Me olemme keskustalaisia keskustan palstalla. Vaikka täältä kammetaan pois, toverit näkee keskustan palstan omakseen kirjoitusten runsaina poistoina mitä keskstalaiset tänne kirjoittaa.
Vasemmistolaiset harjoittaa peri Neuvostoliitto Venäjä peliä keskustan palstalle päässeet politikoimaan omaa malliaan, jolla Venäjällä nytkin toimivat.
Keskustalaisilla Suomalaiset perinteet elävät, saunasta avantouintiin.
Johon liittyy monia vanhoja perinteitä, mm merkkiruokia. Muistan joskus ulkolaisen joka ei saattanut mämmiä syödä. Sanoikin, että eikö tämä jo ole kertaalleen syöty.
Emme esitä olevamme keskustalaisia
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Ei täältä kammeta kuin niitä jotka eivät kirjoita palstan aiheesta. Keskustasta.
Höpötykset ay-liikkeestä, kommunisteista, demareista ja Marinista eivät kuulu tänne. - Anonyymi00002
Poistakaa aloitus koska se ei sisällä lainkaan palstan aiheeseen liittyvää asiaa
- Anonyymi00004
Et kuulu tänne, mene pois komukka.
- Anonyymi00005
Poista itsesi kommunisti rääpäle.
- Anonyymi00006
Soso pojat, älkää tapelko, tämä paksta on tarkoitettu keskusteluun Suomen Keskustasta, ei keskustalaisten, eikä "keskusta suuntaisten" keskusteluun ihan kaikesta muusta.
S24 on jaotelllut aihealueet, joistakeskustelua olisi käytävä. - Anonyymi00007
Onkohan ylläpidossa tovereita Pietarista, kun niin Venäjä mallisesti poistuu kirjoituksia.
- Anonyymi00008
Mutta perutrolli, kirjoita Suomen Keskustasta, varmastu säilyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494