Suomalaiset rasistit

Anonyymi-ap

Haluavat että minä pyydän anteeksi heidän rasismista jotta he voivat olla rasisteja jatkossa minua kohtaan kun he ovat nöyryyttäneet minua agressiivisesti hyväksymään rasismin

Suomalainen absolutisti on sitä mieltä että tämä on hyvää, sitä parempaa Taivaan isälle ja kaikille muille

Olen saanut kärsiä tälläisestä liian rankasti. Liikaa on liikaa, jos sitäkään ei realisoida niin Taivaan isä ei anna teidän realisoida yhtäkään asiaa Taivaan isälle, niin kauan kuin te väitätte sitä että Taivaan isän pojan pitää pyytää anteeksi sitä että Taivaan isä auttoi poikaa olemaan itsenäinen omaa elämää ja tasapainoa eteenpäin viemiseen

Tulette häviämään Taivaan isälle

Lopeta

8

<50

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olipa sekava vuodatus.

• Anonyymi00002

kiitos

• Anonyymi00003

Jos olet ihminen niin olet valehteleva ihminen, haluatko välttämättä olla valehteleva ihminen ja Taivaan isän tuomittu?

• Anonyymi00004

Valehtelija, ainoa asia mikä tässä sekava on sinun ämmämäiset aivot joita ei voi nimetä edes aivoiksi

• Anonyymi00008

Kun mamua vähän ohjeistaa heti huutaa haista vittu. Miksi puhutaan rasismista. Syyrialainen parkkeeraa autonsa väärälle paikalle huomautin voi vttu kun suuttui heti tuli haista vittu. Mutta kenen vitun haistan. Kyllä mamut on tosi rasisteja meitä kohtaan. En arvosta ollenkaan näitä roska sakkia. Mamut pitää opettaa tavoille suomessa luulevat itsestään liikoja. Ekana oppivat vittu sanan jo ovat viisaita.

• Anonyymi00005

Miksi sinä matu olet tullut Suomeen? Mene pois kukaan ei halua teitä tänne.

• Anonyymi00006

Siitä puhe mistä puute. Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta puutteesi, älä tule tänne nussimaan ympäriisi

• Anonyymi00007

En suvaitse tuollaista kysymystä, liian ulkomaalainen kysymys "suomalaiselta"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe