Ananas-emoji (🍍) Aikuisten maailmassa parinvaihdosta, avoimesta suhteesta tai kiinnostuksesta polyamoriaan.
Nami! Ananasta saan.
Ananas emoji tarkoittaa aikuisten maailmassa
8
97
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Olen kyllästynyt koko aihepiiriin. "Minä haluun tota ja tota ja vähän myös tota". Elämä on kiinnostavampaa, kun ei koko ajan mieti miten voisi toteuttaa omia mielihalujaan. Maailma on muutakin kuin mitä MINÄ muista saan.
Naiselta - Anonyymi00002
Ai, mulle se on hedelmä.
- Anonyymi00003
Somesta ja viestittely kanavista on tullut kaksoismerkitysten puuhamaa. Hedelmä on hedelmä jne. . Siinä syy miksen juuri välitä nykyajan piilotarkoitus kanavista.
- Anonyymi00004
Äh joo, tuntuu tylsältä, jos ihmiset kyttäilee mun emojia suurennuslasilla ja meikä ei tajua niiden piilomerkityksistä mitään. Onneksi en sentään ananasta ole mihinkään laittanut.
Vanhempi n
- Anonyymi00005
Se on myös ryhmä sksi -symboli. 10-20 hengen irstailu logo.
- Anonyymi00006
Tykkään kyllä ananaksesta pizzassa ja syödä ja juoda muutenkin.
Sillä ei ole mulla mitään muuta merkitystä.
Turha minun kohdallani vääntää mitään teorioita. - Anonyymi00007
oon aina inhonnut ananasta
- Anonyymi00009
Olisi kyl ihmisten välisiin suhteisiin hyväksi kaikkien kertoa jotenkin mikä on paristatus silloin kukaan ei vahingoitu eikä syyllisty vahingoittamiseen(koska ei voi tietää).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid151993En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124629Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628- 67595
- 36562
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154540Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni34534Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518