Hirveetä valitusta kuuluu taas köyhien suusta. Käyttäisitte senkin energian vaikka töiden etsimiseen! Tupakki käryää taukoamatta, maksuhäiriökoira tai pari ja kaupasta kannetaan eineksiä ja pirkka olutta selkä vääränä. Ei ihme että rahat on loppu!
Parturiin, suihkuun ja aamulla töihin! Muuta neuvoa ei tule.
You can't spell köyhyys without yhyy!
30
246
Vastaukset 30
- Anonyymi00004
ai että ihan Röihin sitä pitäisi! Kaikkea sitä kuuleekin. Ajattelin jatkaa kattoon räkimistä ja oluen kittaamista sohvall mielummin.
- Anonyymi00006
Tähän lisättynä eliitin päälle pitäisi ulostaa oikein urakalla!
- Anonyymi00007
Ja tupakki varmaan käryää myös 24/7??? ja sitten ihmetellään kun ei ole rahaa???
- Anonyymi00005
HETI KUN LOPPUU YHTEISKUNNAN MAKSAMIEN YRITYSTUKIEN NOSTAMINEN!!!!!
- Anonyymi00008
Pienten palkkojemme ja tukiaisten puuttumisen vuoksi menin Ruotsii 1964.
Työn tekemiseen suhteen ei ollut vaihtoehtoja. Suoritus stadardi täyteen tai kankaalle.
9h:n urakkapäiviä periaatteella joko-tahi. Normi täyteen tai ulos!
Ei sopine näille vonkujille?- Anonyymi00009
Ja missä on kaikki nuo rahat mitä sait rikkaassa ruotsissa pitkää päivää tehdessä?? Ettei olisi kaikki mennyt kurkusta alas ja loput tupakin kärryyttelyyn?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja missä on kaikki nuo rahat mitä sait rikkaassa ruotsissa pitkää päivää tehdessä?? Ettei olisi kaikki mennyt kurkusta alas ja loput tupakin kärryyttelyyn?
Niin? Kai siyä saa itse tienaamansa rahat juoda joss haluaa!
- Anonyymi00013
Eihän vätykset mitään töitä halua vaan holtittomasti lisää sosiaalitukia.
- Anonyymi00025
olet vähintään 82v ja sinun ikäluokkasi elinajanodote oli n. 60v. Eivätkä 82v kirjoittele tuohon tyyliin ja ovat joko kuolleet tai vanhainkodissa. Vittu mitä paskaa jotkut ulostaa nettiin luullen kaiken menevän läpi. Itse olen 90v mutta omaan poikkeuksellisen hyvät geenit ja tulin isäksi 87v
- Anonyymi00012
Seuraavalla hallituskaudella taitaa tältäkin porukalta hymy hyytyä, tukia leikataan ja reilulla kädellä. Saavat köyhät päättää luopuvatko oluesta vai tupakista, molempiin ei enää varaa!
- Anonyymi00014
Luovun vuokran maksamisesta niin riittää rahat molempiin harrastuksiin.
Elläkepölvästti
- Anonyymi00015
You can't spell poor without poo!
- Anonyymi00016
Poor...Poorer. Absolutely Poor. Poopest. Tupauuno.
- Anonyymi00017
Köyhät ei valita. Mutta rikkaat valittaa Milloin veroja on liikaa ja milloin köyhät saa liikaa sosiaalitukea, mikä maksetaan heidän verorahoilla. Köyhyys ei tarkoita laiskuutta. Olen pysynyt köyhänä, vaikka tein työtä viisitoista vuotiaasta ,65 ikävuoteen. Enkä valita.
- Anonyymi00018
"Köyhät ei valita. "
Ai eivät....
- Anonyymi00019
Hirveetä ulinaa kuuluu taas joka palstan kokopäivätyötrollin suusta.
Maksaako joku sulle tästä joka foorumin trollispämmäämishommasta? - Anonyymi00020
Minä olen ollut 2 vuotta töissä
ja 2 vuotta pilipali työllistämis hommia, lähinnä maalipönttöjen päällä istumista, sätkien käärintää, politiikasta höpinää.
laittoivat sitten työkyvyttömyys eläkkeelle 37 vuotiaana 20 v sitten.
hohhoijjaa- Anonyymi00026
ma paasi peruskoulu jalke suora eläkele ku mun äiti on mustilainen ja isä somali
terv leif haagert
- Anonyymi00021
https://yle.fi/a/74-20238303
400 000 työtöntä joista vain 10% on vaivautunut profiilin tekemään. Aika harvassa on siis ne jotka oikeasti haluavat töitä ja edes senverran ATK asioista perillä että osaavat profiilin tehdä. - Anonyymi00022
Apina
- Anonyymi00023
Alottajalla on nyt väärää tietoa. Selkä vääränä ei kanneta Pirkka olutta vaan Coop- lageria.
- Anonyymi00024
Apina
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Apina
sika
- Anonyymi00029
Nyt jo puhutaan seuraavan hallituskauden leikkureista. Ei yhtään hyvä köyhälle. Indeksi korotuksia ei tule = kaikki hinnat nousee, mutta tuet pysyy samana.
- Anonyymi00030
onneksi olen pysyvällä eläkkeellä on niin helppos elämää ei ole ruoka kallista kun osaa ostaa oikein ja eläkkeellä on helppoa ei tarvii maksaa veroa paljoo ja saa olla miten haluaa lääkkeet on halpoja kun onn järjestänyt asiansa oikein fiksu kannattaa olla ei työnteko kannata nykyään helpommalla pääsee ei kannata uhrata elämäänsä työntekoon elämästä pitää nauttia kun voi ja pystyy tekee elämänsä töitä ja kun pääsee lopulta eläkkeell on jo vanha ja kuolee eikä ehdi nauttia eläkkeeestä onpa järkevää nuorena jo eläkkeelle heh
- Anonyymi00031
Jos ei se kaljan juonti lopu, niin se luvan jatkua. Coop lageria ostin, halpaa ja hyvää.
- Anonyymi00032UUSI
Puolueet virittelevät jo leikkaus moukareitaan. Voin kuulla jo sen kitinä määrän kun tukiaisita ja apustuksita leikataan vaikka 10-20%
- Anonyymi00033UUSI
Et näköjään ole köyhä ja sairas joten sinulla ei ole sympatian kykyä eli olet kylmäsydäminen natsi.Mene aikakoneeseen natsi saksaan.kyllä siellä viihtyisit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961117- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
- 23543
- 46540
- 106540
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41537Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425