Runkkaatteko naapureillenne?

Anonyymi-ap

Itse runkannu kaikki muijat läpi. Alakerran kiimapillulle runkkailen usein. Tulis vaan ovelle ja alistas mua ja pissais suuhuni ja kasvoilleni niin nam nam nam 😋

20

570

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Totta vie runkkaan naapurien naisille, yhdelle yksin huoltajalla aina kun lasten kanssa hiekkalaatikolla. Lyhyt kesämekko näin kesällä aina päällä, eilen viimeksi katselin ikkunasta ja vedin käteen. M 56

• Anonyymi00007

Ah.. kerro lisää. Näkyikö mekon alta mitään?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ah.. kerro lisää. Näkyikö mekon alta mitään?

Kuvitelmissa näkyi usein ettei alla ollut pikkuhousuja. Lasta kohti kumartuessa hoikan naisen paljas pillu näkyi takaa päin selvästi.

• Anonyymi00002

Ai kun naapurin yksinhuoltaja pakottas nuolemaan sen mahtavaa pyllyä. Pakko mennä runkkaa hänelle ja himoita hänen persettä.

• Anonyymi00004

Taitaa olla aika herkullinen perse?

• Anonyymi00003

Kyllä usein runkkaan Ansasta fantasoiden, tuota ihanaa skinnyä, langan laihaa vanhaa piikaa...

• Anonyymi00005

Nekrofiili

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Nekrofiili

Sulla ei ollut muuta sanottavaa, niin päätit sanoa sitten noin? Ymmärrän.

• Anonyymi00006

Ei ole enää sellaista naapuria.

• Anonyymi00009

Oliko ennen?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Oliko ennen?

Mä olen kertonut tän tänne joskus aiemminkin. Runkkailin olohuoneen sohvalla usein vaimon olessa töissä. Samalla kuvittelin seinänaapurin nuorta naista. Verhot kiinni, mutta kuulin kuinka hän terassilla oli ja liikkui.

Kuten arvata saattaa, niin erään kerran ne verhot olikin jäänyt auki. Jostain syystä kesken runkkauksen katsoin ikkunaa päin ja huomasi naapurin naisen katselevan minua. Hän poistui heti paikalta asuntoonsa.

Harmittaa kun en ujouttani uskaltanut hänelle koskaan asiasta mitään sanoa. Tiemme ei kohdannut kuin harvoin pihalla ja nopeasti menimme toistemme ohi.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mä olen kertonut tän tänne joskus aiemminkin. Runkkailin olohuoneen sohvalla usein vaimon olessa töissä. Samalla kuvittelin seinänaapurin nuorta naista. Verhot kiinni, mutta kuulin kuinka hän terassilla oli ja liikkui.

Kuten arvata saattaa, niin erään kerran ne verhot olikin jäänyt auki. Jostain syystä kesken runkkauksen katsoin ikkunaa päin ja huomasi naapurin naisen katselevan minua. Hän poistui heti paikalta asuntoonsa.

Harmittaa kun en ujouttani uskaltanut hänelle koskaan asiasta mitään sanoa. Tiemme ei kohdannut kuin harvoin pihalla ja nopeasti menimme toistemme ohi.

Mikä tilaisuus ja rohkeus petti. Voi perkele!

• Anonyymi00011

Eilen viimeksi kun naapurin herkkuperse blondi siisti etupihaa ja pyllisteli mustissa legginseissä

• Anonyymi00014

Kyllä runkkaan. Naapurin Mia mietin ja samalla runkkaan. En montaa vetoa kestä kun pussit tyhjenee. M62

• Anonyymi00015

Kauan aikaa sitten oli sellainen itseäni vajaa kymmenen vuotta nuorempi avoliitossa asuva nainen joka itse antoi varmaan tietoiseti aiheen runkkaukselle. Muistan vieläkin ne tilanteet joissa sain vinkkejä häneltä. Muistan tilanteen jossa hän katsoi minua suoraan silmiin. Pari kertaa olen nähnyt hänet sen jälkeen kun hän muutti pois avopuolisonsa kanssa ja meni naimisiin , ja sai perheen. Nykyään minua ei suoraan sanottuna kiinnosta naapurit tai puhekyvyttömät naiset yleensänsä.

• Anonyymi00017

Alakerran kiimapillu muuttaa pois 😔😓😭...en sit saanut pillua siltä naamalle.

• Anonyymi00018

Naapurin isorintainen + 40 rouva saa mulkkuni seisomaan. Olimme samoissa häissä pari kesää sitten ja tämä uhkea nainen oli niin seksynä lyhyessä mekossa ja korkkareissa että tuli mahdoton paine palleihin. Oli pakko poiketa vessaan kädelle saman tien. Onneksi hän julkaisee facebookissa upeita kuvia itsestään, joten päivittäin tulee lauettua hänen kuvilleen. Todennäköisesti hän tietää että monet miehet katselevat hänen profiiliaan seisova kulli kädessä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Naapurin alle 40v. leggareissa lenkkeilijä hyvännäköinen rouva, niin hyvä perse, näkyy sringit läpi. Ihanat pitkät hiukset. Kyllä tekis mieli ottaa hänet ja kiikuttaa. T. ukm66

• Anonyymi00020
        UUSI

Ai jumalauta varmasti seksikäs perse. Mälli lentänyt tälle näylle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2800
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      516
      1715
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      311
      1383
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1364
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      923
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      66
      802
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      35
      715
    8. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      37
      715
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      704
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      694
    Aihe