Ruotsin historiasta luterilainen kristinuskon kirkkokunta oli ainoa sallittu uskonto, ja kaikki sinne asettua haluavien tulokkaiden tuli kastaa.
,,,,,,, siis ensin puhutaan ---ainoasta sallitusta uskonnosta---- ???
miettikääs---- ainoa--- oliko --ainoalla--- Jumalan valtuutus ja miten?
1700- ja kuningas Kustaa III !
Näitä mietin, kun puhutaan siitä "Raamatullisuudesta"!
olisiko mitä perinnäisopista mietintää.... Sehän tökki jo-- Jeesuksen aikana, sillä tehtiin tyhjäksi Jumalan Sana.
Miten tulkitaan halukas- tulokas?
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tervetuloa Jumalalle- niin Suomeen, kuin naapuriinkin. eikös vain?
Varotaan perinnäissääntöjen ansaa.... - Anonyymi00002
Ruotsissa on aina ollut merkittävä määrä katolilaisia. Harhaoppisia hekin.
- Anonyymi00003
Ruottilla ja Suomelalaalla on pitkäisällisteinen yhteinenellinen historijaistumansa, jonkakseen vuoksi monekkaat yhteiskuntalliset, jurijiset ja kulttuurillikseeriset muutoksellisuuveksisuujet tapahtuloituroituvat useinkkaasti ensikkäästi Ruottissa ja rantautuvaksivat sieltä Suomeeseen kuten yleinen valtijojohtotasolla tapahtuva saastuttavainen syntihyväksyntäinen synniksesten saastan ilmijöintymäisyys sen seurannaisuus Suomen yhäti lisääntylöintyneesti jumalattomaallistuvaan pirua syntihyväksyntäpiirteisyyksissä miellyttävänpään lakikokonaisuuteen.
Lihaksikkaasti sekä hieman älyksekkäästi,
Selef Urge - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ruottilla ja Suomelalaalla on pitkäisällisteinen yhteinenellinen historijaistumansa, jonkakseen vuoksi monekkaat yhteiskuntalliset, jurijiset ja kulttuurillikseeriset muutoksellisuuveksisuujet tapahtuloituroituvat useinkkaasti ensikkäästi Ruottissa ja rantautuvaksivat sieltä Suomeeseen kuten yleinen valtijojohtotasolla tapahtuva saastuttavainen syntihyväksyntäinen synniksesten saastan ilmijöintymäisyys sen seurannaisuus Suomen yhäti lisääntylöintyneesti jumalattomaallistuvaan pirua syntihyväksyntäpiirteisyyksissä miellyttävänpään lakikokonaisuuteen.
Selef Urgesynti ja laittomuus on nykyään laillista ja yhteiskunnassa hyväksyttyä. Sodoma on Suomi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
synti ja laittomuus on nykyään laillista ja yhteiskunnassa hyväksyttyä. Sodoma on Suomi.
Aamen.Aamen.
https://www.youtube.com/watch?v=-LwBqG7uXbY - Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Selef UrgeNo vieläkö on lennot käytössä vai ihanko isommat palikat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510