Oikeat profetiat

ovat Raamatussa. Mutta niiden tulkintaan ja nykyaikaan tarvitaan oikea profeetta nykyaikana. Kuka se on?

34

119

Vastaukset 34

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on siis sellainen, joka tutkii huolellisesti profetioita ja päätyy ymmärrykseen. Kuten Tapio Puolimatka kirjassaan.

Mutta häntä rasittaa luterilaisten ja vapaiden suuntien silmälasit. Hän ei näe ilmestyskirjan vaimoa ja tämän synnyttämää lasta, eikä porttolirkkoa. Ei, kuinka rakkaus säilyy mutta tieto katoaa.

Ja vuoresta irtoaa kivi ihmisen koskematta ja täyttää maan.

• Anonyymi00001

On niitä paskanpuhujia nykyäänkin.
      Ilman aikaa paikkaa tapa ilmaisevia atribuutteja "profetiat" ovat joutavaa ikenien lätisitystä.

• Anonyymi00002

Ja niiden kanssa noloutta puhtaimmillaan.

• Anonyymi00003

Vähempikin kuin profeetta riittää tänä aikana. Toki on hienoa kun on syntynyt teoksia kuten Kansojen varallisuus, Mormonin kirja, Kalevala ja Pääoma sekä paljon muuta maailmaa mullistavaa kuten Tietotekniikka. Mutta Juudalta poistettiin tai poistetaan kaikki veden ja leivän vara..... Jesaja 3

Sota Urho 300 eKr
      Valio soturi 0 eKr
      Tuomari 300 jKr
      Profeetta 600 jKr
      Ennustaja 900 jKr
      Kansan vanhin 1200 jKr
      Päällikkö 1500 jKr
      Ylimys 1800 jKr
      Neuvonantaja 2100 jKr
      Tietäjä 2400 jKr
      Loitsujen lukija 2700 jKr

Minä panen poikaset kansan johtajiksi
      Ja annan mielivallan sitä hallita
      .....

1780 alkoi seitsemäs päivä Aadamista lukien. Silloin myös kirkolta ryöstettiin maaomaisuus ja alkoi Jumalan valtakunta. Itsestään kasvava ja satoa tuottava pelto.
      Näyttää kuin olisi samalla palautunut profetia ja muut tuet johtajille ja osittain niin ehkä kävikin. Kuitenkin on epäselvää otettiinko nuo palautetut huippumiehet vastaan johtajien toimesta todella. Vai hallitseeko sittenkin mielivalta yhä.

Itse olen sitä mieltä että Jumalan valtakunnan ensimmäinen vaihe alkoi 1780. Jo ennen sitä oli NOLLAS vaihe eli Jumalan Israel, mutta tuo ei merkinnyt vielä täyttä Jumalan valtakuntaa.

Mutta kerro toki kuka sinun mielestäsi on profeettojen veroinen ja jota kansan johtajien on pakko totella ja kuunnella. Smith ei ollut sellainen kun kerran orjuus kiellettiin yms. Mormonien vastaista tapahtui. Vai oliko sittenkin?

• Nyt on vain kirkko, jota kukaan ei tottele, siis maailma. Valtio tulee vasta kun Jeesus tulee takaisin. Ja kirkot in ovat vääriä, tai osittain vääriä ainakin, ja Jumalan Kirkko on pieni.

• Anonyymi00018
        santtunen2 kirjoitti:

Nyt on vain kirkko, jota kukaan ei tottele, siis maailma. Valtio tulee vasta kun Jeesus tulee takaisin. Ja kirkot in ovat vääriä, tai osittain vääriä ainakin, ja Jumalan Kirkko on pieni.

>>>Nyt on vain kirkko, jota kukaan ei tottele, siis maailma. Valtio tulee vasta kun Jeesus tulee takaisin. Ja kirkot in ovat vääriä, tai osittain vääriä ainakin, ja Jumalan Kirkko on pieni.<<<
        --------------
        Ei Jumalalla ole kirkkoa, Hänellä on seurakunta joka on Jumalan asumus Hengessä , ts. Kristuksen ruumis joka on srk.

”ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭22‬ ‭FB38‬‬
        ----------------------
        "Kirkko" sanaa ei ole UT:ssa.
        Seurakunta sana kyllä on.
        ----------------
        "EKKLESIA " -- SRK.------"KYRIAKON" -- HERRAN.
        (Toivo Koilo suuri ilosanoma) 1.Kor.11:17 "...Mutta tätä käskiessäni en kiitä, koska *kokoontuessanne ette tule* paremmiksi vaan pahemmiksi.
        18 Sillä ensiksikin kuulen, että keskellänne on riitaisuuksia, kun
        kokoonnutte seurakunnankokoukseen,( Novum:" synerkhomenon hymon en te ekklesia" ) ja osittain sen uskonkin.
        19 Täytyyhän keskellänne olla puolueitakin, jotta koetuksen kestävät
        tulisivat tunnetuiksi joukossanne.

20 Kun näin kokoonnutte yhteen, se ei ole Herran aterian nauttimista.
        21 Sillä syötäessä kukin *ottaa etukäteen* oman ateriansa, ja toinen on nälissään ja toinen juovuksissa.
        22 Eikö teillä siis ole huoneita aterioimista ja juomista varten? Vai
        halveksitteko Jumalan seurakuntaa ja häpäisette niitä, joilla ei mitään
        ole? Mitä sanoisin teille? Kiittäisinkö teitä? Tässä en kiitä..."
        ------------
        (1.Kor 11: 20."..Kun näin kokoonnutte yhteen, se ei ole Herran ( kyriakon ) aterian nauttimista..."

Novum:20..."synerkhomenon un hymon epi to auto uk estin kyriakon deipnon fagein..."
        "Kokoontuessanne siis teidän yhteen ei ole Herran aterian syömistä"
        --------------------
        (Toivo Koilo suuri ilosanoma)
        Ilm. 1: 9 "Minä Johannes, *veljenne ja osatoverinne Jeesuksen (Kristuksen)
        ahdistuksessa ja valtakunnassa ja kärsivällisyydessä*, olin Jumalan
        sanan ja Jeesuksen (Kristuksen) todistuksen vuoksi saaressa, jonka nimi on Patmos.
        10 Olin Hengessä Herran päivänä ja kuulin takaani voimakkaan äänen
        niin kuin pasuunan,
        11 joka sanoi: ("Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen" ja:) "Kirjoita
        kirjaan, mitä näet ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, (jotka ovat
        Aasiassa): Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon, ja Tyatiraan ja
        Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan.”
        -----------------
        Ilm.1:10.."Olin Hengessä Herran päivänä ja kuulin takaani voimakkaan äänen niin kuin pasuunan,...."

Novum: 10."... Egenomen en pneumati en te kyriake hemera kai ekusa opiso mu fonen megalen hos salpingos.."

10 " ...Olin hengesssä Herran ( kyriake) päivänä ja kuulin takaa minun äänen kovan kuin pasuunan"
        --------------
        (Toivo Koilo suuri ilosanoma)
        Ef.1:22 "..Ja kaikki Hän on alistanut Hänen jalkainsa alle ja antanut Hänet
        kaiken pääksi seurakunnalle,( te ekklesia) .."
        23 joka on Hänen ruumiinsa, Hänen täyteytensä, Hänen, joka kaikki
        kaikissa* täyttää."
        ------------
        Novum:22."...kai panta hypetaksen hypo tus podas autu kai auton edoken kefalen hyper panta te ekklesia.."

Ef.1: 22 "..ja kaiken alisti alle jalkojen hänen ja hänet antoi pääksi yli koko seurakunnan.."
        ------

• Anonyymi00004

Nykyisenä seurakunnan aikana Jumala voi ilmoittaa totuuksia kelle tahansa uskovalle jota se kiinnostaa. Ne jotka kaivaa teorioita vain omasta päästään tuskin koskaan kuulevat totuutta.

Oivalsin yks päivä että Ilmestyskirjaa ei tarkoitettukaan peloksi uskoville kuten se nykyään on koska uskovat rakastaa tätä maailmaa niin he pelkää sen tuhoa.
      Ilmestyskirja annettiin Johannekselle toivoksi ja lohdutukseksi. Hän oli vanha ja vankina autiolla saarella. Kaikki muut hänen läheiset oli kuolleet vainoissa tai vanhuuttaan. Ehkä hän ajatteli että työ on ollut turhaa ja oli epätoivoinen. Sitten ilmestyi Jeesus kertomaan hänelle mitä tulevaisuus pitää sisällään ja kuinka KAIKKI pahuus tulee tuhoutumaan.

Siksi ilmestyskirjan alussa lukee "AUTUAITA kaikki jotka lukee ja kuulee kirjan sanat".
      Ehkä se sana "kuulee" tarkoittaa samaa mitä muukin Raamattu kun se puhuu KUULEMISESTA. Ettei kuuleminen ole vain korvan aisti vaan mielen vastaanottaminen ja totena, toivona pitäminen.

Yrittäkää siis suhtaututa Ilmestyskirjaan muutoin kuin pelolla!

• Anonyymi00005

Siis huumorilla.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Siis huumorilla.

Enpä usko että naurat kun saat niskaasi 50kg rakeita taivaalta. Mutta ehkä silloin muistat että joku siitä etukäteen mainitsi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Enpä usko että naurat kun saat niskaasi 50kg rakeita taivaalta. Mutta ehkä silloin muistat että joku siitä etukäteen mainitsi.

Sellainen pirulainenhan se teidän jumala on.

• Niin, lohdutus: vaikka kaikki lopulta menee huonommaksi ja huonommaksi, niin ihan lopulta kaikki hyvin!

Eikä uskovilla ole hätää missään vaiheessa, aina on koettelemuksia niin hyvissä kuin huonoissa vaiheissa. Se on kestettävä, se on helppo kestää, kuorma on kevyt Jeesukseen uskomisen tähden. Vaikka olisi mimmoisia vaikeuksia. Jeesus on jo sovittanut kaiken. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin yksilöllisesti kuin kaikelle.

• Anonyymi00021
        santtunen2 kirjoitti:

Niin, lohdutus: vaikka kaikki lopulta menee huonommaksi ja huonommaksi, niin ihan lopulta kaikki hyvin!

Eikä uskovilla ole hätää missään vaiheessa, aina on koettelemuksia niin hyvissä kuin huonoissa vaiheissa. Se on kestettävä, se on helppo kestää, kuorma on kevyt Jeesukseen uskomisen tähden. Vaikka olisi mimmoisia vaikeuksia. Jeesus on jo sovittanut kaiken. Loppu hyvin, kaikki hyvin, niin yksilöllisesti kuin kaikelle.

Voikjo joku ihan oikeasti olla noin vajaa?

Huo, ilmeisesti.

• Anonyymi00008

Viimeisin oikea profeetta oli Nostradamus. Hän osasi ennustaa myös ilman raamattua.

• Ei ollut Jumalan profeetta tiettävästi, ja profetiat kadonneet ja hämäräperäiset. Voidaan käyttää mihin vaan ja tulkita miten vaan.

• Anonyymi00009

Jumala voi halutessaan pitää kunnon tiedotustilaisuuden jossa ei jää tulkinnalle varaa.

• Niin hän on aina tehnytkin, mutta ihmiset eivät kuuntele. Ihmisten vapaata tahtoa ei oteta pois.

• Anonyymi00015
        santtunen2 kirjoitti:

Niin hän on aina tehnytkin, mutta ihmiset eivät kuuntele. Ihmisten vapaata tahtoa ei oteta pois.

Milloin ja missä se on julkisesti esiintynyt?

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Milloin ja missä se on julkisesti esiintynyt?

Raamattu, Mormonin Kirja, kirkon perustaminen, apostolien puheet jne. Jumala on salattu, mutta hänen antamansa ilmoitus profeettojen, evankelistojen ja apostolien kautta on julkista. Hänen ilmestymisensä Jeesuksessa, Jumalan Poika, oli julkinen tapahtuma. Vaatii uskoa, että nämä uskoo tosiksi. Muunlaista julkista esiintymistä ei tule, ennenkuin Jeesus tulee takaisin.

Koska tämä on nyt koetuspaikka eikä Paratiisi, Jumalan Taivas.

• Anonyymi00010

Oikea profeetta ei kumoa kymmenenkäskyn lakia.

1234567---

• Anonyymi00011

Olisi mukavaa keskustella jossakin missä ei ole ilkkujat huutelemassa sivusta. Kun rakastavat pahuutta ja valhetta niin turhahan täällä on heidän seassaan kirjoitella mitään hyvyydestä.

Uskovat selittää että muka kaikki on yhtä rakkaita. Onko se jokin kiva iskulause taas levitetty farisealaisuuden keskuuteen? Kyllä Raamattua lukiessa saa sen ymmärryksen että pahuuden rakastajat eivät ole rakkaita. Onko iskulauseet vain sitä varten että uskovat suvaitsisi pahuutta? Eihän seurakunnissakaan tehdä "hyvää veljille" suomessa vaan matkustetaan ulkomaille tekemään hyvää ulkomaalaislle tai jos ei voida matkustaa niin tehdään hyvää suomessa oleville ulkomaalaisille mutta suomalaislle veljille ei tehdä mitään muuta kuin iskulauseita lohdutukseksi.

• santtunen2

Kaikki ovat Jumalan lapsia, mutta pahat teot ovat pahoja tekoja.

• Anonyymi00012
        santtunen2 kirjoitti:

Kaikki ovat Jumalan lapsia, mutta pahat teot ovat pahoja tekoja.

Raamatun mukaan kaikki ei ole Jumalan lapsia, vain ne jotka syntyvät uudesti Jumalan Hengestä.
        Toki kaikki ovat Jumalan luotuja ja siksi Hän haluaa heidät pelastaa. Mutta jotka kieltäytyvät hyvyydestä saavat tuomionsa sekä maan päällä että ikuisuudessa.

Puhut näköjään muualla usan mukaisesta vallankäytöstä , oikeudesta ja kostosta eli uskonet sitten siihen usalaiseen kristillisyyteen jonka mukaan usa valloittaa maailman Jeesukselle ja sitten Jeesus voi palata hallitsemaan israelissa?
        Mutta Raamattu sanoo että Jeesus YKSIN tuhoaa kaiken pahuuden ja ottaa vallan ITSE.
        Hän ei tarvitse usan apua vaan usakin tuhoutuu baabelina.

Usa toimii vain aikansa maan tuomarina kunnes pettää israelin ja saa oman tuhonsa. Tämähän näkyy jo osittain Trumpin valinnoissa.

Fariseusten iskulauseet ei ole totuus eivätkä toteudu vaikka niihin uskoisi koko lännen kristityt ja toistavat niitä joka päivä sille laumalle joka ei itse viitsi lukea Raamattua.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Raamatun mukaan kaikki ei ole Jumalan lapsia, vain ne jotka syntyvät uudesti Jumalan Hengestä.
        Toki kaikki ovat Jumalan luotuja ja siksi Hän haluaa heidät pelastaa. Mutta jotka kieltäytyvät hyvyydestä saavat tuomionsa sekä maan päällä että ikuisuudessa.

Puhut näköjään muualla usan mukaisesta vallankäytöstä , oikeudesta ja kostosta eli uskonet sitten siihen usalaiseen kristillisyyteen jonka mukaan usa valloittaa maailman Jeesukselle ja sitten Jeesus voi palata hallitsemaan israelissa?
        Mutta Raamattu sanoo että Jeesus YKSIN tuhoaa kaiken pahuuden ja ottaa vallan ITSE.

Usa toimii vain aikansa maan tuomarina kunnes pettää israelin ja saa oman tuhonsa. Tämähän näkyy jo osittain Trumpin valinnoissa.

Fariseusten iskulauseet ei ole totuus eivätkä toteudu vaikka niihin uskoisi koko lännen kristityt ja toistavat niitä joka päivä sille laumalle joka ei itse viitsi lukea Raamattua.

Hengessä syntyessämme meistä tulee Jeesuksen lapsia. Isän lapsia olemme aina olleet ja kaikki nousemme ylös.

• Anonyymi00012 kirjoitti:

USA on vain yksi suurvalloista, Peto kuten muutkin. Mutta Amerikan manner on Jeesuksen ja vapauden manner, siellä ei kuninkaat eikä tyrannit kauaa menesty. Trump ja moni Etelä-Amerikassa ovat yrittäneet, mutta aina ne kukistuvat.

• Anonyymi00014
        santtunen2 kirjoitti:

USA on vain yksi suurvalloista, Peto kuten muutkin. Mutta Amerikan manner on Jeesuksen ja vapauden manner, siellä ei kuninkaat eikä tyrannit kauaa menesty. Trump ja moni Etelä-Amerikassa ovat yrittäneet, mutta aina ne kukistuvat.

Hauska, selkeästi kuulut niihin joille usa on paratiisi. Et siis näe mitä silmäin eessä on, tornadot , hurrikaanit tuhoaa paratiisianne kovalla vauhdilla koska taivaan tuomiot alkaa asteittain. Myös riivattujen rikollisten , murhien määrä ylittää kaikkien maiden tilastot, todennäköisesti. Pahuus on sieltä levinnyt hollywoodin toimesta koko maailmaan.
        "Kaikki maan kuninkaat ovat hänen kanssaan haureutta harjoittaneet".

Mutta toki kaikilla lienee omat haaveensa pysyäkseen tyyninä tässä tuhon ajassa.

• Anonyymi00013

Nykyaikanan ei todellakaan kaivata profeettoja eikä niitä tule, saati jeesustakaan.
      Mielestäni maailma kaipaa vahvaa ja voimakasta johtajaa.
      Jotku juutalaiset uskovat sellaisen messiaan ilmaantuvan, kuten Julius Caesarn "Näin tulin ja voitin."

• Se on aina paha vaihe, kun tulee suuri johtaja johtamaan. Saadaan diktatuuri ja sortoa ja riistoa, vapaus menee.

Demokratia, vapaus on paras, ja sitten vain väliaikainen vallan keskitys sodassa ja kriiseissä, poikkkeuslait.

• Anonyymi00016

Vahva johtaja kuten Hitler tai Stalin?
        Eivät saa minulta kannatusta.

• Anonyymi00017

>>>>Oikeat profetiat - ovat Raamatussa. Mutta niiden tulkintaan ja nykyaikaan tarvitaan oikea profeetta nykyaikana. Kuka se on?<<<<
      -------------
      Aivan oikein kysyit persoonaa kuka se on, ehkä paremmin kuka Hän on?
      Vastaus löytyy Raamatusta. Hän on Totuuden Henki.Jumala puhuu Sanassa, Jumalan Henki " Totuuden Henki" ei vääristele Jumalan Sanaa. Eihän Jumala ole ristiriidassa itsensä kanssa. Väärät profeetat ja valheen opettajat vääristelevät Jumalan Sanaa.

”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

Hän on minut kirkastava, sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
      ‭‭Johannes‬ ‭16‬:‭13‬-‭15‬ ‭FB38‬‬
      -------------------
      Jumala joka on Henki on ilmoittanut itsensä Sanassa.
      Jumalan Sana on Hengen ilmoitus.Lihassa ilmestynyt Jeesus Kristus on Jumalan Sana. Hän sanoi itsestään "Minä Olen Totuus " Hänen Henkensä " Kristuksen Henki" on myös Totuuden Henki, Jumalan Henki, Pojan Henki , Pyhä Henki, Isän Henki ym monta eri nimitystä.
      Jumala on yksi. Isä, Poika( Sana), Pyhä Henki. Yksi Jumala kolmessa persoonassa.
      Joh.14:6.
      ”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
      ‭‭
      ”Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
      ‭‭Johannes‬ ‭4‬:‭24‬ ‭FB38‬‬
      ------------------
      ”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬
      ----------------------
      ”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬
      --------------------------
      ”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬
      ---------------------
      ”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,

on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut

ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭4‬ ‭FB38‬‬

• Pyhä Henki on eri asia kuin profeetta, apostoli.

• Anonyymi00019

1.Johanneksen kirje: 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

Hänestä profeetat ovat puhuneet!

• Jeesukselta saatu Pyhän Hengen voitelu. On kaikilla oikeilla uskovilla. Pyhän Hengen tuli ja kaste, uudestisyntyminen, johdatus, rukous vastaukset, hengelliset kokemukset jne. Kaidalla tiellä pysyminen. Jeesuksen näyttämä tie, ja sillä pysyminen. Pyhitys. Kysyminen ja vastaaminen. Kolkuttaminen ja avaaminen.

• Anonyymi00022
        santtunen2 kirjoitti:

Jeesukselta saatu Pyhän Hengen voitelu. On kaikilla oikeilla uskovilla. Pyhän Hengen tuli ja kaste, uudestisyntyminen, johdatus, rukous vastaukset, hengelliset kokemukset jne. Kaidalla tiellä pysyminen. Jeesuksen näyttämä tie, ja sillä pysyminen. Pyhitys. Kysyminen ja vastaaminen. Kolkuttaminen ja avaaminen.

Puhut varmaan tekouskovista?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Puhut varmaan tekouskovista?

Niillä on vain kirjain, ei oikeaa Henkeä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      397
      1602
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      141
      1032
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1026
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    7. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      131
      698
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe