väliä.
- Anonyymi00008
Oletko huomannut mitä otsikot suurimmalta osalta koskevat? Persu persu persu teki sitä ja tätä ja persu tuota. Fakta on se että, vihervasemmiston ja varsinkin demareideiden ei se aivan viisain kerho täällä kirjoittelee, tiedät kyllä itsekkin, tuleeko muuten itselläsi yli vai alle 100 avausta viikkoon?
- Anonyymi00011
Ainakin yksi kopiokone tulee mieleen.
- Anonyymi00013
Kommunistithan on kaikkeen syyllinen.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kommunistithan on kaikkeen syyllinen.
Aivan sdp.
- Anonyymi00015
Sen vuoksi kun tällä palstalla on faktan tarkistajat ja ainoastaan niiden edustajat pääsevät läpi.
- Anonyymi00016
Persut kyttäävät kaikkia keskustelupalstoja ja uhkailevat muita kirjoittajia. Kumma kyllä ne kunnianloukkausuhkailut kohdistuvat vain kirjoituksiin, joissa arvostellaan persuja ja heidän tekosiaan. Muilla ei ole niin väliä.
Kyllä tänne muutkin kuin persut kirjoittavat. Olen siitä itse yksi esimerkki. Samoin esim. aito-arska. Eniten minua ihmetyttää se, että kepulaisiksi itsensä identifioivat kirjoittavat tänne hyvin harvoin. Se lienee merkki puolueen tilasta. Oman puolueen politiikasta ei löydy keskusteltavaa. Luulen, että kepulaiset ovat jo pitkään olleet puolustuasenteella. Visioita ja ideoita ei löydy ja se masentaa. Ajatellaan, että viisaampaa vaan vaieta. Palstalla näkyy kepulaisten joukkovaiekeneminen. Se luo tilaa persuille, jotka ovat alkaneet uskotella persuilun olevan kepulaisuutta. Pahimmillaan siis väitetään, että äärioikeistolaisuus on keskustalaisuutta. Eivät kepulaiset edes tähän reagoi. Minunlaisena Kepun vastustajan pitää tässäkin pitää edes joku tolkku ja puolustaa kepulaisuutta siltä, että samaistettaisiin äärioikeistolaisuuteen persuiluun.
- Anonyymi00018
Viherdemareiden redadrit täällä kirjoittelevat.
Sinähän tiedät sen? - Anonyymi00019
Persut älähtivät, miksi? Onko se omastakin mielestä häpeällistä olla persu?
- Anonyymi00023
Mutsis älähti kun sinut teki ja rupesi ryyppäämään?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681066
- 641052
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois223648- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563