Pieksämäki valtaa koko suomi24 etusivun :(
Typerää! Ketä kiinnostaa mitä tapahtuu?
Ei kiinnosta toisten elämä.
Vain julkisuuden henkilöt kiinnostaa
Pieksämäki valtaa koko suomi24 etusivun :(
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Suomi24 suosittelee Pieksämäki. Vain Julkisuuden henkilöt kiinnostaa!! Tavallisten ihmisten elämä on niin tylsää ja puuduttavaa lukea!
- Anonyymi00005
Ainoa vaikeus vastaanottamisessa on ihmisen oma ylpeys, saada muka synnit anteeksi armosta, luopua kaikesta, jotta saisi enemmän.
- Anonyymi00002
Mieluummin luen mitä julkisuuden henkilöt tekee! He saavat elämässä jotain aikaiseksi.
- Anonyymi00003
Niin minäkin. Ihan kyllästymiseen asti jonkun suvun asioita on täällä ollut. Aivan kuin olisivat pääministerin tuttuja, mutta eivät ole!
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin minäkin. Ihan kyllästymiseen asti jonkun suvun asioita on täällä ollut. Aivan kuin olisivat pääministerin tuttuja, mutta eivät ole!
Jotkut typerykset sotkee tänne tekijän ja uhrin suvut ja jopa ystävät. En minä ole veljeni vartija,sanotaan Raamatussakin.
- Anonyymi00004
Jeesuksen lunastustyön ansiosta tämä lahja on jokaista ihmistä varten. Sen vastaanottamisen seuraukset on kaikkien tiedossa. Lahja ei hyödytä, ellei sitä oteta vastaan.
- Anonyymi00006
Tuntuu kiinnostavan?
- Anonyymi00008
Pieksämäki on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l266850- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51467
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 37397