N58 ja M66 Satakunnasta etsii naista, haluaisin nuolla toista naista ja katsoa kun mieheni nuolee naista. Olemme ensi kertaa hakemassa seuraa. Ei peppuseksiä mutta muuten käy normi panot. Pimppi olis kiva olla posliini kuten minulla.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kiinnostaisko 60v bi pari
- Anonyymi00002
Kinostaa kovastikkin, mutta olen vai extramies, joka voisi tuoda piristystä arkeen, kinostaisiko teitä tällainen kuvio? Olen hieman alle 60 ja terhakasti seisova bi henkinen mies teille tuottamaan nautintoa, miten on?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kinostaa kovastikkin, mutta olen vai extramies, joka voisi tuoda piristystä arkeen, kinostaisiko teitä tällainen kuvio? Olen hieman alle 60 ja terhakasti seisova bi henkinen mies teille tuottamaan nautintoa, miten on?
Me etsitään bi paria
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Me etsitään bi paria
No, eipä taida löytyä, itse löysin jo parin, mutta miettikää, jos pelkkä extramies voisi kelvata paremman puutteessa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No, eipä taida löytyä, itse löysin jo parin, mutta miettikää, jos pelkkä extramies voisi kelvata paremman puutteessa.
Mittani pituus 171cm paino 68kg ikä 49 vuotta
- Anonyymi00008
Mistä olette? Me Raumalta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mistä olette? Me Raumalta
Kankaanpäästä me.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kankaanpäästä me.
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
Paria etsii myös bi paria..ollaan treffien puolella ja alastonsuomessa myös.
Näitä ei rekisteröityjä emme kommentoi mitenkään.
Jos ei ole kanttia olla sinisellä profiililla.
T pari 55-50- Anonyymi00011
Pökkikää keskenänne kuppaset homeperseet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494