Pohjoismaalaisen trendin huipussa miehille isketään pakkoavioeroja liukuhihnalla ylityöllistyneesti.
Miehet niissä maissa eivät tiedä mitä perheet ovat ja lapset ovat.
Sitten törmään tilanteeseen kun alkaa naurattaa lapselle tai esi-teinille kuinka hän kertoo, mitä hänellä on housussa.
Olen täysin aikuinen, olen ollut naiseen suhteessa, mistä olen oppinut puhumaan.
Epäilemättä nuori osaa hyvin puhua kun minä hänen iässään en välttämättä osannut
ja oppinut vasta kun tutustuin vastakkaiseen sukupuoleen läheisemmin.
Lopullisen silauksen i kirjaimen päälle jätti fertilisaatio, josta on jäänyt vain huippukokemusta, eikä mitään muuta.
Siksi kun kuulen miten alkukantainen pieni ihminen on, silloin ei voi kuin ihmetellä kuinka kieli pyörii oman itsensä ympäri, oman kehonsa ympäri, omien toimien ympäri, eikä ole mitään muuta tärkeämpää maailmassa. Siinä on pieni kukka, jolle tapahtuu jotakin kun sitä jotakin ja se on siinä vain. Sitten katsellaan pyörein silmin ihmetyksestä.
En tiedä, miten oma puheeni, kuuluko siinä samanlaista 'minulla tapahtuu' asiaa?
Puhunko kylmäverisesti maailman asioista ja kadotin sisäisen itseni kauan sitten?
En puhu itsestäni, mutta muista ihmisistä.
Nyt tarvitaan johtavan emeritusprofessorin mielipiteen!!
Lapsiani on hyväksikäytetty kun lastensuojelu vei heitä ja isälle ei jätetty yhtään.
Toivon lastensuojelijalle täyttä lapsettomuutta.
Neitsyt selittää mitä hänellä on housussa
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081757- 1451141
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654