Kuumalla ilmalla meikäläisellä pallit laskeutuvat persvakoon ja pyyhkeelle. Mukava levittää jalat. Muilla vastaavia kokemuksia?
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Vedä päähäs ja pakene vuorille apinoita naimaan
- Anonyymi00008
Vitun idiootti painu jo ite. Sinähän sinne haluat kun jankutat tuota samaa fraasias.
- Anonyymi00002
Voi vittu mikä aloitus taas💩
- Anonyymi00009
Mitäs vittuu se sulle hönö kuuluu. Delaa vajakki.
- Anonyymi00003
Rannalla ei pallit koskaan roiku - päinvastoin ovat napakasti sisäänvetäytyneet. Asiantuntija tietää miksi!
- Anonyymi00005
Tietysti se olet sinä niuvanniemen buaahaa spede. Kuka muu muka.
- Anonyymi00012
Jep, itsellä isot roikkupallit, naiset tykkää, kun piiskaavat asennosta riippuen anusta tai klittaa.
En mä niitä rannoilla näyttele - Anonyymi00013
Koen samaa joka kesä ja nautin. Olen savottamiesten perillinen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551