Mitä mieltä? Lykkääntyylö ne hommat vai osaako tämä kiinteistöhuolto välittää asioita hoidettavaksi kiireellisellä ajalla? Mites Auvisen hommat sujuu, hoituuko muukin kuin tämä älykännyn selaus?ta.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kun ei yleisesti homma toimi, niin se ei toimi. Piste. Ihmiset tahtoo vasn kattoa ylipäätään mitä palveluja sitten käyttää...tahtoo valikoitua vain Pakolliset, muut jää helposti pois. Se voi vaikuttaa työpaikkoihin.
- Anonyymi00002
Jsks työnantaja joutuu sanomaan, että nyt sulla on lopulliset kesäloman viikonloput, rinsessa:)
- Anonyymi00003
Mitähän nämä kommentit olisi oikein selkosuomeksi?
- Anonyymi00004
Jurvelin on lestahuoltoliike, kuuluu Tahkolan konserniin. Kuten myös Kotikatu
- Anonyymi00005
Entä sitten? Sehän ei ole vakaumuksesta kiinni mikään .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429