Taivaaseen?

Anonyymi-ap

Hetkinen... kuinka se oikein menee? Kun ihminen kuolee niin usein hautajaisissa niin pappi kuin muutkin puhuvat, että nyt on henkilöllä x hyvä - hän on päässyt taivaaseen. Mutta..... kenet se luoja oikein viimeisenä päivänä herättää kuolleista, jos kaikki ovat jo taivaassa? Mihin perustuu uskomus, että ihmimem heti kuollessaan ja vaikka kuinka kovasti uskossa ollessaan pääsee välittömästi taivaaseen?

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos kuollessa siirrytään ajasta ikuisuuteen, niin kyse ei ole myöhemmästä, koska aikaa ei ole. Kyse on vain esim. eri kohdasta ikuisuutta.

Samalla logiikalla helvettikin on ikuinen. Senhän on pakko olla jos se on, sillä ei ole mitään aikaa tai loppua.

• Anonyymi00002

kyllä, helvetti on ikuien kuten taivaskin, mutta kuinka sanomasi vastaa kysymykseen?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

kyllä, helvetti on ikuien kuten taivaskin, mutta kuinka sanomasi vastaa kysymykseen?

Mielestäni aika eksaktisti, ellei meillä sitten ole kovasti eriävää käsitystä siitä mihin "viimeinen päivä" viittaa.

• Anonyymi00004

Jokainen meistä maatuu aikanaan ja hiilidioksidi pääsee "taivaaseen".

Hyvässä valheessa on aina ripaus totta.

• Anonyymi00005

Ja aineen perusosat kiertoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1722
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      903
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      104
      702
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      654
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      628
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      51
      575
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      552
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      18
      539
    Aihe