Oon vammainen henkilö,jolla virtsankarkailua. Olen Tampereelle tulossa ja totta kai minulla on Tena housuvaipat, mutta käyn WC ssä usein. Kysyisin missä osoitteissa pääsee vessaan mielellään ilmainen tai helppo maksaa käynti.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Täällä hoidetaan asiat näin https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012090869.html
- Anonyymi00002
Vaikka kuninkaankulman K-kauppa.
- Anonyymi00003
Hallitsen kaikkia vessoja.
T: Lord of all toilets - Anonyymi00004
Käyn bussiasemalla. Ei taida olla pyörätuolissa oleville suunniteltu mutta mieluummin se kuin ratinan tai koskikeskuksen.
- Anonyymi00005
Niin ja tuo bussiaseman vessa maksaa.
- Anonyymi00006
Sokoksen alakerrassa Prismalla kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran, hyi sitä hajua, ei voi edes sanoin kuvailla, en tiedä mitä ihmiset syö ja juo
- Anonyymi00007
Alkoholia juovien uloste voi haista tosi pahalle. Siis sellaiselle myrkytetylle paskalle joka on ollut 40 asteen auringossa päivän.
- Anonyymi00011
Sokoksen aikaan joskus ni ukkeleiden vessan lattia lainehti kusessa.Hiljakkoin kävin samassa vessassa ni niin narkomaanin näkönen ukkeli ja kun tulin vessasta tais pestä käsivarttansa.
- Anonyymi00008
tampereella on ihan normaalia kävellä kusihoust jalassa , toinen puntti märkänä
- Anonyymi00009
pääset helpommalla kun et tule tänne.
- Anonyymi00010
- Anonyymi00012
Jos tena vaipat käytössä voi kusta ja paskoa huolett vaippoihin ja vaihtaa jossain sivummalla.
- Anonyymi00013
Eikös vammaisilla ole nuo kusipussit vyöllä??
- Anonyymi00014
Ruma kommentti, ota selvää asioista jos ymmärrät sittenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556