Poistettiin vanhoista missimuisteluista tämäkin ja koko ketju?
Niinpä tietenkin teillä oli petrooli-Datsun 1600. Naapurissa oli 1300 Datsun ilman petrooleja.
Meillä ei ollut edes Pirjo Laitilan kuvaa Suosikista seinällä, piti käydä naapurissa katsomassa bensa-Datsunilla. Se oli Bluebird vuodelta 1965.
Missimuisteluja ei sallita?
18
55
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Kenellä oli varaa tilata Suosikki 1971?
- Anonyymi00003UUSI
Naapureilla oli. Niille tuli Nyyrikki ja Perjantaikin. Ei lehtitilaukset tuohon aikaan kai olleet niin kalliita, köyhemmätkin pystyi tilaamaan.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Naapureilla oli. Niille tuli Nyyrikki ja Perjantaikin. Ei lehtitilaukset tuohon aikaan kai olleet niin kalliita, köyhemmätkin pystyi tilaamaan.
En tiedä niistä ajoista, mutta kerran tilasin perussuomalainen-lehden näytenumeron.
Postinjakaja ei sen jälkeen enää tervehtinyt minua. En kyllä ihmettele, mutta minä vain yritin laajentaa maailmankuvaani. Täytyy sanoa, että laajenikin kertaheitolla niin paljon, että sen puolueen läpysköjä ei ainakaan minun enää tarvitse lukea. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
En tiedä niistä ajoista, mutta kerran tilasin perussuomalainen-lehden näytenumeron.
Postinjakaja ei sen jälkeen enää tervehtinyt minua. En kyllä ihmettele, mutta minä vain yritin laajentaa maailmankuvaani. Täytyy sanoa, että laajenikin kertaheitolla niin paljon, että sen puolueen läpysköjä ei ainakaan minun enää tarvitse lukea.Joillekin kommunisteille taidettiin tilata 70-luvulla EXPRESS-lehteä "kuritukseksi"...no, jonnet ei muista...,,
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joillekin kommunisteille taidettiin tilata 70-luvulla EXPRESS-lehteä "kuritukseksi"...no, jonnet ei muista...,,
Kuka sitä tilasi muille kuin itselleen?
Timo Törsti Anteroko tilasi kommunisteille kommunistien kiusaksi? - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Timo Törsti Anteroko tilasi kommunisteille kommunistien kiusaksi?Timo TA Mikkonen meni kerran kertausharjoituksiin....
Sanomista tuli ja Mikkonen lähetettiin pois. Olikohan sillä päässä vikaa jo silloin, ei kai kukaan tervepäinen reserviläinen mene sotilaspuvussa kekkuloimaan kertausharjoituksiin ilman kutsua ja velvoitetta. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Timo Törsti Anteroko tilasi kommunisteille kommunistien kiusaksi?Olihan siitä mukava punanutun lukea Joriceen kirjoituksia...:)
Miksi kiukustuit asiasta? - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olihan siitä mukava punanutun lukea Joriceen kirjoituksia...:)
Miksi kiukustuit asiasta?Ai jaa. Luit jorisijan kirjoituksia. Miksipä siitä kukaan kiukustuisi, jos sinulla oli mukavaa?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olihan siitä mukava punanutun lukea Joriceen kirjoituksia...:)
Miksi kiukustuit asiasta?Ei sinun punanuttuisuudesta kukaan kiukustu. Ja sehän on kivaa, jos sinulla oli mukavaa joriceeäänruuthia lukiessasi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Timo TA Mikkonen meni kerran kertausharjoituksiin....
Sanomista tuli ja Mikkonen lähetettiin pois. Olikohan sillä päässä vikaa jo silloin, ei kai kukaan tervepäinen reserviläinen mene sotilaspuvussa kekkuloimaan kertausharjoituksiin ilman kutsua ja velvoitetta.Mikkonen yritti eduskuntaankin kokoomuksen ehdokkaana. Liian hullu sinne, olisi yrittänyt persuna
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mikkonen yritti eduskuntaankin kokoomuksen ehdokkaana. Liian hullu sinne, olisi yrittänyt persuna
Persuihin kelpasi Halmekin idiooteilta höynäämään ääniä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei sinun punanuttuisuudesta kukaan kiukustu. Ja sehän on kivaa, jos sinulla oli mukavaa joriceeäänruuthia lukiessasi.
Kylläpä kilahdit...mnkähän takia piti oikein Mikkonen-vainaa (!) vetää tähän asiaan? Onko sinulla jokin trauma siitä?
TTA:sta en paljoa tiedä , mutta tuotti erinomaista matskua JFK-salaliitosta. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kylläpä kilahdit...mnkähän takia piti oikein Mikkonen-vainaa (!) vetää tähän asiaan? Onko sinulla jokin trauma siitä?
TTA:sta en paljoa tiedä , mutta tuotti erinomaista matskua JFK-salaliitosta.Jos et tuota assosiaatiota tajua, voitkin keskittyä vain lapsellisiin heittoihisi.
- Anonyymi00005UUSI
Armi oli Muhokselta.
- Anonyymi00008UUSI
Aavikko syntyi Hesasssa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aavikko syntyi Hesasssa.
Danny lauloi Kuusamosta, joka oli coverbiisi Afrikasta.
- Anonyymi00007UUSI
Vassukommarit poistaa viestejä urakalla.
- Anonyymi00009UUSI
miksi ne niin tekee? onko niillä tyrä otsassa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961492
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140934Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58911- 85892
- 53816
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255703Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636