Uskovaiset pimputtavat urkuja joka paikassa. Miksi? Kauhavallakin kesäpäivillä kuulemma ihan häiriötä tuottaa naapureille uskovaisten jatkuva urkusooloilu.
Ei niillä uruilla taivaaseen mennä vaan harpulla. Vanha totuushan on, että pilven reunalla soitellaan harppua. Ottakaa pöntöt oikea soitin käyttöön, jos haluatte pelastua!!!
Väärä soitin käytössä
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Olen aloitta :it 5 vuotiaana vainaana
Pianolla. Laulu oli 10.
Sitten kitara jaahah. Voivoi . Noh.
Sitten alttoviulu ja kontrabasso.
Koulu antoi vaneribasson kotiin.
Kerrostalossa tärisi. Opiskelin.
Ei puhallin soittimia. Harppu on helppo soitin . Raamatussa on myös Torvet.- Anonyymi00002
Kyllä Jeesuksen olisi pitänyt soittaa sähkökitaraa.
Siitä olisi jäänyt paremmat todisteetkin hänestä jäljelle.
jos hän olisi levyttänyt tuotantoaan jälkipolville.
Varmasti jopa kesäpäivillä soitettaisiin Jeesusrock. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä Jeesuksen olisi pitänyt soittaa sähkökitaraa.
Siitä olisi jäänyt paremmat todisteetkin hänestä jäljelle.
jos hän olisi levyttänyt tuotantoaan jälkipolville.
Varmasti jopa kesäpäivillä soitettaisiin Jeesusrock.Kyllä olisi vahva todistus jos
Jeesus levyttäisi . Joku biisi
Seuraavalla käynnillä. Ei uusi
vaan cover versio; esim
Bridge over Troubled Wate.
kaikkein osuvin. Sanoma on lohdutus ja rinnalla kulkeminen..sopii hyvin siihen, miten Jeesus kuvataan evankeliumeissa.
Uskokaa ihmeisiin
Tämä on totuus
Jumala ilmoittaa itsestään
Ihmisen muodossa
- Anonyymi00003
Mutta eihän urkuja pimputeta, uruthan on puhallinsoitin.
Piano on lyömäsoitin. - Anonyymi00005
Yli 35 tuhatta vuotta sitten eläkkeelle siirtyneellä. On edelleen sormenjälki.
Siihen aikaan ei ollut soittimia, mutta
ne tehtiin itse. Piristämään elämää. - Anonyymi00006
Jotkut asentaa autoonsa subbarin, mutta sitten ei ole enää varaa hankkia kuin yksi ainoa kappale, jossa aina sama rummun takominen. PÄK, PÄK, PÄK, PÄK...
Hankkisivat mieluummin metallikappaleen niin olisi hieman vaihtelua.- Anonyymi00007
Rytmi on ollut aina tärkeää
Ja siihen päälle melodia - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rytmi on ollut aina tärkeää
Ja siihen päälle melodiaAivan kuten pastorin pieru saarnansa päälle
JÄKÄPÄK, PÖRT, PH:N haju, PÄK...
Herramme Saatana ylistää harmonia, jota Saatanan nimittämä opettaja polki virsiä veisattaessa.
Saatanan keuhkohan se oli, Heil Satan!- Anonyymi00009
Jeesuskin olisi polkenut mieluummin harmonia, mutta joutui sen puutteessa polkemaan Maria Magdalenaa.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jeesuskin olisi polkenut mieluummin harmonia, mutta joutui sen puutteessa polkemaan Maria Magdalenaa.
Eiköhän me tiedetä että M. Magdalena oli joukon homoemo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510