Pohjoismaalaisen trendin huipussa miehille isketään pakkoavioeroja liukuhihnalla ylityöllistyneesti.
Miehet niissä maissa eivät tiedä mitä perheet ovat ja lapset ovat.
Sitten törmään tilanteeseen kun alkaa naurattaa lapselle tai esi-teinille kuinka hän kertoo, mitä hänellä on housussa.
Olen täysin aikuinen, olen ollut naiseen suhteessa, mistä olen oppinut puhumaan.
Epäilemättä nuori osaa hyvin puhua kun minä hänen iässään en välttämättä osannut
ja oppinut vasta kun tutustuin vastakkaiseen sukupuoleen läheisemmin.
Lopullisen silauksen i kirjaimen päälle jätti fertilisaatio, josta on jäänyt vain huippukokemusta, eikä mitään muuta.
Siksi kun kuulen miten alkukantainen pieni ihminen on, silloin ei voi kuin ihmetellä kuinka kieli pyörii oman itsensä ympäri, oman kehonsa ympäri, omien toimien ympäri, eikä ole mitään muuta tärkeämpää maailmassa. Siinä on pieni kukka, jolle tapahtuu jotakin kun sitä jotakin ja se on siinä vain. Sitten katsellaan pyörein silmin ihmetyksestä.
En tiedä, miten oma puheeni, kuuluko siinä samanlaista 'minulla tapahtuu' asiaa?
Puhunko kylmäverisesti maailman asioista ja kadotin sisäisen itseni kauan sitten?
En puhu itsestäni, mutta muista ihmisistä.
Nyt tarvitaan johtavan emeritusprofessorin mielipiteen!!
Lapsiani on hyväksikäytetty kun lastensuojelu vei heitä ja isälle ei jätetty yhtään.
Toivon lastensuojelijalle täyttä lapsettomuutta.
Neitsyt selittää mitä hänellä on housussa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604