Löytyisikö kaveria toiselle joka tykkäisi pitkistä ja kosteista suudelmista, kielisuudelmista, hyväilystä ympäri vartaloa, nännien kiusoittelusta, hieman sormella peppureiässä kutittelua.Hellää miesten välistä nautintoa, lopussa pehmeät orgasmit molemmille.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Olen biseksuaali, 50-vuotias. Tarvitsen biseksuaalin tai homoseksuaalin ystävän, jonka kanssa tavata säännöllisesti.
- Anonyymi00003
Samoin minä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samoin minä.
Missä asut? Ehkä tapaamme joskus?
- Anonyymi00002
Käviskö vähän kokenut setä joka on rauhallinen ja luotettava joka ei petä opettelemaan sun kaa?
Terveisin yks setä vaan Heinolassa- Anonyymi00004
Kuulostaa kivalta, hankala vain löytää hyvää pitkäaikaista kaveria kaikkeen kivaan
- Anonyymi00006
Heinolahan on tunnettu hyvistä sedistä. Eräs Rauno niminen on saattanut jopa neljä naista raskaaksi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Heinolahan on tunnettu hyvistä sedistä. Eräs Rauno niminen on saattanut jopa neljä naista raskaaksi.
Naisenko kanssa tai siis vain tyttölasten?
Tollanen just haaveissa… rauhallisesti…. Hyväillen ….suudellen….nam…
- Anonyymi00008
Hyväillen, suudellen, nännit kovana tuntea kielesi, sormesi etsii peppun reikää käy sisällä, kyrpäsi sojottaa kovana, käytät pyllyssä tuntea sperman syöksyn.
Tehtäisiin toisillemme näitä, ukm kiimassa - Anonyymi00009
Ihan parasta tuollainen, hyväilyt suukot nännit ja peppureiän hyväily, rauhallisesti ja pitkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3631151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 43513
- 45498
- 44456