You can't spell köyhyys without yhyy!

Anonyymi-ap

Hirveetä valitusta kuuluu taas köyhien suusta. Käyttäisitte senkin energian vaikka töiden etsimiseen! Tupakki käryää taukoamatta, maksuhäiriökoira tai pari ja kaupasta kannetaan eineksiä ja pirkka olutta selkä vääränä. Ei ihme että rahat on loppu!

Parturiin, suihkuun ja aamulla töihin! Muuta neuvoa ei tule.

30

246

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

ai että ihan Röihin sitä pitäisi! Kaikkea sitä kuuleekin. Ajattelin jatkaa kattoon räkimistä ja oluen kittaamista sohvall mielummin.

• Anonyymi00006

Tähän lisättynä eliitin päälle pitäisi ulostaa oikein urakalla!

• Anonyymi00007

Ja tupakki varmaan käryää myös 24/7??? ja sitten ihmetellään kun ei ole rahaa???

• Anonyymi00005

HETI KUN LOPPUU YHTEISKUNNAN MAKSAMIEN YRITYSTUKIEN NOSTAMINEN!!!!!

• Anonyymi00008

Pienten palkkojemme ja tukiaisten puuttumisen vuoksi menin Ruotsii 1964.
      Työn tekemiseen suhteen ei ollut vaihtoehtoja. Suoritus stadardi täyteen tai kankaalle.
      9h:n urakkapäiviä periaatteella joko-tahi. Normi täyteen tai ulos!
      Ei sopine näille vonkujille?

• Anonyymi00009

Ja missä on kaikki nuo rahat mitä sait rikkaassa ruotsissa pitkää päivää tehdessä?? Ettei olisi kaikki mennyt kurkusta alas ja loput tupakin kärryyttelyyn?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja missä on kaikki nuo rahat mitä sait rikkaassa ruotsissa pitkää päivää tehdessä?? Ettei olisi kaikki mennyt kurkusta alas ja loput tupakin kärryyttelyyn?

Niin? Kai siyä saa itse tienaamansa rahat juoda joss haluaa!

• Anonyymi00013

Eihän vätykset mitään töitä halua vaan holtittomasti lisää sosiaalitukia.

• Anonyymi00025

olet vähintään 82v ja sinun ikäluokkasi elinajanodote oli n. 60v. Eivätkä 82v kirjoittele tuohon tyyliin ja ovat joko kuolleet tai vanhainkodissa. Vittu mitä paskaa jotkut ulostaa nettiin luullen kaiken menevän läpi. Itse olen 90v mutta omaan poikkeuksellisen hyvät geenit ja tulin isäksi 87v

• Anonyymi00012

Seuraavalla hallituskaudella taitaa tältäkin porukalta hymy hyytyä, tukia leikataan ja reilulla kädellä. Saavat köyhät päättää luopuvatko oluesta vai tupakista, molempiin ei enää varaa!

• Anonyymi00014

Luovun vuokran maksamisesta niin riittää rahat molempiin harrastuksiin.

Elläkepölvästti

• Anonyymi00015

You can't spell poor without poo!

• Anonyymi00016

Poor...Poorer. Absolutely Poor. Poopest. Tupauuno.

• Anonyymi00017

Köyhät ei valita. Mutta rikkaat valittaa Milloin veroja on liikaa ja milloin köyhät saa liikaa sosiaalitukea, mikä maksetaan heidän verorahoilla. Köyhyys ei tarkoita laiskuutta. Olen pysynyt köyhänä, vaikka tein työtä viisitoista vuotiaasta ,65 ikävuoteen. Enkä valita.

• Anonyymi00018

"Köyhät ei valita. "

Ai eivät....

• Anonyymi00019

Hirveetä ulinaa kuuluu taas joka palstan kokopäivätyötrollin suusta.

Maksaako joku sulle tästä joka foorumin trollispämmäämishommasta?

• Anonyymi00020

Minä olen ollut 2 vuotta töissä
      ja 2 vuotta pilipali työllistämis hommia, lähinnä maalipönttöjen päällä istumista, sätkien käärintää, politiikasta höpinää.
      laittoivat sitten työkyvyttömyys eläkkeelle 37 vuotiaana 20 v sitten.

hohhoijjaa

• Anonyymi00026

ma paasi peruskoulu jalke suora eläkele ku mun äiti on mustilainen ja isä somali
        terv leif haagert

• Anonyymi00021

https://yle.fi/a/74-20238303

400 000 työtöntä joista vain 10% on vaivautunut profiilin tekemään. Aika harvassa on siis ne jotka oikeasti haluavat töitä ja edes senverran ATK asioista perillä että osaavat profiilin tehdä.

• Anonyymi00022

Apina

• Anonyymi00023

Alottajalla on nyt väärää tietoa. Selkä vääränä ei kanneta Pirkka olutta vaan Coop- lageria.

• Anonyymi00024

Apina

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Apina

sika

• Anonyymi00029

Nyt jo puhutaan seuraavan hallituskauden leikkureista. Ei yhtään hyvä köyhälle. Indeksi korotuksia ei tule = kaikki hinnat nousee, mutta tuet pysyy samana.

• Anonyymi00030

onneksi olen pysyvällä eläkkeellä on niin helppos elämää ei ole ruoka kallista kun osaa ostaa oikein ja eläkkeellä on helppoa ei tarvii maksaa veroa paljoo ja saa olla miten haluaa lääkkeet on halpoja kun onn järjestänyt asiansa oikein fiksu kannattaa olla ei työnteko kannata nykyään helpommalla pääsee ei kannata uhrata elämäänsä työntekoon elämästä pitää nauttia kun voi ja pystyy tekee elämänsä töitä ja kun pääsee lopulta eläkkeell on jo vanha ja kuolee eikä ehdi nauttia eläkkeeestä onpa järkevää nuorena jo eläkkeelle heh

• Anonyymi00031

Jos ei se kaljan juonti lopu, niin se luvan jatkua. Coop lageria ostin, halpaa ja hyvää.

• Anonyymi00032
      UUSI

Puolueet virittelevät jo leikkaus moukareitaan. Voin kuulla jo sen kitinä määrän kun tukiaisita ja apustuksita leikataan vaikka 10-20%

• Anonyymi00033
      UUSI

Et näköjään ole köyhä ja sairas joten sinulla ei ole sympatian kykyä eli olet kylmäsydäminen natsi.Mene aikakoneeseen natsi saksaan.kyllä siellä viihtyisit.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      196
      1117
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      737
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      702
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      43
      586
    6. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      176
      553
    7. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    8. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      23
      543
    9. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      540
    11. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      41
      537
    12. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      289
      509
    13. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    14. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      494
    15. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      46
      485
    16. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      27
      473
    17. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      446
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      29
      442
    19. 21
      432
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      425
    Aihe