Mitä sitten, jos ateismi ei ole se juttu? Pitäisikö ihmisten väkisin yrittää olla kiinnostuneita ateismista? Ateismi ei ole kiinnosta kaikkia, tai ole kaikkien juttu. Jokaisella on omat asiat.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ateistisuus on urpoilua!
- Anonyymi00003
Päinvastoin. Ateisti on tervejärkinen, eikä hän esimerkiksi palvo ja ylistä Lähi-idän paimentolaisheimon mielikuvitustarinoiden "Jumalaa".
- Anonyymi00012
On urpoilijan kesä mennyt ahkerasti apukoulun kesäopinnoissa?
- Anonyymi00002
On tietysti ymmärrettävää, että kaikilla ihmisillä ei ole kapasiteettia olla tervejärkinen, vaan osa ihmistä, ikävä kyllä, sairastuu uskonharhaisuuteen, josta tosin voi kovalla työllä ja muiden ihmisten tuella eheytyä tervejärkiseksi.
Toivotankin tervehtymistä kaikille uskonharhaisille. - Anonyymi00004
Taas esimerkki henkilöstö, joka ei tiedä mitä ateismi tarkoittaa. Se on kyllä jännä kuinka yksinkertaiset asiat voivat olla joillekin niin vaikeita.
Todista että olen väärässä ja kerro mitä tämä aloitus tarkoitti käyttämällä sanan ateismi määritelmää.- Anonyymi00005
Älystä osattomille yksinkertaistenkin asioiden ymmärtäminen on haastavaa, erityisesti jos niissä asioissa on mukana tippaakaan rationaalisuutta.
- Anonyymi00006
Ehkä suurin ero on juuri siinä, että jokainen on kiinnostunut omasta jutustaan, mutta osa ateisteista pyrkii määrittelemään sitä, miten muiden tulisi elää ja ajatella?
Ja siksi ihmiset eivät ole kiinnostuneita ateismista tai mistään siihen liittyvästä. Ihmisten pitää antaa elää omaa elämäänsä.- Anonyymi00008
"Ihmisten pitää antaa elää omaa elämäänsä."
Ja tästä huolimatta Raamatussa mainittu mielikuvitusolento, Jumala, kyylää uskonharhaisten mukaan kaikkea mitä ihminen tekee: naimista, syömistä, pukeutumista, musiikin kuuntelua jne.
Mites siitä nyt semmonen kyttääjä tuli? - Anonyymi00010
"osa ateisteista pyrkii määrittelemään sitä, miten muiden tulisi elää ja ajatella"
Millä tavalla ateistit pyrkivät määrittelemään, miten muiden tulisi elää ja ajatella?
Mitä asioita ateistit vaativat muita tekemään elämässään? Mitä ihmisten pitäisi ajatella ateistien vaatimuksesta? Kerro muutamia esimerkkejä.
- Anonyymi00007
Kunhan ei mainittavasti usko mielikuvitusolentoja todeksi, se riittää.
- Anonyymi00009
Uskontojen pitää kiinnostaa ateisteja. Ne ovat vahingollisia ja vaarallisia. Niitä pitää vastustaa.
- Anonyymi00011
Mitä sitten, jos tonttuihin uskomattomuus ei ole se juttu? Pitäisikö ihmisten väkisin yrittää olla kiinnostuneita tonttuihin uskomattomuudesta? Tonttuihin uskomattomuus ei ole kiinnosta kaikkia, tai ole kaikkien juttu. Jokaisella on omat asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556