Maahanmuuttovirasto paljastaa käänteen: Suomeen virtaa nyt työvoimaa EU:n ulkopuolelta | Uusi Suomi https://share.google/77FrvJGD2gkhxGOhN
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Orpon hallituskaudella....
2023: 73 000 maahanmuuttoa
2024: 64 000 maahanmuuttoa
2025: 50 000 maahanmuuttoa
Hyvin vastustettu :) - Anonyymi00002
Samaan aikaan työttömyys nousee. Tätä on laitaoikeistolainen talouspolitiikka.
- Anonyymi00003
Suomessa ei ole koskaan ollutkaan työvoimapulaa.
On jatkuva pula halvasta työvoimasta. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suomessa ei ole koskaan ollutkaan työvoimapulaa.
On jatkuva pula halvasta työvoimasta.Ja työhaluisista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja työhaluisista.
Klo:14:12
Sinulla on nukava työpaikka !!!
Voit jauhaa paskaa ihan firman ajalla.
- Anonyymi00005
Marjanpoimíjat tulevat! Suomalainenhan ennen makaa kortistossa kuin lähtee metsään!!
- Anonyymi00007
Sinä makaat uuninpankolla ??
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sinä makaat uuninpankolla ??
Ei mun tartte maata uuninpankolla sillä olen Marjaisäntä oikein suuri herra täällä Kainuussa. Minä en sitten maksa mistään roskamarjoista ja te tulette vielä tietämään tämän. Nyt kun olette tämän kuulleet niin osoitan olevani reilu heppu enkä ihmiskauppias ja tarjoan teille marjastajille kunnon Lohikeittoa Persujen tapaan. No miltä maistuu ...
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei mun tartte maata uuninpankolla sillä olen Marjaisäntä oikein suuri herra täällä Kainuussa. Minä en sitten maksa mistään roskamarjoista ja te tulette vielä tietämään tämän. Nyt kun olette tämän kuulleet niin osoitan olevani reilu heppu enkä ihmiskauppias ja tarjoan teille marjastajille kunnon Lohikeittoa Persujen tapaan. No miltä maistuu ...
Olette varmaan Tosi Iso Herra siellä Kainuussa!
Palvomme sinua, korjaan Teitä ja lähetämme ensi tilassa lisää tukiaisia suureen tarpeeseenne!
- Anonyymi00009
miksi kukaan korkeasti palkattu tulee suomeen elättämään muita veroillaan ?
- Anonyymi00010
halpapalkkalainen voi tulla kun saa kaikki muut tuet , sairauskuluja myöden
- Anonyymi00011
Hienoa, että Suomen huutavaan työvoimapulaan saadaan helpotusta. Tervetuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600