Miten paljon tuli takkiin tällä kertaa, vieläkö ensitalvena uusi raksu ostaa lämpölöpöä taksikortilla jakajasta vai onko jo taskut sen verta tyhjät, jotta aletaan etsimään vieläkin tyhmenpää ?
Vastaukset 10
- Anonyymi00003
No sillä oli siinä iso yhtiö jakamassa riskiä. Mehän ei heidän välisistä sopimuksista tiedetä, mutta tokkopa tytsy velkojaan pääseen kuittaan.
- Anonyymi00007
Juu Sony rahoittaa onnesta🤩
- Anonyymi00004
se on tussu kallis jos pitää kokoajan.irtonumerot halvempia.
- Anonyymi00005
Järjestäkää itte festarit,ei taida onnistua
🤣 Ainainen kateus on kyllä paskaa. - Anonyymi00006
Rotestia tulee niin että raikaa.
Nyt kynsihuollot 0€ ja töihin? - Anonyymi00009
Pikkukaupungissa ei ole yrittäjällä kaikkein helpointa
- Anonyymi00010
mitä toisten raha/rakkaus asiat muille kuuluu
- Anonyymi00011
Joo ei ne taida kuulua.
- Anonyymi00012
Järjestäisi seksimessut
- Anonyymi00013
Siinä vois olla ideaa ja joku seuranhaku mahdollisuus siihen niiden yhteyteen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7526Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512