Riitti sellainen pintapuolinen raapaisu yöelämässä huomaamaan mitä he ovat.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Ihanko totta....wau
- Anonyymi00002
Raapiminen on Hyvinkäällä väärä tapa lähestyä. Onneksi jäi pinnalliseksi, muuten olisi tullut vakavia seuraamuksia.
- Anonyymi00003
Just noin. Aloitin keskustelemalla ja jatkoin Hopiksen parketilla hivelemällä. Paria viikkoa myöhemmin tuo nuori nainen raapi selkääni ja voihki, " vielä, vielä, ja lopulta kiljui ja vikisi. Nykyään hän on yöelämässäni lähes joka yö, jos ei ole saraalassa yövuorossa.
- Anonyymi00004
Lähtikö silikonit raapaisun mukana vartalolta?
- Anonyymi00006
Varmasti viittaat heidän kevytkenkäisyyteen? Siihen että ovat helppoja.
Voin allekirjoittaa ainakin tuon. - Anonyymi00007
Hyvinkääläiset naiset juovat itsensä tosi humalaan. Olen katsellut myötähäpeässä heidän karaoke-esityksiään ja sitä kauheeta pentumaista kikattelua, myös tietynlaista räyhäämistä. Ikäänkuin aikuisillakin naisilla ikä olisi semmonen 16 vuotta tai jotain.
Noloa touhua heiltä. - Anonyymi00008
Joo, täältä puuttuu laadukkaat naiset.
- Anonyymi00009
Jee, just tulin illanvietosta. Akat oli hirveen tyrkkyjä, varsinkin sellaset 20-35 vuotiaat.
Onko se sit hyvä? Huonon kuvan kyllä antoivat, se on totta.- Anonyymi00010
Hyvinkääläiset miehet juovat itsensä tosi humalaan. Olen katsellut myötähäpeässä heidän puberteetti-ikäisten pojankollien tapaista leuhkimistaan ja mölyämistään ja myös tietynlaista räyhäämistä. Ikäänkuin aikuisillakin miehillä ikä olisi semmonen 16 vuotta tai jotain.
Noloa touhua heiltä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvinkääläiset miehet juovat itsensä tosi humalaan. Olen katsellut myötähäpeässä heidän puberteetti-ikäisten pojankollien tapaista leuhkimistaan ja mölyämistään ja myös tietynlaista räyhäämistä. Ikäänkuin aikuisillakin miehillä ikä olisi semmonen 16 vuotta tai jotain.
Noloa touhua heiltä.Tässä aloituksessa oli kyse teistä naisista. Osaatko lukea, ymmärrätkö lukemaasi?
Ymmärrän; olet nainen.
- Anonyymi00012UUSI
Naiset täällä puutteessa.
Heiltä saa hyvin helposti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601