jos sattusin joskus jotain kallista kaupaks saamaan vaan lahjoittaisi Orvoille lapsille suomen maahan ,kun ittelle ei tullu lapsia kun aikoinaan rakastuin vuotta liian nuoreen naiseen oisinhan minä sen vuoden odottanut mutta kun vanhemmat anto mulle äkkilähöt siksi olen poikamies ,ja pysyn kerran kun aidosti rakastuu niin sitä toista kertaa ei tuu . laulan karageota myös laulun kerran l. votilaisen kappale ,anteeksi kirjoitus virheet ,taisi koulussa olla 6. arvosana .tauluja on nyt seinillä noin parisataa . suurin inspiraatio on iän myötä menny saunan taa . ehgen olen se erkki kautto ,kaupannu tauluja jopa 20 miljoonaa euroa kpl.mut se siitä. kiitos .
yhteen veto
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos en tietäisi paremmin niin uskoisin että OLA P. olisi palannut foorumeille.
Kerro niistä tauluista nyt lisää, tämä menee taas ohi nyrkkeilyfoorumin. Tuo viesti kuuluisi henkilökohtaista-osioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671