Syrjäyttää Suomen lipun äärivasurien kultin lipulla.
Stubb on idiootti
28
85
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Paha moka Stubbilta, pisteet meni minun silmissä
- Anonyymi00012UUSI
Jos Stubb edustaa valtion virastoa, niin silloin hän rikkoi lakia. Valtion virasto saa liputtaa
joko Suomen lipulla, tai Valtiolipulla. Armeija sotalipulla. Muilla lipuilla liputtaminen on lain vastaista. - Anonyymi00026UUSI
Perussuomalaisten ryhmäjohtaja Jani Mäkelä kritisoi presidentti Stubbia erittäin kovin sanoin.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Perussuomalaisten ryhmäjohtaja Jani Mäkelä kritisoi presidentti Stubbia erittäin kovin sanoin.
Stubidolla kova homma alkaa kouluttaa mamuja ennekuin suvakki muijat on kaikki kuolleita.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos Stubb edustaa valtion virastoa, niin silloin hän rikkoi lakia. Valtion virasto saa liputtaa
joko Suomen lipulla, tai Valtiolipulla. Armeija sotalipulla. Muilla lipuilla liputtaminen on lain vastaista.Presidentin kanslia saa liputtaa millä tahansa lipulla presidentti itse haluaa.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Presidentin kanslia saa liputtaa millä tahansa lipulla presidentti itse haluaa.
STUBB ON SUOMEN VASSUKAPINAN KENRAALI NYT.
- Anonyymi00003UUSI
Pönttö syyllistää lisäksi suomalaisia miehiä väkivällasta ja ylistää maahan tulleita raiskaus- ja väkivaltakulttuurien kannattajia.
Presidenttinä pitäisi olla suomalaisia puolustava ja auttava henkilö, eikä tuollainen tyhjää jauhava pelle.- Anonyymi00025UUSI
Joka päivä on lehdissä uutisia ,että nainen on tapettu jossain päin Suomea hyvä veto presidentin subb että otit kantaa tähän asiaan ja jokaisella on oikeus olla se mitä on .persu reppanat voi pitää turpansa kii .
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Joka päivä on lehdissä uutisia ,että nainen on tapettu jossain päin Suomea hyvä veto presidentin subb että otit kantaa tähän asiaan ja jokaisella on oikeus olla se mitä on .persu reppanat voi pitää turpansa kii .
Vassulle siis kelpaa suvakki ämmien tuho :))
- Anonyymi00004UUSI
Alex kuulemma on bi??
- Anonyymi00008UUSI
Vaikka olisi mielisairas bi, niin se ei oikeuta häpäisemään kansallislippujen liputuspaikkoja.
- Anonyymi00035UUSI
Nykypäivä 3/2004 kertoo jos sellaisen jostain löydät, näin vinkkaa keinoäly.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ole minun pressa, joten samantekevää. Pääasia ettei liehu natsilippu siellä.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä tuollainen stubido Suomessa tekee?
- Anonyymi00014UUSI
Natsilipulla liputtaminen on rikos nimeltä kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Se kiihottaa punaisia.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Natsilipulla liputtaminen on rikos nimeltä kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Se kiihottaa punaisia.
Punaisia kiihottaa kaikki minkä saa varastettua.
- Anonyymi00010UUSI
Kyse ei ole äärivasureista eikä kultista, vaan yhdenvertaisuudesta ja tasa-arvoisista ihmisoikeuksista. Joita kaltaisesi idiootti raivona vastustaa.
- Anonyymi00011UUSI
Natsit eivät täällä päätä mitä lippuja Suomessa liehutetaan.
- Anonyymi00021UUSI
Ei Suomessa natseja ole. Joku Siitoin muinoin oli
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei. Ole nähnyt yhtään koppalakkisia miehiä maassa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei. Ole nähnyt yhtään koppalakkisia miehiä maassa.
En ole siis
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
On niitä! Persuissa ja sinimustissa!
- Anonyymi00015UUSI
Heh heh! Zelenkyin alemmuus kompleksi !!!!
- Anonyymi00018UUSI
Taitaa Alex pukeutua myös naistenvaatteisiin vapaa-ajalla?
- Anonyymi00020UUSI
Löytyyköhän kotoa samanlainen seksikeinu joka oli lasten silmien edessä kahden lihavan iljetyksen performanssissa Pride tapahtumassa.
- Anonyymi00024UUSI
Tämä narri on tosiaan sellannen Valheiden Unionin JUOKSUPOIKA!
- Anonyymi00031UUSI
Olisko Homo-Pekka parempi.
- Anonyymi00034UUSI
Pekasta olisi saatu lutuinen koko kansan presidentti.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564