Se on mihin tähdätä!
Sosiaalidemokraattinen Suomi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Paljon parempi vaihtoehto kuin talouden täydellisesti sotkenut Orpopurra.
- Anonyymi00002UUSI
Parempaa kohti siis
- Anonyymi00003UUSI
joo - tähdätään ja laukaistaan !
- Anonyymi00004UUSI
Neuvostoliitosta mallia otettiin ennenkin. Tavoitteena tietysti se onnistunut hyvä sosialismi. Ainakin yksi malli toimii täällä: leipäjonot. Neuvostoliitossakin jonotettiin ruokakauppoihin.
- Anonyymi00005UUSI
No ei nyt mitää nevostoliittoo
Mennää iha mitä otsikossa on:
Sosiaalidemokraattinen Suomi!
- Anonyymi00006UUSI
Se on täystuho
- Anonyymi00007UUSI
Mikä siinä vasemmistoaatteessa oikein viehättää? Sen historia on hirvittävä. Natsipirut olivat "pyhäkoulupoikia" vassuihin verrattuna. Hekin murhasi hirvittävät 20 miljoonaa ihmistä
- Anonyymi00008UUSI
Tämmönen hallitus Sannalla oli
Pääministeri heitti ilmoille taas 700 miljoonaa euroa hoitojonojen purkamiseen – valtiovarainministeri ihmettelee, mistä rahat revitään
Kaksi suurinta hallituspuoluetta, keskusta ja SDP ovat olleet syksyn aikana monessakin asiassa nokitusten. Sunnuntaina kiistoja kaiveltiin taas pääministerin haastattelutunnilla.
https://yle.fi/a/74-20006263
Pistetääs taas Visa vinkumaan, Sanna!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477