Haluavat että minä pyydän anteeksi heidän rasismista jotta he voivat olla rasisteja jatkossa minua kohtaan kun he ovat nöyryyttäneet minua agressiivisesti hyväksymään rasismin
Suomalainen absolutisti on sitä mieltä että tämä on hyvää, sitä parempaa Taivaan isälle ja kaikille muille
Olen saanut kärsiä tälläisestä liian rankasti. Liikaa on liikaa, jos sitäkään ei realisoida niin Taivaan isä ei anna teidän realisoida yhtäkään asiaa Taivaan isälle, niin kauan kuin te väitätte sitä että Taivaan isän pojan pitää pyytää anteeksi sitä että Taivaan isä auttoi poikaa olemaan itsenäinen omaa elämää ja tasapainoa eteenpäin viemiseen
Tulette häviämään Taivaan isälle
Lopeta
Suomalaiset rasistit
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Olipa sekava vuodatus.
- Anonyymi00002
kiitos
- Anonyymi00003
Jos olet ihminen niin olet valehteleva ihminen, haluatko välttämättä olla valehteleva ihminen ja Taivaan isän tuomittu?
- Anonyymi00004
Valehtelija, ainoa asia mikä tässä sekava on sinun ämmämäiset aivot joita ei voi nimetä edes aivoiksi
- Anonyymi00008
Kun mamua vähän ohjeistaa heti huutaa haista vittu. Miksi puhutaan rasismista. Syyrialainen parkkeeraa autonsa väärälle paikalle huomautin voi vttu kun suuttui heti tuli haista vittu. Mutta kenen vitun haistan. Kyllä mamut on tosi rasisteja meitä kohtaan. En arvosta ollenkaan näitä roska sakkia. Mamut pitää opettaa tavoille suomessa luulevat itsestään liikoja. Ekana oppivat vittu sanan jo ovat viisaita.
- Anonyymi00005
Miksi sinä matu olet tullut Suomeen? Mene pois kukaan ei halua teitä tänne.
- Anonyymi00006
Siitä puhe mistä puute. Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta puutteesi, älä tule tänne nussimaan ympäriisi
- Anonyymi00007
En suvaitse tuollaista kysymystä, liian ulkomaalainen kysymys "suomalaiselta"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644