Söin kolme hanpurilaista

Anonyymi-ap

Ja oon nyt kyllä kyllä syys syylli syyslinsteellisteinen. 4 hanpurilaista ostin. Olen iloisehkoisa.

Juomana oli Valijoon raswatoont maijoo. Jääkuaappiin vaan jäljelle jäänyt hanburilainen.

I love HANPURGEREIT,

Selef Urge

Ps. Vein eilen valtakirjan kirjees postiin.

Ps.2 Russia has lost this war and Ukraine is win niin?

Ps. 3 Every think has peen turned apside daun?

Ps 4-5 Tuunasin hanpurilaisii erilaisil parannukseellisteijen teollsuuksil kuten suolatakurkkuaalliseella, tomaatti, paras hanpurilaisuusmakuullisuus lisä oli shriracha mayo hot chili go-tan , lisää vihreetä salaattia, joka on mulla tuoreellista ja rapeaallista ja makuaallisenpaa kuin hanpurilaisteellistentekopesässä.

Ps. 6 Juu-u, juu, juu-u uuu-u-u uuu, aaaaaaaaaaah!

Selef Urge

56

186

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja otit diabeteslääkkeesi samalla.

• Anonyymi00002

Kokeilehan Pellinki-dieettiä. Tuollaiset hampurilaiset on ihan tyhjiä kaloreita. Jeesus paastosi 40 päivää mutta sinä pidät 40 päivää ruokapäiväkirjaa intterin netissä.

• Anonyymi00004

johannes kastajan ruokavalion koostui villimehiläisten hunajasta ja heinäsirkoista.

• Anonyymi00012

Lotosa on kaikkijen aikojen jättiläisyys pottilaisuus.. Mullon 4 rivii plussalla mukana illan arvontaksessa.

Total 6e.

Jos voitan päävoitoksen niin annaksen ison annoksen hyvääkseen teookseen köyhääksistöölle sekä evankeelijuumin työhökseelllisyyteen.

Selef Urge

• Anonyymi00024
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Lotosa on kaikkijen aikojen jättiläisyys pottilaisuus.. Mullon 4 rivii plussalla mukana illan arvontaksessa.

Total 6e.

Jos voitan päävoitoksen niin annaksen ison annoksen hyvääkseen teookseen köyhääksistöölle sekä evankeelijuumin työhökseelllisyyteen.

Selef Urge

>>>>>>>Lotosa on kaikkijen aikojen jättiläisyys pottilaisuus.. Mullon 4 rivii plussalla mukana illan arvontaksessa.<<<<
        ----------------
        ”Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua".”
        ‭‭Matteus‬ ‭4‬:‭8‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

‭‭1.Tim.‬ ‭6‬:‭10‬-‭11‬ ‭FINRK‬‬
        ”Rahanhimo on kaiken pahan juuri. Rahaa tavoitellessaan monet ovat eksyneet pois uskosta ja lävistäneet itsensä monella tuskalla. Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene sellaista! Tavoittele vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä ja sävyisyyttä.”

• Anonyymi00005

Kenen sinä kuvittelet olevan kiinnostunut näistä omista ruokailu postauksistasi ?

Siis ihan tosi hei !

• Anonyymi00007

Lesbojen ja homojen ja transseksuaalisten ja bi-seksuaalien kiinnostus

• Anonyymi00006

paljonko vyötärön ympärysmitta?

• Anonyymi00008

Päänympärys tärkein tieto .

• Anonyymi00009

En kyllä keksi mitä pitäisi päähäni pudota että alkaisin nettiin suoltamaan syönnöksiäni !

Mutta kun suomesta on tullut se mikä on tullut niin tässä ollaan

• Anonyymi00010

Söin tänään aamulla n klo 6.15 -6.20 välilliseenääksesteiseenä ajaksellisuujen jaksollisuuvess pussillisen kuivattuja mangoja ekan kerran elämässäin oman päännikkyyteni suullaakseellain.

Oli yllättäväisen hyväisää!

Kiitos Petri Paavolan vijeolla, jossa kävittelöitti läpittelöitte ostamijaan terveellisijä rukoija. Oli kyllä aikalaisen kallisteinen pussi maksamalla ostaa. Mutta tulipahan ostettuu. Parenpaa kuin tölkkimango. Oon aijenmin tölkki suuonteloitunut mangotelluisesti vaan. En oo varma oonko koskaan syänynnä pensaastapuusta saatua erikoissäilömäksitteellistöimätöntä mangoa.

Kuuntelen Jeesuksen lovealliisteista puheen ääntä.I tont listen to any hate who strangelyylliisteiseesti mongers.

Selef Urge

• Anonyymi00011

75867 poromiestä olisi ollut parempi aamiainen.

• Anonyymi00013

Miten päättyy illan mm-jalkapallo ottelu kanada-marokko?

• Anonyymi00014

Herra sen yksin tietää ellei ole sopupeli kyseessä, kuten joistakin tilastoista selvästikin on nähtävissä esim. kuinka vuojesta toiseen joissakin arken tiinan ja rasilijan otteluikseikkeistiikseissa n ihan käsittämättömijä tasapeliputkija pelistä toiseen ja suurin osa kauven peleistä päättyy tasapeliiksiin.

Joskus kattelin rasilijaista jalkapalloa ja huomasin että tasapelitilanteessa oikein pelasivat silleen tahallaan että kunpikaan joukkue ei ees yritä maalintekoa.

Arvaan pelitulokseellisuutena 2-1 melkein tasapelijä Kanatan voittoa toivon. Oi Kanaataaa, miten maa on siinä niin iihaanaaaa. Olen kerran nähnyt unta että olin muuttaneena Kanataan ja mulla oli siellä hyvä olla tervehengellisten sekä hyvijen heteroihmisten seurassa.

Söin äsken eilisen hanpurilaisen hieman tuunattuna . Oikein maukasta ja rawitsewaa oli etelleenkin. Ihanaa kesää kaikille. Mansikka oli kaupassa aika kallista. Niillä kun on kuulemmma mansikkahinnoittelukartelli Suomessa. Kuten muussakin myynnekseelliintyneeksiintyneistönyyjessä, ollaantuneet kovin ahneentuneet?

Selef Urge

• Anonyymi00016
    • Olen vasenmistolainen vähenmistö konmunisti.🇻🇳🎖🎈🧨
      Söin 🌲 hanpurilaista.🍔🍔🍔🍔🍔🍔
      Sitten menin Tanpereelle.🏭
      Sain pinppiä.🍑
      Sem pituinem Se.🍆🥚🥚

• Anonyymi00048

🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00017

Paasto 37h alkoi tänään 5.7.2026 eesmenneen täteieiseni syntymäpäiväisenä klo 1.07.

Söin äsken niin hyvällisen mavuista ruokaa että en osaa sitä sanotakkaan.

Oon hywinkin kyllä kylliksi syöneeksineintynöintyny. KYLLÄINEN.

Kanan siipii paljpn. Ihmeherkku kastikkeella. MUTTA. En sano tärkein, mutta ehtottomasti tärkee syömäste oli suolakurkku, oikein väkevän makuisellinen suolakurkku. Siitä kun pikku puraisuja otti oikeissa ajoituksissa niin a vot, tutti ja frutti, pellatonna bellassa itaalijassa. Raakaa keltasipulii, punajuuri saarijoisten siivui, namuisii, suus sulavaisoituvii.

Juomana vesi, kussa mustaviinimarjoisii ja sitä yhtä mehutiivistettä, jota Aila joi ja jolta opin sen mavuksisuuvesta tykkäämään. En ny muista mikä, juu nyt muistannii, Karpalomehuu. myyvään kalliiksella hinnaaksilla kaupassa.

Mullei oo tiapeeteksii eikä mitään sairautta. Ainut mikä oli joskus oli ihottuma, mutta se läks kuin hauki rannast vespaastollisella. Piti kylläki muutamaisen viikkoista olla vesipaastos. Ihminen kynenee vesipaastoon kuin sälli jos sillä on kova kutina motivoimassa vesipaastoo.

Aattelin ettei se toimi ihottumaan, kun monekset , enemmistö sanoi ettei ihottuma silä lähe, mutta päätin testaa kuitenkin kun eräs netillisessä niin tojisti ja nyt tojistan sitä ittekin, se toimi mulla, ja tejorijani on että pitää paastota ainakin 14 vrk, jotta väärään paikkaan pesiytyneet kutinaksen aiheuttajakset tuhoutuvakset. Kyllä, tieteellistä tojistetta mullei oo että se johtuisi histamiineista väärässä paikassa ihmiskehossa olevina tai liijallinen määrä histanija vääräkkäässä paikassa laukaisee jossain tapauksis oireisii.

• Anonyymi00018

Terveesiin,

Selef Urge, kolmen hanpurilaisen suullisoija.

• Anonyymi00019

Tarkoitat varmasti 14 tuntia. Aikaisemmatkin paastoista ovat loppuneet ennen kuin ovat kunnolla ehtineet edes alkaa. Ruoka on sinun jumalasi, sitä sinä kaipaat ja siitä puhut. Kunhan lämpimiksesi puhut paastosta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tarkoitat varmasti 14 tuntia. Aikaisemmatkin paastoista ovat loppuneet ennen kuin ovat kunnolla ehtineet edes alkaa. Ruoka on sinun jumalasi, sitä sinä kaipaat ja siitä puhut. Kunhan lämpimiksesi puhut paastosta.

Mulla on tapana salata onnistumisia tai sitten on vaan jäänyt onnistuneijen loppuunpaastottujen paastoisuuksijen paastoamukset paastoamuuvessa vaan toteamatta kun se on ohi, mutta tuuva tappijot epäonnistumisten esiin, koska se on reiluu ja innostaa muitkin epäonnisteisija iloiseellisteisesti ettei het ou ainojii paastosepäonnistujaisija , vaan muutkin epäonnistuilee pyrkimyksillisyyksissäänsä, jos tekee mieli imee kärsään herkkuu niin sitten teköö siten, aina tulee uus mahjollisuus alkaa paastoon ja sitten siinä onkii uus mahjollisuus saaha onnistuneellisteesti voittolaisuus, mutta miksi sinä valehtelet väärää sanoen kun valehtelet ruuvakkeen Jumalakseni? Etkö sinä tiijä kuinka totuujessa tulee pysystää, eikö sinua pelota valehtella Herran silmijen tarkkailun alla? yli15h on nyt aikakuluullisteisesti tullut kuitenniin aikajanaakseen onnistumaallistuneisuutta.

Selef Urge

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla on tapana salata onnistumisia tai sitten on vaan jäänyt onnistuneijen loppuunpaastottujen paastoisuuksijen paastoamukset paastoamuuvessa vaan toteamatta kun se on ohi, mutta tuuva tappijot epäonnistumisten esiin, koska se on reiluu ja innostaa muitkin epäonnisteisija iloiseellisteisesti ettei het ou ainojii paastosepäonnistujaisija , vaan muutkin epäonnistuilee pyrkimyksillisyyksissäänsä, jos tekee mieli imee kärsään herkkuu niin sitten teköö siten, aina tulee uus mahjollisuus alkaa paastoon ja sitten siinä onkii uus mahjollisuus saaha onnistuneellisteesti voittolaisuus, mutta miksi sinä valehtelet väärää sanoen kun valehtelet ruuvakkeen Jumalakseni? Etkö sinä tiijä kuinka totuujessa tulee pysystää, eikö sinua pelota valehtella Herran silmijen tarkkailun alla? yli15h on nyt aikakuluullisteisesti tullut kuitenniin aikajanaakseen onnistumaallistuneisuutta.

Selef Urge

Katso omia viestejäsi ja laske miten paljon puhut ruoasta ja miten paljon Jumalasta. Jo viestien määrä paljastaa että paljot notkuvia pitopöytiä. Etkö tiedä että mässäily on synti?

• Anonyymi00049

Join megis jasöin croissanteja ja denssi huuleen!

• Anonyymi00020

Kyllä ihmisen on syötävä.
      Ruoka on Jumalan lahja myös jokapäiväinen leipämme.

• Anonyymi00022

Jos ahmiminen alkaa tuntua hyvältä ja ihminen syö normaalia suurempia määriä, niin siitä ei parane kiittää Jeesusta, vaan demoneita, jotka imeytyvät ihmislihaan kiinni ja voivat sitä kautta voimista vaikka makuaistin viettejä.

• Anonyymi00023

>>>>>>Juomana oli Valijoon raswatoont maijoo. Jääkuaappiin vaan jäljelle jäänyt hanburilainen.
      <<<<
      ---------------------
      Jos hakeutuisit jollekin ruoka asioista keskustelu palstalle. Tämä ei ole sellainen

• Anonyymi00026

Oletko sinä Selef Urge okeasti noin tyhmä, vai etkö vaan välitä mistään mitään ?

Siis kuvitteletko oikeasti niin, että joku on kiinnnostunut siittä, mitä sinä syöt tai et syö ??

Pyöriikö siis koko maailma sinun ympärilläsi ?

Tajuatko nyt oman ongelmasi, vai et ?

• Anonyymi00036

Söin tänään kirjolohta perunoijetteisten kaa ja oki kaa kastikeettaki. Kastikeettisuus oli hyvää, peruna oli hyvää, kirjokohkin olt hyvää. Kiitos Herralle hywäisist ruuvaksiisteisist,jotka on luonuksinut luonneillisuuveksisilleensä.

Juomana olt joko maito tai mustaherukka-karpalomehutiivisteest veteensilöity juomaisuus, en vaan muista oliko kunpi vai kanpi kyseessä.

Selef Urge

• Anonyymi00027

Laitan nyt vanhana miehenä sinulle Selef Urge kaltaisesi viestin:

" Tänään yllätyksekseni tuli ihan hyvä kakka, ei sellaista joka usein tulee ja suoli siis toimii hyvin"

Oletko sinä Selef Urge kiinnostunut tietämään tämän asian ?

Et varmaan, kun et tiedä etkä tunne minua.

Joten mieti nyt edes vähän sitä mitä tänne kirjoitat , pliiis !

• Anonyymi00029

No, minä hieman provosoin.

Siis ANTEEKSI !

Mutta olisi paljon mukavampaa, kun sinä jakaisitHengellisiä asioita,, etkä noita maallisia !

Ne rakentaisivat paljon enemmän !

Olen net kuitenkin ymmärtänyt sen, että sinä olet uudestisyntynyt ja siten Jumalan lapsi !

• Anonyymi00028

Selef Urgen jutut ovat piristävä lisä tälle palstalle.
      Kyllä syöminen jokaiselle tärkeä asia.
      Kävin perjantaina ruokakaupassa ja siellä oli tungosta ja jonoja kassoilla.
      Kärrit täynnä ruokaa.

Siunausta Selefille.

• Anonyymi00031

Toki siunausta SElefille, mutta oikeasti eikö Hengellinen ruoka olisi parempaa ???

Mitä, ,mieltä itse olet ?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Toki siunausta SElefille, mutta oikeasti eikö Hengellinen ruoka olisi parempaa ???

Tässä siis sitä Hengellistä ruokaa.

Tuli näet tuosta mieleen seuraava Raamatun paikka:

1. Kor. 14:26Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.

Eihän tämä' mikään Seurakunta ole !

Mutta kuitenkin noin sen tulisi toimia, eli kullakin tulisi olla ne omat "päivänä eväät" tarjottavana kaikille.

Eli ne Hengelliset eväät ovat paljon arvokkaampia, eivät maalliset !

• Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Onko mehuehtoollinen ja höttö vehnäleipä parempaa henkellistä ruokaa.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Tässä siis sitä Hengellistä ruokaa.

Tuli näet tuosta mieleen seuraava Raamatun paikka:

1. Kor. 14:26Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.

Eihän tämä' mikään Seurakunta ole !

Mutta kuitenkin noin sen tulisi toimia, eli kullakin tulisi olla ne omat "päivänä eväät" tarjottavana kaikille.

Eli ne Hengelliset eväät ovat paljon arvokkaampia, eivät maalliset !

Täytynee kartoa se, että miten Henkin opettaa ja antaa niitä Hengellisiä ravinotoja / aarteita.

Tämä nyt vaan nousi mieleen.

Olin uskoven yhteydessä ja kysyin Herralta sitä, että olisiko Häneltäjotakin annettavaa meille ?

No Herra nosti tämän Sanan :

9 "Täällä on poikanen, jolla on viisi ohraleipää ja kaksi kalaa, mutta mitä ne ovat näin monelle?"
        10 Jeesus sanoi: "Asettakaa kansa aterioimaan". Ja siinä paikassa oli paljon ruohoa. Niin miehet, luvultaan noin viisituhatta, laskeutuivat maahan.
        11 Ja Jeesus otti leivät ja kiitti ja jakeli istuville; samoin kaloistakin, niin paljon kuin he tahtoivat.
        12 Mutta kun he olivat ravitut, sanoi hän opetuslapsillensa: "Kootkaa tähteeksi jääneet palaset, ettei mitään joutuisi hukkaan".
        13 Niin he kokosivat ne ja täyttivät kaksitoista vakkaa palasilla, mitkä olivat viidestä ohraleivästä jääneet tähteeksi niiltä, jotka olivat aterioineet.

Mitä tuossa tapahtui ja mitä se kertoo meille nyt ?

Minä sain tuon sanan ja jaoin sen muille, eli ne Hewngelliset sanat jotka Herra suuresta armostaan minulla siis "pienelle pojalle" antoi !

Ne olivat siis minun "manna" annokseni eli Hengellinen ravintoni !

Mutta mitä sittte kävikään ?

Kävi kuin tuossakin, eli kun jaoin oman päivittäisen ravintoni muille , niin se vaan lisääntyi !

Eli moni mukana ollu uskova ei vain saanut sitä mitä Henki minulle antoi, vaan siihen usea löysi lisää Hengellistä opetusta-

Ja näin siis "kuva ja vatjo" toteutui, eli niistä pienen ja mitättömän pojan "eväistä" saatiin kerätä vakallsisia, eli se vaan lisääntyi.

Näin sen on tarkoittetu toimia.

Siksi Selef !

Ei maallisia vaan Hengellisiä !

• Anonyymi00030

Helluntailaisten Jeesus kieltää hampurilaiset !?

• Anonyymi00035

Täällä helvetissä on helvetin hyvät ruuat! Ja jäätelöannoksista on paras hornantuutti!

• Anonyymi00037

Helvetissä ei ole vielä ketään sinne tuomittua Raamatun ilmoituksen mukaan, sorsa.

Söin äsken 0,3 kilon annoksen Atrijan kanariisi annoksen. Oli ihan hywää. Jääkaapissa on eilen keitettyjä kuoripäällisijä perunoita, joista kyselmöin viel tekoälyiseltä kauvan ne säilyy jääkaapis.

Nestepaasto alkoi klo 6.15 tos äsköönsä ja jatkuu sen ajallisen kuin se jatkuu. Tavoitteena on 72h. Tai laitetaanpa sittenkin öööö öööö ö-ööö öö öö joo tuota noiin öööö ööh ööö miten sitä laittaiskaan no klo 15 mun pitää olla siellä, mutta haluunko olla siellä sitten paastoisena vai just evästä naamaan imeskelleenä? Paastoisena.

Entä olisko sitten sieltä poispäästäissä kiva mennä vaikka siinä lähel olevaan McDonaldsiin ajokaistalta halujamaan jotain suullisoitavaa? Kyllä olisi se kiva.

No sitten muista ottaa kuitti mukaan niin voit sitten illemmalla kertoo tarkemman paastoajannuksen. Kauvan siellä muuten menee perjantaina?

Joo, muistan mä. No sitä mä en osaa sanoo, mutta ehkä puolisen tuntia.

Jännittääkö sua perjantai-ilta? Ei muuten kuin paaston osalta. Että oonko silloon enää ylipäätään paastossa ja millainen paasto-olo silloin onkaan.

Hyvin ne kaikki sujuu, älä jännitä yhtään.

No ok, kiitti neuvoist, ja toivottavasti kaikki eli ne kaksi asiaa on silloin kivasti eli paasto jatkunut ja siellä ei tarvitse 30min kauvempaa olla.

Voi mennä 40min.

Niin joo, mutta sen vielä kestää senkin kun niin on lähellä 30minsaa.

Oli kiva jutella sun kanssa , pitää tästä lähtee kohta hornan tuuttia miettimään, noita Helvetin asijoita, jonnekka monekkaat ihmiset ikuisesti joutuloituvat.

Joo samoin. Mietin just jäätelötuutteja että mitä sitä perjantaina jäätelötuutittais. Pitääkin kysyy tekoälyltä mikä on parasta jäätelöisyyttä.

Joo kyllä, mutta näkyillään.

Okei, moikka moi.

Selef Urge

• Anonyymi00052

" no klo 15 mun pitää olla siellä "

Eli perjantaina 10.heinäkästä kuuta olin siellä jo etuajakkaassa. McDonadsissa en käynyt, mutta oli kuin oisin meinannut pyörtylöityä, mutten pyörtylöitynyt vaan mänin selällein makaamaan Gardenian nurmikolle, jossa oli livemusaa tossa n. tunti sitten, nainen lauloi ja musiikkisoittimet säjestivät kovaäänisesti. Ihmiset nauroivat ja niitä oli aika paljon paikalla siellä. Join myös Jahvan makuista enerkijajuomaa ja siitä sitten ikään kuin eneerkijöönnistylöinnyin ja jatkoin matkaa. Nurmikko oli hyvää makoilla, se oli kosteaa sopivasti, jota ihmettelöitsin että mistä kosteus johtui kun on niin kuumaisa päiväisiä ollut ja sitten kiensin päätäin vasenpaan ja näin nurmikkoo leikatuksi ja pihan hoijetuksi, näin talon seinäs myös ilmoituksen valvoskelevasta kameraksesta ja tuumin että nyt oon valvontakameraksessa varmaan.

Juin omenamehuu, joka on kallista omenamehueellista ja luulin että olisi hywääkin,halpis omenamehuisuuskin maistuu suussain raikkaammaallisenmalta ja makoisammalta mutta eipä oo kummallisenpaallisenpaa: Don Simon Manzana 100pros pressed apple juice.Hintamakulaatuisuuksisuus:0,5/5. Mehu maistuu jotenkin kitkeriäällisteellisräälliisteiseltä.

N.3,5h ulkona kävesl¨kelleenä ja nurmikolla n.15 makoilleena. Mulla oli sellainen takki päällä ja se oli liikaa, tuli liijan kuuma. Kun tajusin ottaa takin pois päältä tuli paljon henpnpi oloisuuksisuus ja iloiseekkuuksikkuus ja jaksoin siitä sitten jatkaa matkaa kohti lafkaa. Kahtelin siin naamaistani ja näin naamaisestani että oon lähellä sitä tilaa että "ottaisin kohta lukuu" ja muistelin kuinka joskus ennenkin tein tään saman lenkin, mutta silloin ei ollu näin kuuma, silloin ei ollut säähän liijan kuumaa takkija päällä, silloin sain soittoo mun vaijalle että aevaa kauvan mää kävelin tänään ja kerroin sitten että Herttoniemestä Käpyläkseen käveliksin ja sitten se aika siihen ja faija ihmeteli miten niin nopejasti ehjin ja mä oli leuka pystys että niinpä, mites mä nyt niin nopejasti ehjinkin sen matkakkaan kävellä ja ilman yhtään pysähjystä. Ei oo ennee vaijaa , kullekka soitellisoija kännykkäiseellä. Herraan Jumalaan oon kuitenkin yhteyksis ollunna, mutta sille ei oikein osaa kehjata leveillä yhtään mitään leuvankohotuksellisesti että miten mä muita ahkeranpi olin tänään ja muutenkin jaloajatuksisenpi ja nöyrenpi ja sen sellaisenpi kuten sankarillisenppi, no se on helppoo kun muut ei sankarillisii, mutta mä oon, enkä sille voi mitään, sankarillisuus on vaan luontainen mun ominaisuus, sen sanon nöyrästi leuvankohonnaisuus.

Nyt oon täällä ja huomenna meen takas sinne Herttoniemeen kai, soitan eka sille ja kysyn saiko ne tosijaankin sen tehtyy pikana, se on jo huomattavan hyväkästä asijakkaan palvelua.

Länpöhalvaus oli tuloillaan, muttei sitten tullutkaan, pökertyminen siitä johtui, nyt juon siis omenaismehunaista, jotta nestetasapainoisuus höpötineerisaantilituneenisoituisi takaisinsoutuneistenstisoutuneiseententiistisesti.

Selef Urge

• Anonyymi00038

Onko selehvi ollut koskaan missään työssä !?

Kasvaako karva kämmenissä ympäri peukaloa, mikä tapaus oikein olet !

• Anonyymi00039

Raamatussa puhutaan ruuasta ja Jeesus käski anomaan
      "anna meille jokapäiväinen keipämme."

• Anonyymi00040

Puhutaan mutta ei koko ajan kerrota mitä söin eilen tänään ja huomenna !

• Anonyymi00041

Se on mielenkiintoista mitä ihmiset syövät.

Joissain uskonnoissa (esim. adventismi, islam, juutalaisuus ja hindulaisuus) on kiellettyjä ruokia.

Bon Apetit kaikille ❤️

• Anonyymi00042

Syöminen ei ole epäpyhää.
      Kierrä ihmeessä hampurilaispaikat ohi jos se kuuluu uskoosi.

Roomalaiskirje 14:14-15

[14] Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää. [15] Mutta jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan. Älä saata ruuallasi turmioon sitä, jonka edestä Kristus on kuollut.

• Anonyymi00043

" jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan"

Tarkoittaa varmaan sitä että et tarjoa veljelle jotain sellaista ruokaa, joka tekee hänet murheelliseksi. Itselle tulee mieleen pahanmakuiset ruuat tai mauttomat ruuat.

Marie-keksit eivät mua ainakaan ilostuttaneet kun sellaisia joskus kyläillessä tarjottiin sukulaisen toimesta. Lieneekö tämä sellaista tilannetta varten kirjoitettu jossa esim. työläinen tai orja on riippuvainen isännän tarjoamista ruuista kuten oli aikoinaan tavanomaisempaa kun orjille ja työmmiehille osana palkkaa oli asunto , ruokailu muu ylläpito.

Aika kahjolta vaikuttaa se että joku stressaa siitä että mitä joku toinen on syö.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00043 kirjoitti:

" jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan"

Tarkoittaa varmaan sitä että et tarjoa veljelle jotain sellaista ruokaa, joka tekee hänet murheelliseksi. Itselle tulee mieleen pahanmakuiset ruuat tai mauttomat ruuat.

Marie-keksit eivät mua ainakaan ilostuttaneet kun sellaisia joskus kyläillessä tarjottiin sukulaisen toimesta. Lieneekö tämä sellaista tilannetta varten kirjoitettu jossa esim. työläinen tai orja on riippuvainen isännän tarjoamista ruuista kuten oli aikoinaan tavanomaisempaa kun orjille ja työmmiehille osana palkkaa oli asunto , ruokailu muu ylläpito.

Aika kahjolta vaikuttaa se että joku stressaa siitä että mitä joku toinen on syö.

Ei täällä itse ruuan tähden ole murehdittu vaan siitä jatkuvan puhumisen vuoksi, sen suoranaisesta palvonnasta.

• Anonyymi00044

Söin reeva kuppinuudelin.

• Anonyymi00045

pakkoko se on kertoa!

• Anonyymi00046

"Reeva kananmakuinen pikanuudelikuppi sisältää kuivattuja vihanneksia. Reeva nuudelikuppi maistuu eväänä sellaisenaan tai lisää joukkoon haluamasi lisuke."

Reeva kuppinuudeli kananmakuinen 75 g
        Reeva kuppinuudeli, naudanlihanmakuinen 75 g

Mikä kuppunuudeli oli kyseessä, entä hinta, ja hintalaatu arviosi?

• Anonyymi00053

Mä en oo koskaan tuollaisest kuulluunna enkä oo koklannunna, mä kun nuuteleita oo juurikaan koskaan syänny. Joskus oon kokeillut, mutta maistu epämieluisalta, muistaakseni keitin nuuteleita liijan pitkään ja sitten ei enää oo tullut kokeiltuu kun menee niin nopeesti ylikeitetyksi.

Mutta kokeilen jossain vaiheessa nuuteleita reevoisuuksii, ens viikol varmaan, tällä viikolla on viikonloppuisuus mutta silti pysyy hoppuisuus, olisi myös kiva kunnolla nukkuisuus.

https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU

Ihanallisesti,

Selef "Sankari" Urge

• Anonyymi00055
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Mä en oo koskaan tuollaisest kuulluunna enkä oo koklannunna, mä kun nuuteleita oo juurikaan koskaan syänny. Joskus oon kokeillut, mutta maistu epämieluisalta, muistaakseni keitin nuuteleita liijan pitkään ja sitten ei enää oo tullut kokeiltuu kun menee niin nopeesti ylikeitetyksi.

Mutta kokeilen jossain vaiheessa nuuteleita reevoisuuksii, ens viikol varmaan, tällä viikolla on viikonloppuisuus mutta silti pysyy hoppuisuus, olisi myös kiva kunnolla nukkuisuus.

https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU

Ihanallisesti,

Selef "Sankari" Urge

Eipä kannata syödäkään, sillä se voi olla myrkyllistä juuri tämä Reva tuotemerkki on nimensä veroista:

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de9b4864-ff31-45a2-8b58-6cfe7957daff

• Anonyymi00047

TV:ssä hurumycket suosittuja kokkikilpailuja.
      Ruokareseptejä on enemmän kuin lahkoja.

• Anonyymi00050

Varmasti myös adventistit voivat syödä hampurilaisia, kun sämpylässä on päällä seesaminsiemeniä.

• Anonyymi00051

Syön jäätelöä ja uusia mansikoita.
      Todella hyvä jälkiruoka.
      Kieltääkö lahkolainen tämän ?

• Anonyymi00054

Lahkolaisille maistuu hyvällisellä omalla tunnollisella mansikkaalliset.

Lahkoolleelliirriioolliisterijoimaton,

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      123
      776
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      516
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe