Kaiken yhteisen jälkeen. En unohda ikinä noita yhteisiä hetkiä mitä ollaan koettu yhdessä. Tiedän kyllä ettet sinäkään. Moikataanko kun nähdään ja ehkä jutellaan jos voidaan?
Vastaukset 10
- Anonyymi00003
Ei voida.
- Anonyymi00004
Voidaan
- Anonyymi00005
Tottakai voitais 💐🍀
- Anonyymi00006
Ei vitus
- Anonyymi00007
Tuleeko mieleen yhteiset paikat niissä ollessasi, nyt ilman minua ja yhteiset tekemisemme noissa paikoissa? Kaipaatko? Muisteletko mukavia hetkiä? Kuumia hetkiä? Helliä hetkiä? Naurua? Kosketuksia? Kyllä itsellä tulee mieliin ja kuinka ne voisi unohtaa. Hymy, haikeus....
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuleeko mieleen yhteiset paikat niissä ollessasi, nyt ilman minua ja yhteiset tekemisemme noissa paikoissa? Kaipaatko? Muisteletko mukavia hetkiä? Kuumia hetkiä? Helliä hetkiä? Naurua? Kosketuksia? Kyllä itsellä tulee mieliin ja kuinka ne voisi unohtaa. Hymy, haikeus....
Minä en unohda sinun isoa kalua, taitavia käsiä ja kykyä rakastella läpi yön. Otit tosiaan naisen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä en unohda sinun isoa kalua, taitavia käsiä ja kykyä rakastella läpi yön. Otit tosiaan naisen.
Elämä on lyhyt eikä sen aikana kannata kääntää selkää ihmisille, jotka haluavat sinulle hyvää. Joskus kannattaa katsoa hiukan kauemmaksi eteenpäin eikä tehdä nyksän tähden sellaista mitä ei oikeasti haluaisi tehdä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Elämä on lyhyt eikä sen aikana kannata kääntää selkää ihmisille, jotka haluavat sinulle hyvää. Joskus kannattaa katsoa hiukan kauemmaksi eteenpäin eikä tehdä nyksän tähden sellaista mitä ei oikeasti haluaisi tehdä.
Joidenkin elämä valuu muita miellyttääkseen?
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tuollaista kun saisi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuollaista kun saisi.
Pidät 25.5centtisestä murikasta? Täällä olisi halkoa tarjolla...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251198
- 721163
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun96905- 78792
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39733Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka34727- 67653
- 111561
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536