Löytyykö levähdysaluetta Lieksan läheltä jossa sais seuraa runkuille tai imuille ?
Vastaukset 12
Joo,tää tieto kiinnoistaisi minuakin. :)
- Anonyymi00001
Ei syrjässä olevaa ole mutta siinä ulkoilualueen tornin luona suojanen paikka , minkä ikänen imuttaja olis tarjolla
- Anonyymi00002
Turisti ukkomies +60 on kyselijä.
- Anonyymi00005
Täällä olis toinen +60 nurmeksesta
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä olis toinen 60 nurmeksesta
Kiva ois tavata, runkata yhdessä ja imenkin. Mutta missä ? Olen ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiva ois tavata, runkata yhdessä ja imenkin. Mutta missä ? Olen ap
Oot siis missä?
- Anonyymi00009
Lieksassa.
- Anonyymi00010
Ajele Nurmekseenpäin Lounatlammen levähdyspaikalle. Siinä voisi hommat hoitaa. kerrot vaan ajan niin nähdään siinä
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajele Nurmekseenpäin Lounatlammen levähdyspaikalle. Siinä voisi hommat hoitaa. kerrot vaan ajan niin nähdään siinä
Sehän on jo liki nurmesta, etsin lähempää koska vaimoni on mukana mökillä, niin pääsen piipahtamaan salaa jossain pikaisesti, en tunnin sessiota. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta.
- Anonyymi00011
Laittakaa cruisingmaps sivustolle täppä karttaan missä runkkaatte ja milloin
31v bi boy - Anonyymi00012
Miehet voisivat sheivata alakarvoituksensa siistiksi.
Itse ajelen hiustrimmerillä 3-5mm sängen, 3mm vielä menee, täysin posliini on näin kesällä hieman nihkeä.
Peppu vaostakin ajelen karvat lyhyeksi.
Ai a kun menen johonkin runkulle sovittuun paikkaan niin käyn suihkussa, pesen tarkasti joka paikan ja vähän jotain tuoksua peppuun.- Anonyymi00015
Juuri ajelin alapääni kun lähden janakkalan levarilla käymään. Imijää etsin sieltä yleensä aina löytyy. M 61
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65575
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527