Mitäköhän mietit musta?
T-mies
Vastaukset 38
- Anonyymi00001
Ohi...
- Anonyymi00002
Mitähän pitäis miettiä?
- Anonyymi00005
Kiinnostaa jos jäin mieleesi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiinnostaa jos jäin mieleesi.
Kiinnostaa. Kunhan alle viisi vuotta.
- Anonyymi00003
Sinua vanhempi?
- Anonyymi00004
Juu.
- Anonyymi00006
Paljonkin vanhempi?
- Anonyymi00008
Yli 10 vuotta vanhempi on nainen.
- Anonyymi00029
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paljonko sulla on ikää?
- Anonyymi00038
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä noin vanhassa viehättää?
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mikä noin vanhassa viehättää?
Kypsyys.
- Anonyymi00009
Olen jo kauan miettinyt sitä, että jättäisit minut rauhaan, etkä enää koskaan lähestyisi minua koska en pidä sinusta ollenkaan! En ole pitänyt koskaan niin paljon, että olisin voinut olla edes ystäväsi!
- Anonyymi00013
Etunimen toka kirjain?
- Anonyymi00020
JFY?
- Anonyymi00010
Rakastan sua ikuisesti ❤️oot ihana!🔥😘
- Anonyymi00011
Tahdon sisään!
- Anonyymi00014
Noniin taas tätä maalitusta. Ei ole vanhemmalta naiselta tämä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tahdon sisään!
Sori mut et pääse. J vain. Sivust vastaan
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sori mut et pääse. J vain. Sivust vastaan
Ootsa oikeesti noin v*tun vanha?😅
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tahdon sisään!
Ja R. J vain. Sivusta vastaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ootsa oikeesti noin v*tun vanha?😅
Ootsä oikeesti noin v*tun yksinkertainen?😅
- Anonyymi00012
No ajattelen, että on hyvä ettei välillämme ole ollut mitään fyysistä. Haluan pitää asian niin. Olet ihmisenä mukava ja kaverina yhteys on hyvä. Olen avoin viettämään sikaa kaverina.
Mikään vakavampi ei pidemmän päälle toimisi välillämme useiden syiden vuoksi.
Sydämeni kuuluu toiselle niin kuin sinunkin sydämesi kuuluu toiselle. Pidetään se asia näin.- Anonyymi00015
*aikaa
- Anonyymi00019
Kenelle minun sydän kuuluu?
- Anonyymi00022
Minä en todellakaan halua viettää edes minuuttiakaan kanssasi! Olet stalkkeri ja ollut pakkomielteinen minua kohtaan saadaksesi minut ystäväksesi. Mutta usko se, ettei niin tule koskaan käymään! Kaikki pituisesi henkilöt saavat minut voimaan pahoin! Minä etsin ystävää vain oman ikäluokkani miehistä! Muutaman vuoden ikäerolla! Älä enää koskaan lähesty minua missään., koska jos niin teet sen saa kuulla moni muukin, koska huudan sinulle päin naamaa!
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä en todellakaan halua viettää edes minuuttiakaan kanssasi! Olet stalkkeri ja ollut pakkomielteinen minua kohtaan saadaksesi minut ystäväksesi. Mutta usko se, ettei niin tule koskaan käymään! Kaikki pituisesi henkilöt saavat minut voimaan pahoin! Minä etsin ystävää vain oman ikäluokkani miehistä! Muutaman vuoden ikäerolla! Älä enää koskaan lähesty minua missään., koska jos niin teet sen saa kuulla moni muukin, koska huudan sinulle päin naamaa!
Ok. Ymmärrän. Anteeksi, että olen ollut pakkomielteinen. Kiitos, että kerroit että et välitä minusta. Nyt voin jatkaa eteenpäin. En enää käy tällä palstalla, että unohdan sinut.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ok. Ymmärrän. Anteeksi, että olen ollut pakkomielteinen. Kiitos, että kerroit että et välitä minusta. Nyt voin jatkaa eteenpäin. En enää käy tällä palstalla, että unohdan sinut.
Toivon todella että niin tapahtuu! Etkö todelllakaan ymmärtänyt sitä miten paljon stalkkaaminen vaurioittaa?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Toivon todella että niin tapahtuu! Etkö todelllakaan ymmärtänyt sitä miten paljon stalkkaaminen vaurioittaa?
En. Toivon, että löydät elämäsi miehen ja saat perheen. Hyvästi.
- Anonyymi00033
Anonyymi00022 kirjoitti:
Luuletko taas, että joku lapsesi ikäinen on sinusta kiinnostunut? Sama virsi jo viidettä vuotta. 😂
- Anonyymi00037
Minä en koskaan halua olla kaveri yhdellekään oman lapseni ikäiselle, usko jo että sitä ei tule koskaan tapahtumaan!
- Anonyymi00039
Anonyymi00024 kirjoitti:
Että juuri tämä vastaus sitten oli se mitä hait. 😂
- Anonyymi00017
Trollausta. Joka paikkaan ängetään vanhempi nainen.
Palkkaa kai tostakin saa. - Anonyymi00028
harkittu ja kliini.
- Anonyymi00030
Ei minä oikeasti toivon. Olen sellainen. Toivon ihmisille hyvää. Olen muuttanut tultuani uskoon. En ymmärrä miksi tein sinulle niin kuin tein. Anteeksi vielä kerran se kaikki. Onnea ja menestystä elämässäsi!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei minä oikeasti toivon. Olen sellainen. Toivon ihmisille hyvää. Olen muuttanut tultuani uskoon. En ymmärrä miksi tein sinulle niin kuin tein. Anteeksi vielä kerran se kaikki. Onnea ja menestystä elämässäsi!
jokainen sairas yksilö ymmärtää mitä on olla harkittu ja kliini. joskus pitääkin räksyttää jotta pska saa palkkansa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
jokainen sairas yksilö ymmärtää mitä on olla harkittu ja kliini. joskus pitääkin räksyttää jotta pska saa palkkansa.
Tulee paha mieli siitä miten katkera olet. Tuntuu ihan riipaisu rinnassa. Mietin mitä teet täällä palstalla? Mitä haet täältä? Tein valtavan virheen, kun kohtelin sinua huonosti. Toivon sinulle hyvää elämää tämän palstan ulkopuolella!
- Anonyymi00036
T mutta kuka T
sitä en tiedä joten 😶
- Moth - Anonyymi00041
Keskustalainen T on yks hullu ja sen tyttö.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445