Voiko ihmisellä enää olla huonompaa tuuria?
"Pyöräilijä kuoli – kaatuvan puun alle
Pyöräilijä kuoli jäätyään kaatuvan puun alle Laholmissa, josta
Hallandsposten raportoi ensimmäisenä.
– Hän oli pyöräilemässä työhönsä onnettomuuden sattuessa.
Ohikulkijat soittivat hätänumeroon kello 04.40, kertoo poliisin
Emelie Lundqvist.
65-vuotias mies vietiin sairaalaan, jossa hän myöhemmin kuoli
vammoihinsa.
– Hänellä on huonoin mahdollinen tuuri. Tämä on ainoa puu, joka
on kaatunut tässä koko suuressa metsässä, ja hän on saanut sen
päälleen, kertoo pelastuslaitoksen palopäällikkö Andreas Randevik
Hallandspostenille.
Omaisille on ilmoitettu onnettomuudesta.
https://www.expressen.se/nyheter/expressen-direkt/?post=22950f27-99e2-4858-a8d4-11d52e834562
Käänsin Googlen transalte ohjelmalla mutta muokkasin
tekstiä. Alkuperäinen teksti ruotsiksi:
"Cyklist död – träffades av fallande träd
En cyklist har dött efter att ha träffats av ett fallande träd i Laholm, vilket Hallandsposten var först att rapportera.
– Han har cyklat på väg till jobbet när olyckan skedde. Förbipasserande larmade SOS vid 04.40, säger Emelie Lundqvist vid polisen.
Mannen i 65-årsåldern fördes till sjukhus där han senare avled av sina skador.
– Han har höjden av otur. Det är ett enda träd som har fallit i den här stora skogen och det har han fått på sig, säger brandmästare Andreas Randevik vid räddningstjänsten till Hallandsposten.
Anhöriga är underrättade. "
Huonoin mahdollinen tuuri
3
<50
Vastaukset
Syntisäkki selvästi, aikuisten oikeasti oikeaan epäjumalaan uskovalle näin ei olisi voinut käydä.
- Anonyymi00002
Tämä on vain yksi tapaus, jossa ihminen on kuollut erittäin epätodennäköisessä onnettomuudessa. Luin vuosia sitten toisen tapauksen.
Mies oli automatkallaan pysäyttänyt auton tienpenkereelle, kävellyt ojaan
pissalle. Samassa eräs auto ajoi tieltä juuri siinä kohtaa ja törmäsi
ojassa seisovaan pissaavaan mieheen. Mies kuoli välittömästi.
Nämä tapaukset ovat niin epätodennäköisiä, että todennäköisyys, että
sinä tai minä kuolemme näin epätodennäköisessä onnettomuudessa on
lähes mitätön. Kuitenkin joskus joku kohtaa tällaisen kohtalon.
Kysyin kerran AI:lta todennäköisyyksistä ja AI:n mukaan
tällainen (tuo toinen) tapaus on lähes olematon.
- Anonyymi00001
Tässä linkki lehti artikkeliin
https://www.hallandsposten.se/nyheter/laholm/cyklist-dog-efter-att-ett-trad-foll-over-vagen.ffa9ca49-2eba-4404-a274-72ec744023a9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721157
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538- 50504
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492