Mvh J - K kirjoittaa yhdessä ketjussa:
"Oletko sama 'Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa'
jakeen jankkaaja? Tämä(kin) henkilö on keksinyt ovelan tavan
vastustaa evankeliumia, jota hän kuvittelee, tai uskottelee muille, että
hän julistaa."
Mvh J - K:n mukaan Paavalin itsensä sovituksen sanaksi nimeämän sanoman
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkkomuksiaan"
julistaminen on EVANKELIUMIN VASTUSTAMISTA.
Ja tällainen hiippaheikki ylläpitää "kristillisiä" nettisivuja.
Mvh J - K ja sovituksen sanan halveksunta
36
145
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jankkaajia tosiaan riittää.
Mutta vähenemään päin.
Jos höyrypäisyys ei lopun aikana ole niin pinnalla. - Anonyymi00004
Se nyt miettii vaan kuka on sulle tämän viestin asiat sanonut. On päätynyt siihen lopputulemana että pekele.
- Anonyymi00005
Perkele nimenomaan on jankkaaja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Perkele nimenomaan on jankkaaja.
Niin on! Sen ne tosi pitkät opetuspuheet vaan ajaa ihmiset pois kristinuskosta! Päälle vielä ne omahyväiset linkit omasivulla! Ei kukaan jaksa niitä lukea.
Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin on! Sen ne tosi pitkät opetuspuheet vaan ajaa ihmiset pois kristinuskosta! Päälle vielä ne omahyväiset linkit omasivulla! Ei kukaan jaksa niitä lukea.
Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä.Väitelkää linkeistä rauhassa. Lopputulos on silti kaikille sama. ⚰️
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Väitelkää linkeistä rauhassa. Lopputulos on silti kaikille sama. ⚰️
Oletko itse Jouko alias jaikali? Mikä on lopputulokseksi linkeistä? Tahdon ymmärtää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko itse Jouko alias jaikali? Mikä on lopputulokseksi linkeistä? Tahdon ymmärtää.
En ole kyseinen henkilö. Olen vain muistuttanut objektiivisesta päätepisteestä, joka koskee meitä kaikkia, uskonnosta riippumatta. ⚰️
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä.>>>se kuulee raukka ääniä.<<<
Jos et kuule "ääniä", Jeesuksen ääntä, et ole Jeesuksen lammas.
"Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani. Minun lampaani
kuulevat minua ja ne seuraavat minua, Ja minä annan heille iankaikkisen
elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni"
(Joh 10:26- 28).
Huomaatko, mitä Jeesus sanoo? Hänen lampaansa kuulevat Häntä, ja
Hän antaa ikuisen elämän heille, jotka kuulevat ja seuraavat Häntä.
Et voi seurata Jeesusta ellet näe ja kuule Häntä. eikö?
Kontakti täytyy olla.
Mvh J - K - Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä.>>>Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä.<<<
Voisiko tuo johtu siitä, että yhteys on syntynyt?
Jeesus sanoi, että Häneen uskova tekee Hänen tekojaan
ja jopa suurempia tekoja. Onko se lupaus tarkotettu
vain joillekin harvoille lavaleijonille vaiko jokaiselle,
joka uskoo Häneen, niin kuin Raamattu kertoo, siis
uskoo Jeesukseen Kristukseen? - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
>>>Jeesus teki betonia, ja Jeesus sanoi ja minä sanoin… se kuulee raukka ääniä.<<<
Voisiko tuo johtu siitä, että yhteys on syntynyt?
Jeesus sanoi, että Häneen uskova tekee Hänen tekojaan
ja jopa suurempia tekoja. Onko se lupaus tarkotettu
vain joillekin harvoille lavaleijonille vaiko jokaiselle,
joka uskoo Häneen, niin kuin Raamattu kertoo, siis
uskoo Jeesukseen Kristukseen?Ihminen löytää yhteyden helposti. Todellisuus on yleensä vähemmän yhteistyöhaluinen. ⚰️
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihminen löytää yhteyden helposti. Todellisuus on yleensä vähemmän yhteistyöhaluinen. ⚰️
Joo yhteys löytyy mutta tarkoitus ei ole kuulla ääniä.se on skitsofrenian merkki.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo yhteys löytyy mutta tarkoitus ei ole kuulla ääniä.se on skitsofrenian merkki.
>>>tarkoitus ei ole kuulla ääniä.se on skitsofrenian merkki.<<<
Jeesus ei sano, että se on skitsofrenian merkki kuulla Häntä.
Hän sanoo, että se on Hänen lampaansa tunnusmerkki. Jos et
kuule Jeesusta, mistä se johtuu? Johtuisiko se siitä, että et ole
Jeesuksen lammas?
"Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani. Minun
lampaani kuulevat minua ja ne seuraavat minua" (Joh 10:26-27).
Mvh J - K - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jeesuksen lammas?
Mvh J - KMutta lammashan on teuraseläin 🤔
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mutta lammashan on teuraseläin 🤔
Jumala puhuu omistaan lampaina.
Itsestään Hän puhuu lammaspaimenena,
Hyvänä Paimenena. Hes 34 ja Joh 10 luvut. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jeesuksen lammas?
Mvh J - KJeesus kuule sanoo totuuden: äänien kuuleminen on skitsofrenian merkki! ” Minä olen tie, TOTUUS ja elämä.”
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jeesuksen lammas?
Mvh J - KSuomen ja yleensä ihmisten kielet, ovat köyhiä ilmaisultaan. Kuuleminen tarkoittaa korvin, inspiroidusti, oppimalla, tai jotenkin muuten tullutta ymmärrystä Jeesuksen tahdosta, tai teosta. Uskomattomille tälläinen on hullua. Sillä heillä on ymmärtämisen vajaus, tai sokeus, kaikkeen innovatiivisiin näkemyksiin. Kristitylle Jeesuksen kuuleminen on monipuolinen käsitekokonaisuus, joka sisältää kaiken, minkä hän on ehtinyt janoten saada lahjaksi Pyhän Hengen valtavasta tarjonnasta.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Suomen ja yleensä ihmisten kielet, ovat köyhiä ilmaisultaan. Kuuleminen tarkoittaa korvin, inspiroidusti, oppimalla, tai jotenkin muuten tullutta ymmärrystä Jeesuksen tahdosta, tai teosta. Uskomattomille tälläinen on hullua. Sillä heillä on ymmärtämisen vajaus, tai sokeus, kaikkeen innovatiivisiin näkemyksiin. Kristitylle Jeesuksen kuuleminen on monipuolinen käsitekokonaisuus, joka sisältää kaiken, minkä hän on ehtinyt janoten saada lahjaksi Pyhän Hengen valtavasta tarjonnasta.
>>>Kristitylle Jeesuksen kuuleminen on monipuolinen käsitekokonaisuus, joka sisältää kaiken, minkä hän on ehtinyt janoten saada lahjaksi Pyhän Hengen valtavasta tarjonnasta.<<<
Tuo on hyvin sanottu. En itse olisi osannut muotoilla asiaa noin hyvin ja selvästi.
Johtuuko se siitä, että kielitaitoni on vajava ja olen muutenkin vajava.
Ja olenhan asunut Ruotsissa viimeiset 46 vuotta. En enää hallitse Suomen kieltä
enkä edes Ruotsia osaa täysin. Ei aina lyödy sanoja, niin olen kieli ... --- no sinä tiedät.
Mvh J - K - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jeesus kuule sanoo totuuden: äänien kuuleminen on skitsofrenian merkki! ” Minä olen tie, TOTUUS ja elämä.”
Jeesus sanoo Häntä kuulevan ihmisen olevan Hänen lammas.
Soon niinko Jeesuksen lampaan tunnusmerkki.
Sinä sanot Jeesusta kuulevan olevan skitsofrenian merkki.
Teillä kahdella on siis kovin eriävä mielipide ihmisestä, joka
kuulee ja seuraa Jeesusta Kristusta. Mistä se mahtaa johtua?
Jeesus: minun lammas.
Sinä: skitsofrenikko.
Mvh J - K - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jeesus sanoo Häntä kuulevan ihmisen olevan Hänen lammas.
Soon niinko Jeesuksen lampaan tunnusmerkki.
Sinä sanot Jeesusta kuulevan olevan skitsofrenian merkki.
Teillä kahdella on siis kovin eriävä mielipide ihmisestä, joka
kuulee ja seuraa Jeesusta Kristusta. Mistä se mahtaa johtua?
Jeesus: minun lammas.
Sinä: skitsofrenikko.
Mvh J - KSinä olet hänen lammas ja- kysy vaikka lääkäriltäsi- skitsofreenikko samaan aikaan
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
>>>Kristitylle Jeesuksen kuuleminen on monipuolinen käsitekokonaisuus, joka sisältää kaiken, minkä hän on ehtinyt janoten saada lahjaksi Pyhän Hengen valtavasta tarjonnasta.<<<
Tuo on hyvin sanottu. En itse olisi osannut muotoilla asiaa noin hyvin ja selvästi.
Johtuuko se siitä, että kielitaitoni on vajava ja olen muutenkin vajava.
Ja olenhan asunut Ruotsissa viimeiset 46 vuotta. En enää hallitse Suomen kieltä
enkä edes Ruotsia osaa täysin. Ei aina lyödy sanoja, niin olen kieli ... --- no sinä tiedät.
Mvh J - KOlen lukenut selvästi Pyhän Hengen mukaisia vilpittömiä kirjoituksiasi Mvh J-K. Olet Jeesuksen rakas soturi, sananmiekan rutinoima käyttäjä. Siunattu on sinun kylvösi, täällä kadotuksen lapsien palstoilla. Olet siunattu Aamen.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sen kyllä huomaa usein esim. evlut-kirkon parissa, ettei siellä ole Pyhän Hengen ääntä kuultu. 😅 Kannattaiskohan lakata kutsumasta sitä skitsofreniaksi, että saisi oikea Paimenkin äänensä kuuluville niiden palkkapaimenten sijaan.
- Anonyymi00016UUSI
Raamattu käskee julistamaan.
"Hän (Jeesus) lähetti heidät julistamaan Jumalan valtakuntaa ja parantamaan sairaita."
"Filippus tavattiin Asdodissa; ja hän vaelsi ympäri ja julisti evankeliumia kaikissa kaupungeissa"
"He pakenivat Lykaonian kaupunkeihin, Lystraan ja Derbeen, ja niiden ympäristöön. Ja siellä he julistivat evankeliumia."
"Siitä, että julistan evankeliumia, ei minulla ole kerskaamista; minun täytyy se tehdä. Voi minua, ellen evankeliumia julista!"- Anonyymi00018UUSI
Raamattu käskee myös: "Älkää menkö pakanain luo." (Matt. 10:5–6.)
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Matt. 28:18-20
" Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää." - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Matt. 28:18-20
" Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää."Kyllä. Poislukien pakanat: "Älkää menkö pakanain luo." (Matt. 10:5–6.)
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tämä käsky oli vain ensimmäisille opetuslapsille. Koska ensin oli määrä viedä sanoma Israelin kadonneille lampaille. Sen takia ei saanut mennä vielä pakanoitten luokse.
- Anonyymi00019UUSI
2Kor.5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän synteänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt. Biblia (1776)
- Anonyymi00022UUSI
Matt.20:28 Niinkuin ei Ihmisen Poika tullut, että häntä piti palvltaman, mutta että hän palvelis, ja antais henkensä lunastukseksi monen edestä. Mark.10:45 Sillä ei myös Ihmisen Poika ole tullut, että häntä palveltaisiin, mutta palvelemaan ja antamaan henkensä lunastuksen hinnaksi monen edestä. 1Tim.:2:6 Joka itsensä kaikkien edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. Biblia (1776)
- Anonyymi00024UUSI
Ilm.14:10 Sen pitää myös Jumalan vihan viinaa juoman, selkiää viina, joka hänen vihansa maljaan kaadettu on: ja häntä pitää tulella ja tulikivellä pyhäin enkeleitten edessä ja Karitsan edessä vaivattaman. Biblia (1776)
- Anonyymi00026UUSI
Ilm.18:21 Ja yksi väkevä enkeli nosti ison kiven, niinkuin myllynkiven, ja heitti sen mereen ja sanoi; näin äkisti pitää suuri kaupunki Babylon heitettämän pois, ja ei häntä pidä enempi löydettämän. Biblia (1776)
- Anonyymi00027UUSI
Ps.91:7 Vaikka tuhannen lankesi sivullas, ja kymmenentuhatta sinun oieallas, niin ei sinuun satu. Biblia.
- Anonyymi00028UUSI
Matt.10:5-6 Näämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin, vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadoneitten lammasten tykö.
- Anonyymi00030UUSI
Joh.5:25 Totisesti, totisesti sanon minä teille: hetki tulee, ja nyt jo on, että kuolleet saavat kuulla Jumalan Pojan äänen: ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää. Biblia (1776)
- Anonyymi00031UUSI
Luuk.1:32 Sen pitää oleman suuren ja pitää kutsuttaman Ylimmäisen Pojaksi: Ja Herra Jumala antaa hänelle Davidin hänen isänsä istuimen. Biblia (1776)
- Anonyymi00032UUSI
Jer.25:27 Ja sano heille: näin sanoo Herra Zebaot, Israelin Jumala: juokaat ja juopukaat, oksentakaat ja langetkaat, ja ette taida nousta miekan edessä, jonka minä teidän sekaanne lähettää tahdon. Biblia.
- Anonyymi00034UUSI
Miten se sovituksen sana Raamatun mukaan menikään ?
Siis ihan oikeasti !
Hän uskoi meille sovituksen sanan.
20 Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636