Pietarin trollitehtaan trollit saavat sentään palkkaa hommasta, mutta venäjälle hyödylliset idiootit työskentelevät ilmaiseksi.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Vain osa on hyödyllisiä, toiset maksettuja.
Ja on niistä hyötyä täälläkin, koska niiden aktiivisuudesta voi päätellä mitä siellä on menossa. - Anonyymi00002
Rauhoitu hyvä nimim. santtunen. Mene vaikka kalastamaan välillä..
- Anonyymi00003
Sirkuspelle koomikko pitäisi painostaa tekemään rauha tai eliminoida koko koomikko.
- Anonyymi00005
En minä usko Putinin eliminoimisen kannattavan juuri. Hän on tuhonnut Venäjää enemmän kuin kukaan olisi jaksanut uskoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En minä usko Putinin eliminoimisen kannattavan juuri. Hän on tuhonnut Venäjää enemmän kuin kukaan olisi jaksanut uskoa.
Jos Putler tuhoaisi venäjää hyökkäämättä muihin maihin, niin kukaan ei välittäisi tippaakaan, että mitä siellä tekee.
- Anonyymi00004
Olit trolli
tai rölli
katso tuo
huviksesi.
https://www.youtube.com/watch?v=QnC03VkBRLg
Voit oppia jotain- Anonyymi00006
Yksittäisten hörhöjen videoita en jaksa katsella.
- Anonyymi00008
Igori Pietarista koittaa jotain ropakantaa tänne päin heittää mut ei se Suomessa Suomalaisiin tehoa
- Anonyymi00009
Igori Pietarista vastaileppas ku kysytään; miltä tuntuu olla rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan Puten lättiin ja venäjällä haisee. Vastaileppas nyt kun kysytään Igori Pietarista
- Anonyymi00010
Ei ne rusnyat sitä ilmaiseksi tee. Saahan ne rehua kaukalosta palkaxi ja Puten kuvaa runkaten on onnellinen. Kuten toi Igori rusnya Pietarista.
- Anonyymi00011
Aloitus mainitsikin venäjälle hyödylliset idiootit, eli hörähtäneet suomalaiset ja muut kansalaiset, jotka eivät ole venäjäisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398