jos liikkuu ns. sutina sivustoilla..
tuleeko siinä jotain mainosta ja taustalla liikaa..
pitää tehdä joku nollaus sitten , mulla on siihen tekoälyn neuvoma koodi ,
heti palasi yhteys mutta , sitten pitäs käynnistää uudestaan konekin, tein sen myös varmuuden vuoksi
Mitä mahtaa olla se kun netti yhteys katkeaa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
ccleaner suomenkielinen. Poista päivitykset siitä käytöstä.
Koneen puhdistus ja rekisterin tarkastus.- Anonyymi00002UUSI
on sekin mutta minulla on semmoisia ongelmia että pitää olla verkon nollaus, sitä ei ole cc cleanerissa
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
on sekin mutta minulla on semmoisia ongelmia että pitää olla verkon nollaus, sitä ei ole cc cleanerissa
Ai silleen. No sitten sammutat vaan virran verkosta ja käynnistät uudestaan tai resetoit sen.
Yleensä kun äkisti sammuttaa virran ( ei normaali sammutusta) niin se ei lataa mitään valmiiksi seuraavalle käynnistykselle vaan aloittaa perusasetuksilla ainoastaan. - Anonyymi00007UUSI
SOTA KATKOO NETTIKAAPELIT EUROOPPAAN.
- Anonyymi00004UUSI
Laitas hakuun adwcleaner täysin ilmainen tosin sitten myös manuaalisesti päivitettävä ja ajettava skannaus mutta tehokas
- Anonyymi00006UUSI
Kaistaleveys ei riitä kun sivusto samalla kuvaa kun leikit itsesi kanssa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604