Tässä maakunnassa ei olla kasvaettu aikuiseksi. Ei osata erottaa muiden persoonaa ja elämää omista. on luovuttu omasta identtieetistä ja luullaan että olisi oikeus puuttua muiden asiohin. ne tuntuvat kovasti kiinnostavan täällä väkeä.
Omaa itseään ei uskalleta kohdata ja kateus on hirmuista. Surullista. Pelkuruutta kun ei uskalleta elää omaa elämää vaan haetaan lauman hyväksyntää ja alistutaan sen sairaisiin vaatimuksiin.
Kun koko elämä perustuu nenän tunkemiseen muiden asioihin
3
54
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
Kun ei tunnisteta muiden ja omia rajoja on jääty henkisesti lapsen tasolle. Tämä lapsellisuus näkyy maakunnassa lapsentasoisena kieroiluna, juoruiluna ja kateutena. Hiekkalaatikkoikäisten juttuja. Surullista on se että täällä iso osa varttuneista on jäänyt tälle tasolle. he on itse senitselleen aiheuttaneet olemalla pelkureita lauman seuraajia.
- Anonyymi00004
Joku kirjoitti voi kielellänsä nuolaista kulmakarvojaan. Minulla ylettyy vain sieraimeni puhdistmiseen. Onko normi mitassa kieleni ? 🤔
- Anonyymi00005
No naista sillä ainakaan ei saa. Pitää nuolla kulmakarvojaan että pääsee panemaan paljaalla.
☝️😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561