Ouluunkin rakennettu liukuhihnalta halpatuotantoa

Anonyymi-ap

Asutko sinäkin perheinesi näissä lasiturmaparviketaloissa ? Pääkaupunkiseudulla Vantaalla niihin on kuollut jo kolme nuorta. Lähitapiola tarkastaa kyllä omansa, mutta asutko itse lähitapiolan omistamassa talossa.
LähiTapiola kiinteistövarainhoidolla on 70 asuinkiinteistöä, joissa on lasikaideparvekkeita. Kohteet sijaitsevat Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Kirkkonummella, Keravalla, Järvenpäässä, Tampereella, Turussa, Oulussa, Porissa, Lahdessa, Lappeenrannassa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
Tarkastetaanko myös muiden kuin lähitapiolan omistamat talot ?

8

50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan hirvittää ajatellakin että muksu tulis läpi parvikelasin. Lapset kun leikkii ja rymistelee muutenkin. Miksi tollaiseen rakentamiseen ei kukaan puutu.

• Anonyymi00002

Miksikö ei kukaan puutu? Seuraa Rahaa, niin ehkä selviää...
        Minunkin betonilokeron alemmat parvekelasit ovat ns kiinni vain ala- ja yläreunoistaan. Mitään suojakaiteita tms ei ole. En aio testata lasien tai kiinnitysten kestoa ja muita asukkaita tai vieraitahan meillä ei käy...

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miksikö ei kukaan puutu? Seuraa Rahaa, niin ehkä selviää...
        Minunkin betonilokeron alemmat parvekelasit ovat ns kiinni vain ala- ja yläreunoistaan. Mitään suojakaiteita tms ei ole. En aio testata lasien tai kiinnitysten kestoa ja muita asukkaita tai vieraitahan meillä ei käy...

Mutta entäpä seuraava asukas sun jälkeen ?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mutta entäpä seuraava asukas sun jälkeen ?

Mitäpä se minulle kuuluu...

• Anonyymi00004

Ettehän asua ainakaan Lumo-Kodeissa ?
      Riskirakenteisia parvekkeita tunnistettiin 28 Lumo Kotien kiinteistöstä.
      Selvitysten perusteella riskirakenteisia parvekkeita tunnistettiin 28 kiinteistöstä. Käyttökielto napsahti 1125 parvekkeelle.
      Yritys ei kerro tarkemmin, mitä kiinteistöjä käyttökielto koskee. Lumo Kotien viestintäjohtaja Katri Viippola perustelee päätöstä "asumisrauhan suojelemisella".

Ja mainostaa vielä telkassa noita halpatuotanto-talojaan. Että mua ottaa koteloon.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/710104b3-4d31-428f-9fb7-9f48fab0c03b

• Anonyymi00006

Myös Sato laittaa nyt vastaavat partsitalonsa partsit käyttökieltoon.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Myös Sato laittaa nyt vastaavat partsitalonsa partsit käyttökieltoon.

Hartela ei laita... Alemmat lasit vain ala- ja yläreunoista kiinni tavalla, jota en omalta parvekkeelta pysty näkemään. Pystyreunoilla ei mitään kiinnitystä. Eikä minkäänlaisia esteitä sille, että joku pääsee tönimään alalaseja.
        Tämäkin on sitä maailmankuulua suomaalaista rakennustaiteen laatua.

• Anonyymi00008

No johan nyt. Tarkoittaako tää jotakin halpa rakentamista Kelan vuokralaisille ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      297
      1233
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      308
      1166
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      958
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      87
      924
    5. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      879
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      742
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      13
      604
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      588
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    Aihe