Selviät helpommalla, kun ostat sähköauton, jos ostat dieselin vaikeutesi alkaa ennemmin tai myöhemmin, viimeistään talvella kun on parikymmentä pakkasta....
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Höpö höpö
- Anonyymi00002
Joo oikeen HÖPÖ HÖPÖ
- Anonyymi00005
Käy koeajamassa niin olet koukussa, polttikset eivät sen jälkeen enää kelpaa. 😁
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käy koeajamassa niin olet koukussa, polttikset eivät sen jälkeen enää kelpaa. 😁
No jos auton oston ainoaksi perusteeksi riittää vain se että kottero kiihtyy nopeasti niin, onnea vaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No jos auton oston ainoaksi perusteeksi riittää vain se että kottero kiihtyy nopeasti niin, onnea vaan.
Siinä on kaikki muukin parempaa kuin polttiksissa.
Erityisesti, ettei tarvitse koskaan tankata. Kerran viikossa kun muistaa tökätä töpseliin, niin se on siinä. Mukavaa, nopeaa ja lähes ilmaista. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Siinä on kaikki muukin parempaa kuin polttiksissa.
Erityisesti, ettei tarvitse koskaan tankata. Kerran viikossa kun muistaa tökätä töpseliin, niin se on siinä. Mukavaa, nopeaa ja lähes ilmaista.Koitappas tehdä sillä esim. lomareissu lappiin, ajat vaikka Kuusamon kautta Inariin ja sieltä jäämerentietä Kilpisjärvelle ja sieltä siten Torniojokirantaa alaspäin ja Oulusta Lapualle suorinta tietä, Ei saata tuo ilmainen kerran viikossa lataus riittää. Toki mun diiseliäkin ko. reissulla pitää tankata, mutta ei tuu asimista pulaa eikä tarvii tuntitolkulla jossain ruuhkaisen marketin pihalla kökkiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Koitappas tehdä sillä esim. lomareissu lappiin, ajat vaikka Kuusamon kautta Inariin ja sieltä jäämerentietä Kilpisjärvelle ja sieltä siten Torniojokirantaa alaspäin ja Oulusta Lapualle suorinta tietä, Ei saata tuo ilmainen kerran viikossa lataus riittää. Toki mun diiseliäkin ko. reissulla pitää tankata, mutta ei tuu asimista pulaa eikä tarvii tuntitolkulla jossain ruuhkaisen marketin pihalla kökkiä.
Vähissä on ollut tarve matkustaa Lappiin. Olen käynyt Lapissa kerran omalla autolla 1975 ja pari kertaa Kuusamossa. Niistä toisen1989 ja kerran sähköautolla 2025. Sähköautolla vielä ajelua niin Lapin puolellakin tuli käytyä. Ylivoimaisesti mukavinta oli sähköautolla, kuten pyörimisen kotinurkilla ja muutamat reissut Helsinkiin, Turkuun, Ouluun, Kuopioon ja muihin lähiseudun kaupunkeihin.
- Anonyymi00004
Autokauppias avautuu...
- Anonyymi00011
Ja kateelliset itkee köyhyyttään
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja kateelliset itkee köyhyyttään
En todellakaan kadehdi ensimmäistäkään sähköautonomistajaa, pieni sääli, mutta ei kateutta.
- Anonyymi00013
En.
- Anonyymi00014
Diesel ei liikahda mihinkään parinkympin pakkasella. Hinurin lavalla viedään jääkalikkana Käyttöautolle sulamaan ja arvotaan mikä palikka adbluesta tällä kertaa vaihdetaan? Hintaa reissulle kertyy minimissään 1500 euroa ja seuraavalla viikolla käydään vaihdattamassa toinen osa, lasku pari tonnia.
Näin siis parhaassa tapauksessa, jos siellä sattuu olemaan varaosia. Edellisenä talvena Käyttöauton takapihalla oli satoja dieseleitä odottamassa varaosia.
En tiedä millä niiden omistajat mahtoivat kulkea odotusaikana töissä? Pyörällä, siinä kolmenkympin pakkasessa? - Anonyymi00015
Sähköautot ne vasta kusessa ovat kovilla pakkasilla, akuista häviää varaukset, matka loppuu lyhyeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546