Porilaisessa K-supermarketissa on havaittu täysin uusi varkauskohde, kertoo Satakunnan Kansa.
Kaupan inventaarion yhteydessä havaittiin, että perinteisten ”juoksukaljojen” sijaan pitkäkyntiset ovat vieneet litran viinitonkkia. Niitä oli hävinnyt hyllystä varkaiden mukaan jopa 50 kappaletta kuukauden aikana.
– Aiemminkin niitä on hävinnyt yksittäisiä kappaleita, mutta havahduimme näin suureen määrään, kertoo K-supermarketin kauppias Jenna Enqvist SK:lle.
Lasku voi kasvaa pitkässä juoksussa kaupalle suureksi. 50 viinitonkan hävikkiarvo on noin 500 euroa, SK kertoo.
– Tämä on suuri ongelma. Helsingissä ja Tampereella nämä kalliimmat juomat on jo joissain kaupoissa jouduttu laittamaan lukollisiin häkkeihin, joka avataan asiakkaan pyynnöstä, kauppias kertoo SK:lle.
Kyseiseen toimeen kauppias ei ole ryhtynyt, SK kertoo. Sen sijaan viinitonkat on siirretty kassalle, josta niitä saa pyynnöstä. Kauppa ilmoittaa asiasta lapulla alkoholihyllyjen yhteydessä.
Vain vassut varastaa janoon ikuiseen
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vaihtuva henkilökunta on toinen ryhmä joka varastaa.
- Anonyymi00002
Ison hameen alle mahtuu monta tönikkää.
- Anonyymi00003
Eiköhän nämä itsepalvelukaupat ole mennyttä. Siirrytään takaisin palvelutiskeihin.
"Parikyt senttiä lenkkiä, ykdi litra maitua ja 100 grammaa voita kiitos"
"Entä jauhelihaa"
"Kun se on niin kallista. No ehkä 70 grammaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477