Jumala rankaisee ihmiskuntaa kuumuudella

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012107071.html
"Eurooppaa riivaavat helvetilliset helteet voivat olla Suomessakin vain ajan kysymys.
Suomen helteet ovat perua Euroopan yllä jyllänneestä kuumasta ilmamassasta, jota on kuvailtu hyvin oudoksi. Syynä on se, että se ei tunnu liikahtavan kulumallakaan.
Tukalat +40 asteen helteet ovat paahtaneet Eurooppaa jo pitkään.
se on ajan kysymys, koska +40 asteen raja menee rikki Pohjoismaissa. Se raja voisi mennä ensimmäisenä rikki Etelä-Ruotsissa. Onhan se meidänkin ennätys reilusti yli +35.
Suomenkin lämpöennätykset kyllä hivuttautuvat lähemmäs +40 astetta, mutta tämänhetkinen Euroopan kuuma ilmamassa ei siihen kykene.
– Onneksi joudutaan odottamaan. Tuskin sitä kukaan oikeasti toivookaan"

Jumala säätää säät ja ilmat. Se on jumalan rangaistus ihmiskunnan synnillisestä menosta, että maapallon ilmasto kuumenee., tulee myrskyjä, jotka aiheuttavat tuhoa.
Lämpeneminen on turhan mieto ilmaisu, kun katsoo millaisia lämpötiloja euroopassa on koettu, lähemmäs +50 astetta.
Suomessa järjesettiin suuri pride tapahtuma ja siitä seuraa ensi viikolla alkava kuumuus, Jumala ohjaa euroopan kuumuuden nyt suomeen, josta suomen kansa saaa sitten kärsiä kuumuuden ja tukaluuden muodossa.

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Höpö höpö sinä höperö. Jumalaa ei ole, ei siis säädä mitään. Oletko kuullut ilmastonmuutoksesta? Mene vaikka kirjastoon sivistämään itseäsi. Sinullakin voi ehkä olla vielä toivoa parantua.

• Anonyymi00004

Jumala on, ei ole ihminen vaan on henki joka rakastaa ihmistä ja on luonut ihmiset.
        Tiedän ilmastonmuutoksesta, mutta siitä voi puhua vaikka sitä varten tehdyillä sivustoilla.
        Miksi kehotat itsellesi tuntematonta menemään kirjastoon? Ehkä hän on siellä, ja jos ei ole, niin ei se kai nyt sinulle mitään kuulu?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jumala on, ei ole ihminen vaan on henki joka rakastaa ihmistä ja on luonut ihmiset.
        Tiedän ilmastonmuutoksesta, mutta siitä voi puhua vaikka sitä varten tehdyillä sivustoilla.
        Miksi kehotat itsellesi tuntematonta menemään kirjastoon? Ehkä hän on siellä, ja jos ei ole, niin ei se kai nyt sinulle mitään kuulu?

Vai henki? Sanoisin, että on vain ihmisen oma mielikuvitus ja sillä ollaan aikojen alussa kusetettu ja hallittu tyhmää kansaa ja tietenkin sodittu vallasta, alueista ja omaisuudesta jne...
        Hän joka tuohon mielikuvitus hahmoon uskoo, on heikko ja itsetunnoton epäonnistuja joka tukeutuu epätoivoisesti johonkin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Vai henki? Sanoisin, että on vain ihmisen oma mielikuvitus ja sillä ollaan aikojen alussa kusetettu ja hallittu tyhmää kansaa ja tietenkin sodittu vallasta, alueista ja omaisuudesta jne...
        Hän joka tuohon mielikuvitus hahmoon uskoo, on heikko ja itsetunnoton epäonnistuja joka tukeutuu epätoivoisesti johonkin.

Et voi pilkata itsellesi tuntematonta ihmistä hänen henkilökohtaisen uskonsa takia itsetunnottomaksi etkä epäonnistujaksi. Itse taidat olla kaikki nämä luettelemasi pilkkaavat kuvaukset ihmisestä? älä laita niitä toisten niskaan. Jolla on henkilökohtainen uskonsa, niin on edelleenkin, pilkkaat tai et.

• Anonyymi00003
    • Anonyymi00005

Jumala rankaisi ihmiskuntaa jääkaudella. Jumalalla on monet keinot. Kyllä oli silloin kylmää ja Suomessa ei voinut asua. Eteläeuroopassa kyllä. Silloinkin Suomessa oli hurjaa seksimenoa.

• Anonyymi00009

Ai, Suomessa 'hurjaa seksimenoa' silloin kun täällä ei voinut asua...

• Anonyymi00011

Ihminen saa syyttää itseään pahoista teoitaan, eikä Jumalaa.

• Anonyymi00006

Vittumainen oliohan se tunnetusti on, mutta ei sitäkään voi kaikesta syyttää.

• Anonyymi00008

Niin, eihän kuulemma mitään tapahdu vastoin Jumalan suunnitelmaa ja hän on siksi tietoinen kaikesta jo etukäteen.

Kaikki onnettomuudet, taudit ja sairaudet on hänen aikaansaamia.
      Luonnonkatastrofitkin.

Mutta so what?
      "Kun kerran noin olen suunnitellut, niin antaa mennä!"

• Anonyymi00012

Paholainen vihaa ihmistä ja tekee suunnitelmia, joita mielestäni kuvailet. Hän ei rakasta ihmistä, niin kuin ihmisen luonut Jumala. Se näkyy hänen teoistaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1865
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      130
      924
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      212
      715
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      665
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      22
      630
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe