Näytti siltä kuin variksenpelättimet olis lähteny porukalla liikekannalle.
Pride kulkue
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Varismaista oli ääntelykin. Miten tyhjästä päästä muuta ääntä lähtisikään.
- Anonyymi00002UUSI
Napakymppi huomio! Sait peukun🤣🤣🤣
- Anonyymi00003UUSI
Näin on.Näillä vielä oma lippukin. Kaiken huippu.
- Anonyymi00005UUSI
Neuvostoliiton lippu on uudi pride-lippu?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Neuvostoliiton lippu on uudi pride-lippu?
Siltä vaikuttaa😂
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siltä vaikuttaa😂
Ei se kuulemma ollut Neuvostoliiton lippu, näin sanoi SKP:n puheenjohtaja. Ilmeisesti nuo alareunan typerät värit yhdessä ja jossain toisessa lipussa puuttunut tähti osoittavat sen. Eli jos natsilipun tekee itse tai laittaa siihen pinkin raidan ei sekään ole natsilippu SKP:lle.
- Anonyymi00004UUSI
Homot ja lesbot on nykyään eri asia kuin Pride.
Pride on nykyään radikaali ääri vasemmisto ” puolue”. - Anonyymi00008UUSI
Kyllä Pride on täysmääräistä vihervasemmiston järjestämää äänten kalastelua vallankumousta vaatien eli härskiä poliittista vaalityötä Stea-avusteisesti ...
- Anonyymi00009UUSI
Missähän kohtaa elämää ihminen, tai friikki sekoaa ja siitä tulee tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429