Täällä on esitetty asiattomia, jopa mollaavia mielipiteitä Keskustan puheenjohtajasta Antti Kaikkosesta. Toistuvasti otettu esiin seisemäntoista vuotta sitten – v. 2009 – esillä ollut vaalirahakohu, josta Kaikkonen sai viiden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen – josta hän ei edes valittanut. Pikkujuttuhan tuo oli.
Paljon myönteisempää hän on tehnyt urallaan myöhemmin. Merkittävimmän runsas kolme vuotta sitten, kun hän presidentti Niinistön ja pääministeri Marinin kanssa oli puolustusministerinä viemässä Suomea Natoon!
Kaikkonen on kyllä muutenkin ollut mielestäni poikkeuksellisen hyvä keskusta-poliitikko. Saattaisi olla puolueesta ensimmäinen, jota minäkin äänestäisin, jos se olisi mahdollista. Sitä se ei kuitenkaan ole, kun hän ei ole ehdokkaana Helsingin vaan Uudenmaa vallipirissä.
Tuskinpa minä olen seuraavissa ek-vaaleissa enää äänestämässäkään, kun on jo tätä ikää. Eilen pätkähti täyteen 91 vuotta ja nyt olen siis jo toisella vuodella kymmenellä vuosikymmenelläni. Mitään suuria juhlallisuuksia en nyt järjestänyt, kun sellaisia oli vuosi sitten. Paljon onnitteluita kyllä sain puhelimitse, sähköpostitse ja muutamia vanhanaikaisesti onnittelukorteillakin. Kävihän toki muutamia vieraitakin, lähinnä jälkeläisiäni ja kyllä minä heille tarjoilin kakkukahvit – tosin miniäni leipoman ja tuoman kakun avulla😉
Kaikkosesta kapilta kajahtaa
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Lisäänpä tuohon vielä ennusteen: seuraava hallituksemme tulee olemaan kahden Antin hallitus, Toinen pääministerinä, toinen valtiovarain-, ulko- tai puolustusministeri.
- Anonyymi00002
Niih,tulevat Käpy-Antit sitten varmaan uudistavat nykyisen ennallistavan metsä-sekä peltoviljelypolitiikan uusia mahdollisuuksia antaviksi.
- Anonyymi00003
€€ mielipiteitä Keskustan puheenjohtajasta Antti Kaikkosesta. Toistuvasti otettu esiin seisemäntoista vuotta sitten – v. 2009 – esillä ollut vaalirahakohu, josta Kaikkonen sai viiden kuukauden ehdollisen vankeusrangaistuksen €€
Kyllä se on niin, että kerran rikollinen on aina kulkeva sillä stigmalla merkittynä. Kepussa niitä rahan kanssa rötöstelijöitä riittää. - Anonyymi00004
Natoon liittymisestämme annoin tuossa tunnustusta Kaikkoselle. Toki hän presidenttimme ja pääministerimme ohella oli asiassa suuri vaikuttaja, mutta eduskuntahan sitten sen liittymispäätöksen teki. Valtavalla enemmistöllä. Vastaan äänestivät vain kuusi vasemmistoliiton edustajaa sekä Ano Turtiainen Valta kuuluu kansalle -puolueesta,
https://www.bing.com/search?pglt=419&q=Nato-äänestys+eduskunnassa&cvid=940a350c976440348e7d05ab138e0dc5&gs_lcrp=EgRlZGdlKgYIABBFGDkyBggAEEUYOdIBCDg5NzVqMGo3qAICsAIB&FORM=ANSPA1&PC=ACTS- Anonyymi00006
Eipä tuo linkkini näy tuosta avautuvan, mutta niinhän se meni kuin sanoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470