Taskussa on vain haljennut puupenni ja tilillä pelkkiä nollia.
Olen päättänyt olla silti kateellinen Hitas-asunnon omistajille.
Mistä minä, persaukinen persu saan samanlaisen luksusasunnon?
Mistä minä, persaukinen persu, saisin Hitas-asunnon?
27
112
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Se voi olla vaikeaa.
- Anonyymi00028
Persuja ei kukaan halua naapurikseen mölyämään.
- Anonyymi00002
Hitas = Hidas.
- Anonyymi00003
Sun Hitas-asunto on pahvilaatikko metsässä. Hakemuksen voit lähettää Purralle.
- Anonyymi00004
Hitas asunnot ovat maksaneet noin 4000euroa/m2 joskus vuosia sitten. Nyt kun asuntojen hinnat on laskeneet, niistä tuskin saa 2000euroa/m2 joten ei ne kovin hyviä sijoituksia olleetkaan.
Saat asunnon halvemmalla 150-200 km Helsingistä pienistä kunnista.- Anonyymi00005
Toki lähes ilmaisia asuntoja löytyy muuttotappioalueilta, mutta jos on (läsnä)työssä käyvä, nin asunnon olisi syytä olla lyhyen ajan etäisyydellä työpisteiltä. Kannustan toki hajauttamaan ja muuttamaan pois ruuhla-alueilta heitä, joille se on mahdollista.
- Anonyymi00006
Persaukinen persu? Täällähän perussuomalaisten mielipidejohto ulvoo yötä päivää kuinka ainoastaan vasemmistossa on köyhiä.
- Anonyymi00017
Hallituksen leikkaukset ovat osuneet aloittajaan. Hän on silti iloinen perussuomalainen. Hän haluaa puupennillään olla mukana pelastamassa vaarallisesti velkaantunutta isänmaatamme.
- Anonyymi00008
Eivät ne Hitas-asunnot ole mitään luksusasuntoja.
- Anonyymi00009
No hoplista heijjaa ei me kokkarit kenellekkään pitkäaikaistyöttömälle persulle myydä asuntosijoituksiamme. Onko sulla luottotiedot kunnossa sillä ei sulla käteistäkään kuitenkaan löydy. Ootko kuinka paljon vieraantunut meidän normaalien kokkareiden yhteiskunnasta jottet vaan romahduttaisi meidän kokkareiden asuinalueiden väestörakennetta haitallisella inkluusiolla. Onko sun sukulaiset muuttamassa myös Hitas asuntooni jonka ehkä olen suostuvaisella hetkellä myymässä sinulle. Onko sulla pää ajeltu kaljuksi vai oletko normaali ihminen parturihiuksilla ?
- Anonyymi00013
En ostaisi hitas-asuntoasi vaikka eurolla tarjoaisit.
Vaali vain sijoitusesi arvon laskua. - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ostaisi hitas-asuntoasi vaikka eurolla tarjoaisit.
Vaali vain sijoitusesi arvon laskua.En mä sulle myisikään arvokasta kipsilevyseinäistä asuntoani. Myyn sen sellaiselle joka ymmärtää kuinka arvokas se on eikä haise pahalle.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
En mä sulle myisikään arvokasta kipsilevyseinäistä asuntoani. Myyn sen sellaiselle joka ymmärtää kuinka arvokas se on eikä haise pahalle.
Kipsilevynkin hinta on laskenut.
Nyt suositaan puurakentamista. Hirsitaloja.myydään Suomesta keski- euroopppaankin. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kipsilevynkin hinta on laskenut.
Nyt suositaan puurakentamista. Hirsitaloja.myydään Suomesta keski- euroopppaankin.Kyprokki on paloturvallinen, puu ei ole.
- Anonyymi00010
Onko vasemman mielenongelmat taas temppuilleet, kun alotuksia tehtaat?
- Anonyymi00016
Aloittaja ilmoitti olevansa perussuomalainen. Hän on silloin oikeistolainen. Aikuinen ihminen osaa erottaa vasemman ja oikean.
- Anonyymi00011
Mikset menny pridelle?
Ei tarviis täälä vedätellä.- Anonyymi00019
Mistäs tiedät ettei ole vedellyt pridessa oikein urakalla.
- Anonyymi00012
Alat loisimaan rahaa valtiolta eli kansalaisilta erilaisin tavoin.
Niinhän sossut muutkin tekee. Työtä eivät ole tehneet. Ainoastaan huijanneet rahaa itselleen kuten vaikka punahuuli, joka nostaa matkakorvauksia 1800/kk ja asuu tukiasunnossa helsingissä.
Uuno.fi on muuten hyvä sivusto. Tykkäsin heti. Tutkivaa journalismia.- Anonyymi00015
Aloittaja on persu, ei sossu. Ei persu loisi. Hän tekee töitä 24/7. Hän ei siitä huolimatta vain tienaa mitään.
- Anonyymi00022
HITAS-asunnot on rakennettu ihmisille, ei persuille.
- Anonyymi00023
Yksikin persu voi pilata asumisviihtyvyyden.
- Anonyymi00024
Vuokraa demarilta, demareilla saattaa yhdellä olla useita hitas-asuntoja.
- Anonyymi00026
En minä halua enää muiden asunnoissa asua, vaan haluan ikioman Hitas-asunnon, johon minulla ei ole varaa.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
En minä halua enää muiden asunnoissa asua, vaan haluan ikioman Hitas-asunnon, johon minulla ei ole varaa.
Älä köyhä vingu!
- Anonyymi00029
Hitas- järjestelmä on ajat sitten lopetettu, enää ovat ne joskus ennen raeknnetut kämpät ja sopimukset niissä, uusia ei tule.
- Anonyymi00030
Ilmoittaudu arvontajonoon ja odottele osto-oikeutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041243
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466