Aivan kaistapäiden touhua, montako vanhusta olisi hoidettu noilla rahoilla monta vuotta tai koulutukseen olisi voinut satsata nuo miljoonat. Yli 200 K €/kk niin luulisi sillä saavan jo monta vartijaa 24h, kuka on vastuussa, eihän suomalainen saa tuollaista palvelua ja onko hänellä ollut peräti FBI turvana asunnossaan, kun yli 2 miljoonaa käytetty vuodessa!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Tämä panee ajattelemaan, onko näitä muitakin "suojeltavia"
Onko tämä jokin vitsi ?
Vetää jo sanattomaksi tämä touhu Suomessa. Täysin holtitonta meininkiä.
Kenellä on vastuu tällaisesta typerästä rahankäytöstä ? Tarvitaan ilmeisesti taas Rydman kehiin ! - Anonyymi00002
Näin se menee joka paikassa, somppuperheellekkin kämpät remonttiin kun vääräuskoinen on koskenut joka paikkaan ja sossu maksaa myös uudet lastenvaunut, ei käytetyt kelpaa sotaa, vainoa ja kidutusta paenneille.
Sitten on mukava mennä lomailemaan kuukausiksi, kun on Kelan hillotolpalla päästy.- Anonyymi00004
Niin vanhusten, jotka tämän maan on rakentaneet sodan jälkeen, täytyy kusta vaippoihin, kun ei henkilökunta riitä pissittämään. Ja hoitokodeissa on näitä muslimeita, jotka siitä pissityksestä kieltäytyykin.
Mutta Isis akkoja, vahditaan, niin järjetöntä!
Kai se allahin ukko on jo poistettu maasta??
- Anonyymi00003
Sairasta touhua. Verovaroin ei olisi pitänyt antaa kuin niskalaukaus.
- Anonyymi00005
Meidän täytyy realisoida tosiasioita, olemme sisällissodan partaalla ympäri Eurooppaa ja ehkä Maailmaa, koska pieni jihad on jo alkanut muutamissa Euroopan maissa ja nyt on vain ajan kysymys milloin imaami antaa käskyn aloittaa iso jihad, me emme tarvitse vasemmistolaista suvakki hallitusta, koska äänestäjät ovat mamuja, jotka lisääntyy kuin rotat, vasemmisto perustaa kannatuksen nimenomaan mamuihin, huolestuttavaa, onneksi persut on saaneet tiukennuksia ja helpottaneet palautuksia kotimaihin, jopa Raamattu varoittaa kiiltävä pintaisesta kansasta, joka tulee Afrikan sarvesta, nyt on aika palautus lennoille ja nopeasti.
- Anonyymi00006
Hui
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568